תודה על העצות והרעיונות.
כדי להוסיף לבלבול, אתמול במהלך 30+30 קילומטר לעבודה וחזרה, האופנוע נסע כאילו יצא מהמפעל. הבוקר, עם תחילת הנסיעה שוב איבוד כוח במהלך נסיעה של כ-10 קילומטר, כשלהילוך ה- OD אין יכולת לסחוב וחייב אותי להוריד להילוך חמישי בעליה החדה על כביש גהה שבין צומת גהה לגבעת שמואל... מיד לאחר שעברתי את בר אילן, המנוע חזר לעצמו והשלים את 20 הקילומטרים עד למקום העבודה, כשאני עוקף את כל המשאיות הכבדות שעקפו אותי בתחילת הדרך.
בדקתי את עניין אוורור מיכל הדלק ע"י פתיחת המכסה הבוקר לפני הנסיעה אבל כאמור זו לא הייתה הבעיה. גם עניין מצוף הדלק, כנראה לא מקור הבעיה מאחר ומסתבר שאיבוד הכוח קורה גם כשהמנוע קר וגם לאחר שהוא מתחמם והפלגים לא רטובים. אני חושב שניתן לפסול גם את עניין מערכת הטעינה, מאחר והאופנוע מניע מיד ללא בעיה גם בהנעה קרה וגם לאחר נסיעה.
אני לא יודע איך לבדוק את הצ'וק, אבל לכאורה הוא מתפקד כהלכה. אני משתמש בצ'וק בכל הנעה ראשונה, לאחר שהאופנוע עומד לילה, או לאחר יום העבודה ולאחר שהאופנוע מתייצב על סיבובי המנוע, אני סוגר אותו.
אני נוטה לחשוב שהבעיה היא בקויילים ובחוטי ההצתה, (למרות שהם נראים שלמים וללא סדקים). השבוע אני אמור לקבל קויילים של הונדה כדי לבדוק האם זה יפתור את הבעיה.
נמשיך לדווח


ציטוט ההודעה בתגובה