תאמין לי שאתה רוצה להגיע לקורס עם האופנוע מוקדם ככל האפשר. זה הדבר הראשון שעשיתי לאחר שחזרתי לרכב אחרי הפסקה של 25 שנה. הקורס לא הופך אותך באינטסטנט לרוכב אלא מלמד אותך כיצד צריך לרכב ובעיקר מה לתרגל. הפואנטה פשוטה- אם אתה בעל ניסיון תצטרך להתאמן הרבה יותר זמן על אימוץ הרגלים נכונים. אם אתה "דף חלק" ההטמעה מהירה יותר. הקורס עצמו מדורג ומתרחש במהירויות נמוכות מאוד 20-40 קמ"ש. כפפות קסדה, מקסימום מגיני ברכיים וזהו.
כנראה שהטעיתי אבל אין תרגול של בלימות חירום ולא התחמקות ממכשולים בקורס עצמו. אבל וזה אבל גדול, בגלל שתדע ותבין איך בולמים נכון ואיך נותנים פקודת היגוי אתה תמצא את עצמך מתאמן ומשכלל את היכולת עד לרגע הקובע- הכמעט הראשון שלך. הסיכוי שלך להימנע מהרגע הזה והסיכוי לצאת ממנו בשלום יעלה ככל שתתרגל. כשלקחתי את האופנוע הביתה מהמוכר הבאתי את אישתי שתיסע מאחורי על כביש שש. זאת היתה רמת הפחד שלי כשהתחלתי את הקורס. אין בקורס שום דגש או לחץ על מהירות אלא ההיפך. מבקשים ממך לרכב ממש לאט כדי להבין דברים בדרך אחרת. זה עובד ואם לא ברור אז כן- ממליץ בחום לכל רוכב, חדש או מיומן.



ציטוט ההודעה בתגובה