אתה קצת התבלבלת בין דגמי הsm/smc לבין דגמי האנדורו.
מה שרשמת הם דגמי סופרמוטו ולא דו"ש.
היי
אחרי כמה שנים שלא רכבתי אני רוצה לחזור לדו"ג
אני מחפש דו"ש אבל שגם יהיה יותר קרבי מיום יומי, ואחרי קצת בדיקות הגעתי למסקנה שאני אקנה אחד משני הכלים הבאים:
הסקוורנה SM701
קטמ SMC690.
התכנון הם נסיעות באזור גוש דן ומדי פעם קצת יותר, ביום יום לא מתכנן לסוע יותר מידי רחוק.
ובסופש מעוניין להחליף לסט שטח או ללכת למסלול אספלט.
הבנתי ששני הכלים האלה יחסית קרביים לדו"ש ויכולים לעשות את העבודה בשני הגזרות ( וברור לא משווה אותם לאופנוע שטח טהור ).
אבל בכלל שאין לי שום מושג על הכלים האלה קיוויתי שאולי תוכלו לשפוך קצת אור ויש לי כמה שאלות.
1. יש לי רישיון מוגבל ל500סמ"ק/55כ"ס ואני מתלבט אם שווה לעשות כבר ללא הגבלה ולקנות את הדגם החזק או לחפש את הדגם שמתאים לרישיון שלי? האם זה יהיה הבדל גדול ומורגש?
2. איך דגמי הסופרמוטו עם החלפת הגלגלים לשטח מבחינת כל המכלולים, זווית של הבולמים וכו'? אפשרי או עדיף להימנע?
3. האם לדגמים האלה יש שוק והם סחירים?
4. לפי איזה מחירון הולכים היום? מוטו או לוי יצחק?
5. כל תובנה נוספת תתקבל בברכה
תודה
אתה קצת התבלבלת בין דגמי הsm/smc לבין דגמי האנדורו.
מה שרשמת הם דגמי סופרמוטו ולא דו"ש.
אני יודע
אבל במהות שלהם הם יותר דו"ש מסופרמוטו טהור, לפחות ממה שהבנתי מהכתבה עלהם פה בפול גז.
ובגלל שזה אותה פלטפורמה כמו האנדורו, החלפה לגלגלי שטח תהפוך אותו לבאמת דו שימושי לכביש ולשטח.
לעומת הWR שהיה לי לדוגמא הטיפולים פה הרבה פחות צפופים, וזה אופנוע שאפשר לחיות איתו ביום יום.
Capture.JPG
נערך לאחרונה על ידי RanMX; 31-12-2020 בשעה 11:54.
אז למה לא לקנות מלכתחילה את הדגם עם הגלגלי שטח? או שאתה מתכוון להחזיק סט סוםרמוטו וסט שטח? כי גם במידות שטח ניתן להרכיב צמיגי 50-50 והאופנוע נותן איתם בראש בכביש.