כבר יש חבר'ה במסלולים שרוכבים עם ה-OVER SUSPENSION.
עולה בארץ כ-2200-2500 שקלים
לאחרונה ראיתי 2 חלקים לאופנועים שבמבט ראשון נראים כמו משהו מאליאקספרס, כמו הטורבו הסיני שהיה מאוורר מחשב על פילטר האוויר אבל 2 החלקים האלו מיוצרים ע"י חברות רציניות ואחד אפילו בשימוש נרחב במוטו ג'יפי
הראשון נקרא MASS DAMPER או OVER SUSPENSION, ההגיון מאחורי זה הוא לשים על הזרוע האחורית משקולת נגדית שתבטל רעידות של הזרוע האחורית רעידות בתדר שהבולם לא מצליח לבטל.
בוידאו יש הסבר איך זה עובד
עכשיו זה גם לא רק משהוא למסלול אלה גם לכביש ע"י חברת סופרים טכנולג'י
IMG_20190509_174801 rid.jpg
החלק השני הוא דאמפר לשילדה, חברת ימאהה מייצרת סוג של משכח רק שהוא לא לכידון אלה לשילדה ובעצם אמור בעת רכיבה על כביש משובש למתן את האלסטיות שנוצרת בין השילדה לשילדת הזנב, ימאהה מוכרים את זה לרכבים, מזחלות שלג ואופנועים
זה כנראה עובד לא רע אם חברת לקסוס התחילה מהשנה למכור את הלקסוס LC עם החלק הזה מותקן.
mobile01-e5451373d9018454b26d65f7f84467cb.jpg
beccfb20e9407e5f55e943f843854d98L.jpg
כמה זה משנה את הרכיבה והאם זה שווה את הכסף זאת השאלה אבל בכל זאת מעניין
כבר יש חבר'ה במסלולים שרוכבים עם ה-OVER SUSPENSION.
עולה בארץ כ-2200-2500 שקלים
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
מה קורים אם שמים כאלה על הכידון?
הראשון נראה עוד איכשהו הגיוני למקרים קיצוניים (לפי עניות דעתי הלא מומחית).
אבל השני אם צריך אותו נראה לי שיותר מעיד על תכנון לא נכון. כלומר אם לאופנוע יש התנהגות לא טובה כשקצת מעמיסים עליו, אז זה נראה לי כתכנון קולקל. ואם ימאהה מייצרת לעצמה רכיב כזה דרשיינו.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
האמת ששניהם לא נראים לי הגיוניים, הראשון בתאוריה אמור לעבוד אבל נראה שהמשקולת הנגדית קטנה מידי כדי לעשות הבדל.
השני נראה כמו משהוא שמתאים לשילדות הספגטי של שנות ה70.
אבל בשני המקרים האלו יש עובדות שאי אפשר להתעלם מהם.
באחד משתמשים במירוצים והשני משמש את חברת לקסוס במכוניות שלה וזה של חברת ימאהה לא חברה שתמכור שמן נחשים
החבוב הזה הכין דמפרים לידיות מפיסות מתכת במשקל מתאים עם גומיות שהוא מכניס לתוך קצות הידית -
https://www.jvejournals.com/article/21518
img1.jpg
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
קצת שונה ממה שקישרתי אליו כי אין כאן חלקים נעים, זאת משקולת שמותאמת להעלים תדרים מסויימים בכידון, לפי מקורות בחו"ל שמעתי שזה עובד אם כי לא מבטל לגמרי
לגבי המשכך שילדה של ימאהה מכיר מישהוא עם זה? זה די מפתה, 190 יורו מותאם לטרייסר אבל הצורה של איך שזה מחובר קצת מתנגש עם ההגיון שלי
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
אין שום בעיה בשילדה של הטרייסר, הם אפילו הלכו צעד אחד קדימה והשילו ממנה עוד כמה קילוגרמים בדגם 2021.
המשכך הזה נמכר לרכבים, מזחלות שלג ואופנועים וקשה לי להאמין שלקסוס עושים שילדות ספגטי שפתאום הם צריכים את ימאהה.
מההסברים של ימאהה מדובר על השטקת תדרים מסויימים ומכוון שזה חלק זז הוא לא אמור לחזק את השילדה ולהעלים את הגמישות הטבעית שלה.