עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: קטמ 690 או הוסקוורנה 701

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066

    קטמ 690 או הוסקוורנה 701

    אני משתעשע כבר תקופה לרדת מארפכשד לטובת אופנוע מסלול או לשטח. המסלול נדחה אז בינתיים קראתי מס' מבחני דרכים וצפיתי בסרטונים לגבי ה 690. זוכר שציינו לא פעם שה 690 מיועד למי שרוכב חזק בשטח וזה לא אני, אני טירון. הבנתי גם מאחד מהמבחנים כאן שההסקוורנה יותר רגוע באופי ופחות ווסאח. וכל זה עוד לפני השאלה אם כלי כזה יאפשר לי ללמוד ולהתקדם או שדווקא יבלום אותי.

    הפעם היחידה שטיפסתי על 690 הוא היה נורא גבוה. חבר קנה 690 ישן ורכבתי עליו היום עם כיסא אפטרמרקט והגובה לא היה נורא בכלל. יש מגן רוח קטן שעשה עבודה לא רעה עד 120 והכוח לא הבהיל אותי. שום רמז לווילי בשני או בשלישי וסובבתי מהר והרבה, כיף. הבלמים עוצרים, הבולמים מעולים וכצפוי מתפתחות רעידות באזור 120~. אממה, האופנוע הזה עושה שמח בקסדה. תחושת המהירות, הקלילות והאגזוז גבר גבר היו די נחמדים לסיבוב קצר. רק הצמיגים פחות אהבו סיבוב חזק מדי אבל הם לא חדשים ו 80% שטח למיטב הבנתי.

    איזה מהשניים כדאי ולמה?
    מאיזה שנים?
    אמינות תקלות בעיות ידועות?
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    זה לא אותו אופנוע רק עם צביעה שונה וסמל אחר בחזית?

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    זה לא אותו אופנוע רק עם צביעה שונה וסמל אחר בחזית?
    רוכבי קטמ לך תבין, מאמינים לכל דבר

    אני הייתי הולך על ה701 כי ראיתי שיש אפשרות למיכל דלק גדול יותר.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ממה שהבנתי יש יותר כ"ס והאלקטרוניקה בכתום עדיפה והיו גם שינויים בדגמים לאורך השנים כמו מייצב כידון ובולמים. חוצמזה יש מומחים ממני ולכן אני שואל.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    אם אתה טירון לשטח - אז למה לא טנרה?... נראה לי יותר הגיוני (לא טכני כן, יותר דו"ש-AllAround)
    לשטח טכני יש את הצרצרים 250 וזה (לדעתי הלא בדיוק מושכלת בתחום)
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    בדגמים האחרונים מדובר באותו אופנוע חוץ מהפלסטיקים. העדכון המשמעותי ב 2019 עם ABS ניתן לניתוק, הפחתות ויברציה ובלמים.
    צריך להוסיף עוד 2,000 ש"ח למגיני ידיים וגחון.

    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    אם אתה טירון לשטח - אז למה לא טנרה?... נראה לי יותר הגיוני (לא טכני כן, יותר דו"ש-AllAround)
    לשטח טכני יש את הצרצרים 250 וזה (לדעתי הלא בדיוק מושכלת בתחום)
    אני חושב שנכון בגדול להעביר את הטיולים שלי מהאספלט לשטח. אבל אם צריך נסיעה קצרה של חצי שעה- שעה על כביש מהיר לא להתבאס מהרעיון.
    לעומת ה 690, האדוונצ'רים עם מגיני מנוע, מגיני גחון, מנשא לארגז ועוד 10 ליטר דלק + ההפרש הראשוני = יוצא שההבדל במשקל גבוה מ- 50 ק"ג וזה משמעותי.
    האמת אני די מתלבט כי אם כבר אדוונצ'ר "קל" עם גלגל קידמי גדול יותר אולי עדיף את ה 790 R. ואם כבר אדוונצ'ר אז למה לא להישאר עם ארכפשד, להחליף צמיג שיגיע יומו ולעשות שטח פחות קרבי מסינגלים אבל יותר קרבי משבילים לבנים. זה לא רעיון שאני פוסל. חלק מהסיפור הוא שעכשיו יש לי עם מי לטייל בשטח.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    עלויות אחזקה/טיפולים על חשבון הברון?

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לדעתי אתה חוזר על הטעות של ללמוד לרכב בשטח על מפלצות שמקשות גם על רוכבים עם נסיון (שטח). וזה סתם יביא לתסכול.
    בשטח מתחילים עם משהו קל כדי לייצב את הבסיס (בדיוק כמו בלימודי חשבון).
    זה לא חייב להיות אופנוע אנדורו טהור, גם דוש קטן ורכרוכי יתפוס. אבל זה אומר תקופת לימוד שבה אתה מחזיק שני אופנועים,
    או מתבאס מרכיבות כביש.
    אחרי שתהיה טוב מספיק כדי לשדרג ל690,
    תוכל להחזיק גם סט גלגלי סופרמוטו בשביל קצת פאן ביומיום.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    לדעתי אתה חוזר על הטעות של ללמוד לרכב בשטח על מפלצות שמקשות גם על רוכבים עם נסיון (שטח). וזה סתם יביא לתסכול.
    בשטח מתחילים עם משהו קל כדי לייצב את הבסיס (בדיוק כמו בלימודי חשבון).
    זה לא חייב להיות אופנוע אנדורו טהור, גם דוש קטן ורכרוכי יתפוס. אבל זה אומר תקופת לימוד שבה אתה מחזיק שני אופנועים,
    או מתבאס מרכיבות כביש.
    אחרי שתהיה טוב מספיק כדי לשדרג ל690,
    תוכל להחזיק גם סט גלגלי סופרמוטו בשביל קצת פאן ביומיום.
    2 אופנועים זה פתרון מעולה. אפשר להתחיל עם אופנוע דו"ש בסיסי כמו WR250R 2017 או crf250l
    אם הביטוח לא עסקי ולנהג אחד נקוב בשם אז אפשר לקבל 20% הנחה על שני הביטוחים.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    עלויות אחזקה/טיפולים על חשבון הברון?
    אומרים שהם יותר זולים לתחזוקה מאדוונצ'רים. חלק מהטיפולים אני מתכנן לעשות לבד.
    משתלב גם עם בדיחה משפחתית אז בכלל...

    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    לדעתי אתה חוזר על הטעות של ללמוד לרכב בשטח על מפלצות שמקשות גם על רוכבים עם נסיון (שטח). וזה סתם יביא לתסכול.
    בשטח מתחילים עם משהו קל כדי לייצב את הבסיס (בדיוק כמו בלימודי חשבון).
    זה לא חייב להיות אופנוע אנדורו טהור, גם דוש קטן ורכרוכי יתפוס. אבל זה אומר תקופת לימוד שבה אתה מחזיק שני אופנועים,
    או מתבאס מרכיבות כביש.
    אחרי שתהיה טוב מספיק כדי לשדרג ל690,
    תוכל להחזיק גם סט גלגלי סופרמוטו בשביל קצת פאן ביומיום.
    עשיתי קורס יום של אופנוען מאומן, רכבתי קצת בשטחים שפרייבטים לא עוברים, ראיתי המון סרטונים (שעזרו ויעזרו) ואני מתכוון ללמוד בדגש על תרגול ואימון.
    האמת, נראה לי שהלימוד העצמי והגילוי יותר מושכים אותי מהרכיבה. החלקות זנב ווילי בלי ידיים סטופי בלי ראש

    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    2 אופנועים זה פתרון מעולה. אפשר להתחיל עם אופנוע דו"ש בסיסי כמו WR250R 2017 או crf250l
    אם הביטוח לא עסקי ולנהג אחד נקוב בשם אז אפשר לקבל 20% הנחה על שני הביטוחים.
    זה הפתרון הנכון אבל זה לא רק הביטוח אלא תחזוקה של 2 כלים וחניה וקורונה ופחות מתאים להעמיס עוד. נראה, עדיין מתבשל.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    תחזוקה תלויה בנסועה - אתה משלם על מה שאתה נוסע ואם נסעת אז זה כנראה במקום טיול על ארכשפד. ק"מ על האופנוע הקטן זול מקילומטר על האופנוע הגדול. בנוסף טיולים על דוש 250 סמ"ק אלו טיולים קצרים מבחינת ק"מ ולא טיולים של 400 ק"מ כמו שאתה רגיל לעשות עם ארכשפד (גם אם הם נמשכים יום שלם). נזקים על הקטן יהיו זולים משמעותית מנזקים במפלץ. כך שבסופו של יום זה מסתכם בעלות הרכישה. ורוב הכסף של הרכישה בכלים האלו חוזר במכירה.

    כשחזרתי לרכוב קניתי Crf250l כדי להוריד חלודה. התחזוקה עלתה גרושים ביחס לאופנוע הנוכחי. זה לא קרוב בכלל למספרים שאתה מכיר היום.
    .

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    צודק. אני יכול להווכח עם עובדות?
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    אפניין אומר שהטנרה 700

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    אפניין אומר שהטנרה 700
    [
    ראיתי מזמן. הוא גם לא פוסל את הסוזוקי ויסטרום 1,000 לשטח.
    קטל את ה 390, מת על KLR וה 800 של במוו עף על האפריקה וצחק על ה- 1290 R הכתום בסקירת אופנוע הכי משעשעת ביוטיוב:

    .
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    ראיתי מזמן. הוא גם לא פוסל את הסוזוקי ויסטרום 1,000 לשטח.
    קטל את ה 390, מת על KLR וה 800 של במוו עף על האפריקה וצחק על ה- 1290 R הכתום בסקירת אופנוע הכי משעשעת ביוטיוב:

    .
    אם הוא לא פוסל את הוי סטרום 1000 לשטח אז חוץ מאיכות צילום ועריכה משעשעת לבחון אופנועים הוא לא יודע אבל את זה כבר ידעתי.
    ובלי קשר משהוא בפרצוף שלו מעצבן

אשכולות דומים

  1. הוסקוורנה 701 ויטפילן
    על ידי כRובי בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-07-2020, 21:50
  2. הוסקוורנה smr 450 2010 מקרטע (כ"ע)
    על ידי razsmr450 בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-03-2018, 07:29
  3. הסופרמוטו של הוסקוורנה ל-2017
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-06-2016, 12:04
  4. הסקוורנה te 125 לבין עירוני
    על ידי tomy669 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 17:57
  5. הוסקוורנה wr - איפה משיגים חלקים?
    על ידי TooLy בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 29-06-2015, 10:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO