אם אתה טירון לשטח - אז למה לא טנרה?... נראה לי יותר הגיוני (לא טכני כן, יותר דו"ש-AllAround)
לשטח טכני יש את הצרצרים 250 וזה (לדעתי הלא בדיוק מושכלת בתחום)
אם אתה טירון לשטח - אז למה לא טנרה?... נראה לי יותר הגיוני (לא טכני כן, יותר דו"ש-AllAround)
לשטח טכני יש את הצרצרים 250 וזה (לדעתי הלא בדיוק מושכלת בתחום)
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
בדגמים האחרונים מדובר באותו אופנוע חוץ מהפלסטיקים. העדכון המשמעותי ב 2019 עם ABS ניתן לניתוק, הפחתות ויברציה ובלמים.
צריך להוסיף עוד 2,000 ש"ח למגיני ידיים וגחון.
אני חושב שנכון בגדול להעביר את הטיולים שלי מהאספלט לשטח. אבל אם צריך נסיעה קצרה של חצי שעה- שעה על כביש מהיר לא להתבאס מהרעיון.
לעומת ה 690, האדוונצ'רים עם מגיני מנוע, מגיני גחון, מנשא לארגז ועוד 10 ליטר דלק + ההפרש הראשוני = יוצא שההבדל במשקל גבוה מ- 50 ק"ג וזה משמעותי.
האמת אני די מתלבט כי אם כבר אדוונצ'ר "קל" עם גלגל קידמי גדול יותר אולי עדיף את ה 790 R. ואם כבר אדוונצ'ר אז למה לא להישאר עם ארכפשד, להחליף צמיג שיגיע יומו ולעשות שטח פחות קרבי מסינגלים אבל יותר קרבי משבילים לבנים. זה לא רעיון שאני פוסל. חלק מהסיפור הוא שעכשיו יש לי עם מי לטייל בשטח.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021