בדגמים האחרונים מדובר באותו אופנוע חוץ מהפלסטיקים. העדכון המשמעותי ב 2019 עם ABS ניתן לניתוק, הפחתות ויברציה ובלמים.
צריך להוסיף עוד 2,000 ש"ח למגיני ידיים וגחון.
אני חושב שנכון בגדול להעביר את הטיולים שלי מהאספלט לשטח. אבל אם צריך נסיעה קצרה של חצי שעה- שעה על כביש מהיר לא להתבאס מהרעיון.
לעומת ה 690, האדוונצ'רים עם מגיני מנוע, מגיני גחון, מנשא לארגז ועוד 10 ליטר דלק + ההפרש הראשוני = יוצא שההבדל במשקל גבוה מ- 50 ק"ג וזה משמעותי.
האמת אני די מתלבט כי אם כבר אדוונצ'ר "קל" עם גלגל קידמי גדול יותר אולי עדיף את ה 790 R. ואם כבר אדוונצ'ר אז למה לא להישאר עם ארכפשד, להחליף צמיג שיגיע יומו ולעשות שטח פחות קרבי מסינגלים אבל יותר קרבי משבילים לבנים. זה לא רעיון שאני פוסל. חלק מהסיפור הוא שעכשיו יש לי עם מי לטייל בשטח.