עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 23 מ 23

אשכול: קטמ 690 או הוסקוורנה 701

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    לדעתי אתה חוזר על הטעות של ללמוד לרכב בשטח על מפלצות שמקשות גם על רוכבים עם נסיון (שטח). וזה סתם יביא לתסכול.
    בשטח מתחילים עם משהו קל כדי לייצב את הבסיס (בדיוק כמו בלימודי חשבון).
    זה לא חייב להיות אופנוע אנדורו טהור, גם דוש קטן ורכרוכי יתפוס. אבל זה אומר תקופת לימוד שבה אתה מחזיק שני אופנועים,
    או מתבאס מרכיבות כביש.
    אחרי שתהיה טוב מספיק כדי לשדרג ל690,
    תוכל להחזיק גם סט גלגלי סופרמוטו בשביל קצת פאן ביומיום.
    מצטרף להמלצה. גם ללמוד לרכוב בשטח עם תפלצת זה קשה עד בלתי אפשרי, וגם לרכוב בשטח כשמדובר על כלי הרכב היומיומי זה "מסוכן" (האפשרות לנזקים משביתי\מעכבי רכיבה גדולה).
    לא צריך להתרחק שעה כדי לרכוב בשטח. אני די בטוח שמאיפה שאתה גר אפשר להגיע לשטח תוך 5 דקות רכיבה. משהו שגם אופנוע אנדורו מקצועי יכול. שלא לדבר על דו"ש 250 זול ורכרוכי...
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    טיפסתי על ארכפשד מניע...נכבה. נו, מה אתה נעלב?- רק בודקים.
    מניע שוב. גמ גמג גם גג...נכבה.
    מכבה, מוציא מפתח מניע, מטרטר- נכבה.
    נשבעתי שהוא לא נשאר בתל אביב מניע- נדלק.
    לא קרה עד עכשיו אפילו פעם אחת.
    זגזגתי בתנועה הדלילה בשיוט על 160 ומהר מאוד הגעתי לתל אביב לרכיבת מבחן על ה -690 2020. המטרה היתה לראות את השוני בין ה 2012 בהתנהגות כביש. להיכנס לשטח ברכיבת מבחן (עבורי) קצת יקר והייתי מוגבל בזמן. ב 2012 (של חבר) היתה מסיכה ובחדש אין כלום, יעני נייקד. קצת יותר גבוה והרבה יותר מעודן מבחינת ויברוץ וטרטרת כללית. הצלילי עם אגזוז אקרובוביץ' נחמד אבל פחות רלוונטי לגבי.
    איילון בלי רוח משמעותית ועד 150 אין שום wobbling אבל גם לא נעים. מתאים בקושי לעקיפות בכביש מהיר.
    עד 130 שום בעיה. 120 שיוט- שזה מה שרציתי לבדוק. זה אומר שאפשר לגמוע מרחקים כשצריך. גםסידורים ורכיבות של 30-40 דקות לא תהייה שום בעיה.
    מהקיקשיפטר לא התלהבתי. עכשיו ניתן לרושם לשקוע ונקבל החלטה. אחרי יום המסלול שששוב נדחה מאמין שאדע לאיזה כיוון אני הולך. הלכתי לבקר את הזקן שהתחסן. דפק לי מבט- תעשה טובה, אל תעבור את ה 120. נו, עיצה ממישהו שעמד על המושב בשד' ירושלים ביפו של שנות החמישים שווה זהב.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #18
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    לדעתי אתה חוזר על הטעות של ללמוד לרכב בשטח על מפלצות שמקשות גם על רוכבים עם נסיון (שטח). וזה סתם יביא לתסכול.
    בשטח מתחילים עם משהו קל כדי לייצב את הבסיס (בדיוק כמו בלימודי חשבון).
    זה לא חייב להיות אופנוע אנדורו טהור, גם דוש קטן ורכרוכי יתפוס. אבל זה אומר תקופת לימוד שבה אתה מחזיק שני אופנועים,
    או מתבאס מרכיבות כביש.
    אחרי שתהיה טוב מספיק כדי לשדרג ל690,
    תוכל להחזיק גם סט גלגלי סופרמוטו בשביל קצת פאן ביומיום.
    אני מטייל מספר פעמים בשנה עם קבוצה שהתגבשה לפני כעשור סביב בימרים. במקור רכבו שם על GS 1200 ועל F800. אחד אפילו רכב ומדי פעם עדיין רוכב על הסופר טנרה של פעם. כך הם החלו.
    צברו ניסיון, קורסים והשתלמויות. שברו יד, שברו רגל וקרעו רצועות. אפילו חילוצים מוסקים בחסות צבא זר אבל ידידותי היו. היום, האופנועים הנפוצים בקבוצה הם ההסקי 701 ו- KTM790 ולי כבר ממש קשה לרדוף אחריהם עם הדיסקברי 2 שלי.

    איללכא...אז אפשר להתחיל גם עם מפלץ

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    אני מטייל מספר פעמים בשנה עם קבוצה שהתגבשה לפני כעשור סביב בימרים. במקור רכבו שם על GS 1200 ועל F800. אחד אפילו רכב ומדי פעם עדיין רוכב על הסופר טנרה של פעם. כך הם החלו.
    צברו ניסיון, קורסים והשתלמויות. שברו יד, שברו רגל וקרעו רצועות. אפילו חילוצים מוסקים בחסות צבא זר אבל ידידותי היו. היום, האופנועים הנפוצים בקבוצה הם ההסקי 701 ו- KTM790 ולי כבר ממש קשה לרדוף אחריהם עם הדיסקברי 2 שלי.

    איללכא...אז אפשר להתחיל גם עם מפלץ
    לא הבנתי - שבירת ידיים, רגליים והזדקקות לחילוץ זה סימן ללמידה? זה סימן להשתפרות?
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    אני מטייל מספר פעמים בשנה עם קבוצה שהתגבשה לפני כעשור סביב בימרים. במקור רכבו שם על GS 1200 ועל F800. אחד אפילו רכב ומדי פעם עדיין רוכב על הסופר טנרה של פעם. כך הם החלו.
    צברו ניסיון, קורסים והשתלמויות. שברו יד, שברו רגל וקרעו רצועות. אפילו חילוצים מוסקים בחסות צבא זר אבל ידידותי היו. היום, האופנועים הנפוצים בקבוצה הם ההסקי 701 ו- KTM790 ולי כבר ממש קשה לרדוף אחריהם עם הדיסקברי 2 שלי.

    איללכא...אז אפשר להתחיל גם עם מפלץ
    הבלבול המובן הוא הגדרת "שטח" האחד רואה בעיני רוחו את מעלה תל גיבורים ונקיק סוף נבוכים והשני את שביל הגישה למשאיות מאחורי
    הסופר של רמי לוי.
    טיולי מדבר על שבילי הטנקים ואזורי הפלטו של מדבר יהודה ניתן לעשות כמעט עם כל אופנוע, ברגע שמתרגלים לאחיזה השונה מפתחים
    טכניקה גם מפלצות האדוונצ'ר המגודלות יכולת לעשות את זה גם בשתיים.

    ברגע שעוברים לרכיבה בתוך יערות וההרים בבוץ ומעברים טכנים נדרש אופנוע שונה לגמרי ויכולות אחרות.

    השיקול שלי שלא להיכנס לשטח הוא שככל שאתה מתבגר קשה לעזוב את ההרגלים הישנים כל נפילה עולה בבריאות
    והרבה כסף,, ולקנות אופנוע שיכול לעשות כם את השטח בראוי לי וגם כביש שהוא הסביבה הטבעית שלי מאלץ אותי
    להתפשר במקומות שלא מתאים לי להתפשר.

    קניית אופנוע מתאים צריך להיעשות אחרי מחשבה מרובה ותפירה עדינה של כלל הצרכים על מנת שתאים בול לרוכש
    אחרת האכזבה וחוסר הסיפוק או בזבוז הכסף רבים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הבלבול המובן הוא הגדרת "שטח" האחד רואה בעיני רוחו את מעלה תל גיבורים ונקיק סוף נבוכים והשני את שביל הגישה למשאיות מאחורי
    הסופר של רמי לוי.
    טיולי מדבר על שבילי הטנקים ואזורי הפלטו של מדבר יהודה ניתן לעשות כמעט עם כל אופנוע, ברגע שמתרגלים לאחיזה השונה מפתחים
    טכניקה גם מפלצות האדוונצ'ר המגודלות יכולת לעשות את זה גם בשתיים.

    ברגע שעוברים לרכיבה בתוך יערות וההרים בבוץ ומעברים טכנים נדרש אופנוע שונה לגמרי ויכולות אחרות.

    השיקול שלי שלא להיכנס לשטח הוא שככל שאתה מתבגר קשה לעזוב את ההרגלים הישנים כל נפילה עולה בבריאות
    והרבה כסף,, ולקנות אופנוע שיכול לעשות כם את השטח בראוי לי וגם כביש שהוא הסביבה הטבעית שלי מאלץ אותי
    להתפשר במקומות שלא מתאים לי להתפשר.

    קניית אופנוע מתאים צריך להיעשות אחרי מחשבה מרובה ותפירה עדינה של כלל הצרכים על מנת שתאים בול לרוכש
    אחרת האכזבה וחוסר הסיפוק או בזבוז הכסף רבים.
    להכין טבלה של דרישות צרכים וציפיות

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    לא הבנתי - שבירת ידיים, רגליים והזדקקות לחילוץ זה סימן ללמידה? זה סימן להשתפרות?
    סימנים שמעידים על צבירת נסיון. לא עד כמה לומדים מהניסיון.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הבלבול המובן הוא הגדרת "שטח" האחד רואה בעיני רוחו את מעלה תל גיבורים ונקיק סוף נבוכים והשני את שביל הגישה למשאיות מאחורי
    הסופר של רמי לוי.
    טיולי מדבר על שבילי הטנקים ואזורי הפלטו של מדבר יהודה ניתן לעשות כמעט עם כל אופנוע, ברגע שמתרגלים לאחיזה השונה מפתחים
    טכניקה גם מפלצות האדוונצ'ר המגודלות יכולת לעשות את זה גם בשתיים.

    ברגע שעוברים לרכיבה בתוך יערות וההרים בבוץ ומעברים טכנים נדרש אופנוע שונה לגמרי ויכולות אחרות.

    השיקול שלי שלא להיכנס לשטח הוא שככל שאתה מתבגר קשה לעזוב את ההרגלים הישנים כל נפילה עולה בבריאות
    והרבה כסף,, ולקנות אופנוע שיכול לעשות כם את השטח בראוי לי וגם כביש שהוא הסביבה הטבעית שלי מאלץ אותי
    להתפשר במקומות שלא מתאים לי להתפשר.

    קניית אופנוע מתאים צריך להיעשות אחרי מחשבה מרובה ותפירה עדינה של כלל הצרכים על מנת שתאים בול לרוכש
    אחרת האכזבה וחוסר הסיפוק או בזבוז הכסף רבים.
    לפי החלוקה של ברט
    https://brettkacs.com/adv-skill-rating-system/
    או
    https://www.youtube.com/watch?v=_ehD2wWHLfQ
    אני מכוון למיומנות טובה בשטח בדרגה 3.
    לא מכוון לשטח ברמה 4 ולא צריך להחליף אופונוע לשטח בדרגה 2.
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    להכין טבלה של דרישות צרכים וציפיות
    בזמן: 50% נסועה בשטח. 20% עד השטח. 30% שונות וסידורים. בלי הרכבות.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    סימנים שמעידים על צבירת נסיון. לא עד כמה לומדים מהניסיון.
    אפשר לשבור 3 עצמות שונות ב-4 רכיבות שונות. אי אפשר לטעון לניסיון משמעותי ברכיבות מועטות כ"כ שהסתיימו כך.
    אפשר שכל העצמות יישברו ברכיבות שבילים לבנים - רכיבה שלא תלמד דבר על ניסיון הרוכב ברכיבת שטח שהיא מגוונת הרבה יותר.
    אפשר גם שכל העצמות יישברו ברכיבה על אופנוע בנפח בינוני (דו"ש 400-650 סמ"ק) - זה לא יילמד על ניסיון הרוכב עם אדוונצ'ר בנפח ליטר ויותר.


    אני בקבוצת רכיבה שהגרעין הקשה שלה מורכב מארבעה רוכבים. שניים מהם התחילו לרכוב בשטח רק לפני 3 שנים. מתוך כל הארבעה, יש רק עצם אחת שנשברה (בריח) לרוכב אחד.
    האם זה אומר שלשלושה האחרים אין ניסיון? האם האחד הזה הוא יותר מנוסה?

    בקיצור: עצמות שבורות זה לא מדד לשום דבר שקשור לניסיון רכיבה.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

אשכולות דומים

  1. הוסקוורנה 701 ויטפילן
    על ידי כRובי בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-07-2020, 21:50
  2. הוסקוורנה smr 450 2010 מקרטע (כ"ע)
    על ידי razsmr450 בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-03-2018, 07:29
  3. הסופרמוטו של הוסקוורנה ל-2017
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-06-2016, 12:04
  4. הסקוורנה te 125 לבין עירוני
    על ידי tomy669 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 17:57
  5. הוסקוורנה wr - איפה משיגים חלקים?
    על ידי TooLy בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 29-06-2015, 10:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO