טיפסתי על ארכפשד מניע...נכבה. נו, מה אתה נעלב?- רק בודקים.
מניע שוב. גמ גמג גם גג...נכבה.
מכבה, מוציא מפתח מניע, מטרטר- נכבה.
נשבעתי שהוא לא נשאר בתל אביב מניע- נדלק.
לא קרה עד עכשיו אפילו פעם אחת.
זגזגתי בתנועה הדלילה בשיוט על 160 ומהר מאוד הגעתי לתל אביב לרכיבת מבחן על ה -690 2020. המטרה היתה לראות את השוני בין ה 2012 בהתנהגות כביש. להיכנס לשטח ברכיבת מבחן (עבורי) קצת יקר והייתי מוגבל בזמן. ב 2012 (של חבר) היתה מסיכה ובחדש אין כלום, יעני נייקד. קצת יותר גבוה והרבה יותר מעודן מבחינת ויברוץ וטרטרת כללית. הצלילי עם אגזוז אקרובוביץ' נחמד אבל פחות רלוונטי לגבי.
איילון בלי רוח משמעותית ועד 150 אין שום wobbling אבל גם לא נעים. מתאים בקושי לעקיפות בכביש מהיר.
עד 130 שום בעיה. 120 שיוט- שזה מה שרציתי לבדוק. זה אומר שאפשר לגמוע מרחקים כשצריך. גםסידורים ורכיבות של 30-40 דקות לא תהייה שום בעיה.
מהקיקשיפטר לא התלהבתי. עכשיו ניתן לרושם לשקוע ונקבל החלטה. אחרי יום המסלול שששוב נדחה מאמין שאדע לאיזה כיוון אני הולך. הלכתי לבקר את הזקן שהתחסן. דפק לי מבט- תעשה טובה, אל תעבור את ה 120. נו, עיצה ממישהו שעמד על המושב בשד' ירושלים ביפו של שנות החמישים שווה זהב.