כך נראה האפריליה טוארג 660 החדש, שייחשף רשמית בקרוב וייתן תחרות לימאהה טנרה 700 הפופולרי.
http://fullgaz.co.il/%d7%90%d7%a4%d7...%a8%d7%92-660/
![]()
כך נראה האפריליה טוארג 660 החדש, שייחשף רשמית בקרוב וייתן תחרות לימאהה טנרה 700 הפופולרי.
http://fullgaz.co.il/%d7%90%d7%a4%d7...%a8%d7%92-660/
![]()
טוב,
אחרי שקטמ החליטו לסדר את הפרונט שלהם,
מישהו היה חייב להתמודד על קטגוריית המסיכה המכוערת. ואכן תהיה תחרות קשה עם המתמודד מבית ימהה על התואר הנכסף.
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 10-01-2021 בשעה 12:21.
אם יש משהו שאפריליה עקביים בו, זה להתאים את אותה מסיכת חזית לכל הדגמים שלהם כדי לשמור על זהות.
שלושת הפנסים הקדמיים שאפיינו את ה-RSV4, עברו כמעט בכל הדגמים - מה-125 סמ"ק, דרך הקאפנורד ועד הטואונו. רק הדורוסודורו והשיבר זכו לפנסים שונים.
מאחר ובטואונו 660 וב-RS660 יש מסיכה משולשת פנסים, ומאחר ותמונות של ה-RSV4 החדש זלגו לרשת ויש בהן את אותה מסיכה, סביר להניח שגם לטוארג יהיו 3 פנסים מלפנים בגרסה הסופית
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
מה זה אומר שהורידו 2 צילינדרים והכ"ס לא השתנה? מה מספקים 2 הצילינדרים הנוספים?
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
טעות שלי, חשבתי שהטואונו הוא גם V4המנוע כאן הוא אותו טווין מקבילי – בלוק הצילינדרים הקדמי של ה-RSV4 הגדול – כלומר 2 מתוך 4 הצילינדרים של ה-V4 של אפריליה. בעוד שבטואונו 660 המנוע מפיק 95 כ"ס (מעט פחות מה-RS) בטוארג אנו צופים שהמספרים ינועו בסביבות 90-85 כ"ס,
אפשר בבקשה לגוון ולייצר בקטגוריה הזאת משהו שלא יהיה טווין מקבילי?!
לצערי נראה ששוק האופנועים עובר שינוי דומה למה שקרה בשוק הרכב: מגוון גישות הנדסיות מתחלף ב"סטנדרט", וההבדלים בין היצרנים השונים הולכים ומצטמצמים.
ברכבים זה כבר נמצא בנקודה שבה אם לא תראה את הסמל על ההגה, לא בטוח שתדע מי היצרן - האם לשם גם שוק האופנועים הולך?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
התשובה כנראה "כן" ויש לזה סיבה. בעצם כמה סיבות. סיבה ראשונה - "סטנדרטי" = "זול יותר & אמין יותר" כמעט בכל תחום תעשיתי. סיבה שניה (לפחות ברכב) - מסתבר, יש מרחב מאוד קטן של פתרונות שהם קרובים לאופטימלי בכל קתגוריה.
באופנועים ,בנוסף, תכנון מנועים מושפע מאוד מדרישות EURO ולכן אנחנו כנראה הולכים לראות מגמה דומה.
אתמול עלה הטור של קווין קמרון על העניין הזה בדיוק
https://www.cycleworld.com/story/blo...ins-take-over/
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
כולם היום מנסים ליצר "זול"... לקניה לפחות.
השאלה מי היום מנסה ליצר "ייחודי" מחוץ לקטגוריות הפרמיום. בקטגוריית האדוונ'צרים הבינונים - בעיניי, רק טנרה 700 עונה להגדרה הזאת, ולא בזכות תצורת המנוע (אולי אפשר לצרף לכאן את הויסטרום 650 האלמותי, ולהגיד תודה לסוזוקי שהם לא ממהרים להחליף אותו בטווין-מקבילי-כמו-כולם).
לפני רבע מאה הקטגוריה הזאת כללה מגוון של גישות, כל אחת עם היייחוד ומכלול התחושות שלה: מסינגלים גדולים (טנרה 660, DR BIG, FREEWIND, ב.מ.וו F650), דרך טווין מקבילי "קונבנצינלי" (KLE, סופר-טנרה), וי-טווין (טראנסאלפ, אפריקה, קאג'יבה אלפנט, גוצי NTX), טווין מקבילי 270 (TDM) - אז היום הכל נהיה דומה ואחיד יותר.
לפי שוק הרכב, אפשר לנבא שזה יגמר בכך שחווית הרכיבה על דגמים שונים מאותה קטגוריה תהפוך להיות דומה מאוד, כשעיקר ההבדלים יהיו בתחומי העיצוב והמיתוג.
אותי באופן אישי זה מבאס, ואני לא מצליח להתנחם בזה שלפחות הכלים שותים פחות דלק (בפועל זה זניח) ומתומחרים בצורה תחרותית יותר מבעבר.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual