עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 18 מ 18

אשכול: אפריליה: תמונות נוספות של הטוארג 660

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אפשר בבקשה לגוון ולייצר בקטגוריה הזאת משהו שלא יהיה טווין מקבילי?!
    לצערי נראה ששוק האופנועים עובר שינוי דומה למה שקרה בשוק הרכב: מגוון גישות הנדסיות מתחלף ב"סטנדרט", וההבדלים בין היצרנים השונים הולכים ומצטמצמים.
    ברכבים זה כבר נמצא בנקודה שבה אם לא תראה את הסמל על ההגה, לא בטוח שתדע מי היצרן - האם לשם גם שוק האופנועים הולך?
    ויסטרום 650? וגם בטווינים המקבילים, בין סדר הצתה של 270 ו-180 מעלות יש הבדל ענק.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    802
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כולם היום מנסים ליצר "זול"... לקניה לפחות.
    השאלה מי היום מנסה ליצר "ייחודי" מחוץ לקטגוריות הפרמיום. בקטגוריית האדוונ'צרים הבינונים - בעיניי, רק טנרה 700 עונה להגדרה הזאת, ולא בזכות תצורת המנוע (אולי אפשר לצרף לכאן את הויסטרום 650 האלמותי, ולהגיד תודה לסוזוקי שהם לא ממהרים להחליף אותו בטווין-מקבילי-כמו-כולם).
    לפני רבע מאה הקטגוריה הזאת כללה מגוון של גישות, כל אחת עם היייחוד ומכלול התחושות שלה: מסינגלים גדולים (טנרה 660, DR BIG, FREEWIND, ב.מ.וו F650), דרך טווין מקבילי "קונבנצינלי" (KLE, סופר-טנרה), וי-טווין (טראנסאלפ, אפריקה, קאג'יבה אלפנט, גוצי NTX), טווין מקבילי 270 (TDM) - אז היום הכל נהיה דומה ואחיד יותר.

    לפי שוק הרכב, אפשר לנבא שזה יגמר בכך שחווית הרכיבה על דגמים שונים מאותה קטגוריה תהפוך להיות דומה מאוד, כשעיקר ההבדלים יהיו בתחומי העיצוב והמיתוג.
    אותי באופן אישי זה מבאס, ואני לא מצליח להתנחם בזה שלפחות הכלים שותים פחות דלק (בפועל זה זניח) ומתומחרים בצורה תחרותית יותר מבעבר.
    הבנתי שהבעיה העיקרית עם טווין מקבילי (לפחות אצלי) זה הויברציות. אבל במנועים יותר מודרניים מהעשור האחרון, למשל של ה-NC (לא יודע לגבי אפריליה / ימאהה / אחרים), אין שום זמזום בכלל עד 130..

    אז אם פתרו את הבעיה הזאת, מה היתרון של V twin בעצם?

    אגב, במקבילי אפשר להבנתי לשחק עם סדר העבודה של הבוכנות בשביל לקבל גיוון ברעש / תחושה. בבימר זה הפוך אאל"ט, לא יודע מה היה ב-NC /אחרים

    לי מוזר שאין יותר מנועים כמו של הגוצ'י שמבצבץ בזווית לצדדים, או משהו כמו של הגולדווינג, בוקסר של 2 בכל צד. באלה קל לטפ"ש, הם לא מבצבצים מטר לכל צד כמו בוקסר רגיל, ואין בוכנה שתקועה בדיוק מתחתיך..

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    הבנתי שהבעיה העיקרית עם טווין מקבילי (לפחות אצלי) זה הויברציות. אבל במנועים יותר מודרניים מהעשור האחרון, למשל של ה-NC (לא יודע לגבי אפריליה / ימאהה / אחרים), אין שום זמזום בכלל עד 130..

    אז אם פתרו את הבעיה הזאת, מה היתרון של V twin בעצם?

    אגב, במקבילי אפשר להבנתי לשחק עם סדר העבודה של הבוכנות בשביל לקבל גיוון ברעש / תחושה. בבימר זה הפוך אאל"ט, לא יודע מה היה ב-NC /אחרים

    לי מוזר שאין יותר מנועים כמו של הגוצ'י שמבצבץ בזווית לצדדים, או משהו כמו של הגולדווינג, בוקסר של 2 בכל צד. באלה קל לטפ"ש, הם לא מבצבצים מטר לכל צד כמו בוקסר רגיל, ואין בוכנה שתקועה בדיוק מתחתיך..
    בכל הטווינים המקבילים החדשים יש סדר הצתה לא סימטרי וזה מבטל זימזומים אבל עושה רעידות כלומר התדר משתנה ויותר מזכיר V טווין.

אשכולות דומים

  1. בנלי: תמונות ריגול נוספות של ה-TNT600 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 28-05-2020, 06:58
  2. סוזוקי: גרסאות נוספות לוויסטרום 1050 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-01-2020, 15:56
  3. תמונות
    על ידי asafbena בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-06-2017, 15:27
  4. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22-08-2016, 07:43
  5. העלאת תמונות
    על ידי Yuv_Coehn בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 28-05-2016, 22:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO