לא שזה מחדש לחלקנו משהו אבל "לפחות אנחנו על המפה"...
https://youtu.be/wM8Xli2KTzI
לא שזה מחדש לחלקנו משהו אבל "לפחות אנחנו על המפה"...
https://youtu.be/wM8Xli2KTzI
גלגלים קטנים (היגוי עצבני) ושילדה קלה אני אישית עדיין לוקק פצעים חרא של כלי תחבורה
(ולא דיברנו על קורקינטים)
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...A0%D7%9E%D7%99
https://www.doogigim.co.il/%d7%9c%d7...0%d7%9e%d7%99/
מאידך בשכונה שלי ילדודס דופקים וויליז על בירדז כאילו אין מחר אז מה כבר אני מבין
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
פחות מתייחס לפיתרון שלו, הוא חיי בקנדה, השוק\מחירים אחר לגמרי והכלכליות פחות מעניינת אותי, אם כבר אני יותר מתייחס לכיכוב שלנו בכתבה יחד עם הסברים לגיטימיים לאשליית הביטחון (לא צריך מיגון כולה אופניים ו\או נוחות) לעומת המצב בשטח (נמצאים בשטח מת יותר מאופנועים, יכולות פציעה חמורה גבוהות), לא כל "רוכבי" האופניים מבינים את זה. + שלא לדבר על התעלמות גורפת מחוקי תנועה ו\או אי שליטה מלאה בכלי.. המצבים הללו מביאים לפגיעה בגוף או הרג ובתכלס על זה חבל.
הפתרון הוא לא לקנות אופנוע.
זה ששני הכלים הם דו גלגליים לא יוצר קשר ישיר בין השניים.
נניח אני גר ועובד בתל אביב ועומדות בפני שתי אפשרויות:
1. רכישת אופניים חשמליים ב2,000-3,000 שקל, בלי עלויות הוצאת רישיון בלי עלויות ביטוח ובלי עלויות תחזוקה.
2. רכישת קטנוע באלפי שקלים יותר (במקרה הטוב) עם עלויות נוספות של אלפי שקלים בשנה (ביטוח+תחזוקה+רישיון+טסט+בלתמ"ים).
מה רוב האנשים יבחרו?
בדיוק. פגעת בול.
לפני כמה שנים כתבתי על הנושא ואני חושב שהפתרון הוא החייאה מחדש של קטגורית קטנועי ה-50 סמ"ק עם ביטוח חובה מוזל + מיסוי מופחת. זה יכול להפוך את הקטנועים האלו לתחרות כמעט שווה לאופניים חשמליים
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
הבעיה כאן היא שהכלים האלה לא יכולים לרכב על הכביש בצורה בטיחותית בקונספט. אין להם אורות, איתותים או כל דבר אחר שאמור לעזור לנהגים לזהות אותם.
הפתרון הוא כן תחבורה זולה, קלה וניידת, אבל לא ככה.
בשלב הזה, זה מוטמע כ"כ עמוק שאף פוליטיקאי לא יעז לגעת בנושא עד שלא נתחיל להחשף למספרי הנפגעים ברמה יומית.
לא, זאת הסיבה.
הסיבה היא שיותר מדי אנשים משתמשים בזה, ואף פוליטיקאי לא יקח על עצמו לעצבן אותם. קטגוריה זה אומר רישוי וביטוח וכניסה לכיס של אנשים.
אישית? אני לא סובל את מה שהולך עם הפתרון תחבורה הזה, סדום ועמורה. אם זה היה תלוי בי ברור שזה היה מחויב לפחות בביטוח. אבל אני לא תמים, וברור לי איך רגולציות מתנהלות.
אני חושב שיש נקודת אמצע בין 0 רגולציה ולמה שקורה עכשיו בכבישים לבין עודף רגולציה (מה שגורר עלויות על האזרחים).
להשאיר את המצב כמו שהוא זה בטח לא פתרון רק לשם " לפחות בתחום הזה לא נכנסים לי לכיס".
הבעיה? זה דורש ביטוח מוזל וזה אף חברת ביטוח (והפול שזה בעצם כל חברות הביטוח יחד) לא תסכים ואז יכנסו לפעולה הלוביסטים של חברות הביטוח ובסוף נגמור עם העלאת התעריפים ולא הורדה.
של נדבר על מיסוי מופחת ומה רשות המיסים תגיד בנושא.
אני מזמין אותך אחרי כל הפיאסקו קורונה הזה ליום כיף בתל אביב.
אם בסוף היום לא תרצה לירות במישהו על קורקינט או אופניים, אני אקנה לך זוג מתנה.
אז על הנזק שהם גורמים, שלפחות ישלמו בעצמם, ולא יפילו א זה על הביטוח חובה שלי. כן! להכנס להם לכיס.
*אני לא באמת אקנה לך זוג, ויתכן ששנאת האחר אצלי גבוהה מאשר אצל אחרים. ייתכן ולא באמת תרצה לירות במישהו, אבל בהחלט מובטחת לך חוויה אנתרפולוגית מעניינת.
נ. ב.
ברור לי שחינוך להתנהגות בכביש הוא הפתרון האידיאלי.
אבל באותה מידה, ברור לי שחינוך כבר לא יקרה במדינה הזאת בתקופה שבה עוד יהיה לי רשיון.