עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 19 מ 19

אשכול: "למה אופניים חשמליים יותר מסוכנים מאופנועים" - כתבת וידאו של פורטניין

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    לא חושב שאני מסכים.
    בהנתן הבחירה בין קטנוע לאופניים- כבר מניתם את הסיבות למה מעדיפים אופניים.
    ואם תיצור 'קטגוריית ביניים' שבה הרוכב יוכל לקנות 50 cc במחיר זול יותר מ125 אך יקר יותר מאופניים אני מניח שהרוב המוחלט יישאר עם האופניים או שיגיד לעצמו "טוב, אם כבר אז כבר, נשקיע עוד קצת ונקנה 125, לפחות נוכל לעלות איתו על איילון", ואז חזרנו לנקודת ההתחלה.

    אם יעשו זאת נכון (מיסוי), מחיר קטנוע 50 סמ"ק יכול להיות די קרוב לאופניים חשמליים. אני מעריך שללא שינוי במיסוי, המחיר של קטנוע 50 סמ"ק יהיה סביב ה-8500-9000 שקלים (אם היו מיובאים כיום). מיסוי נמוך יותר, בהחלט יקרב אותו לזוג אופנים חדשים. כמובן שגם צריך פוליסת ביטוח מוזלת כדי להשאיר זאת אטרקטיבי.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    מחכה לאופניים החשמליות האוטונומיות כדי שיתחיל הכיף האמיתי.
    מנפלאות המזעור. נראה שאינמלשות, העולם צועד במהירות האור לכיוון בלאגן אטומי.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    הפתרון שהוא נותן ("קנו אופנוע") מתעלם מהפרשי המחיר הגדולים בין אופניים חשמליים לאופנוע, ומתעלם מכך שרוב הרוכבים דווקא נהנים מכך שהם לא צריכים את המיגון וכו'.
    שלא לדבר על השוק הישראלי, שמככב בסרטון, שמצריך גם ביטוח חובה בשביל דו גלגלי ממונע בנזין.
    פחות מתייחס לפיתרון שלו, הוא חיי בקנדה, השוק\מחירים אחר לגמרי והכלכליות פחות מעניינת אותי, אם כבר אני יותר מתייחס לכיכוב שלנו בכתבה יחד עם הסברים לגיטימיים לאשליית הביטחון (לא צריך מיגון כולה אופניים ו\או נוחות) לעומת המצב בשטח (נמצאים בשטח מת יותר מאופנועים, יכולות פציעה חמורה גבוהות), לא כל "רוכבי" האופניים מבינים את זה. + שלא לדבר על התעלמות גורפת מחוקי תנועה ו\או אי שליטה מלאה בכלי.. המצבים הללו מביאים לפגיעה בגוף או הרג ובתכלס על זה חבל.

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    כדי להשאיר זאת אטרקטיבי.
    כל הקטע שזה לא יהיה אטרקטיבי
    95% מרוכבי האופניים החשמליים (הגברים) שאני נתקל בהם הם כאלו שעוד לא גדולים מספיק בשביל לעבור לטימקס שהם חושקים בו
    100% מהם לא ממוגנים כראוי לכלי, לא מצייתים לחוקי הדרך ואם חשקה נפשך לשמוע יש לי סיפורים ממש טובים על ההתנהגות שלהם

    הסיבה שצריך להפוך את זה לקטגוריה זה דבר ראשון כדיי שאני לא אצטרך להיכנס לכלא בגלל שמטומטם כזה עבר על החוקים ולא היה ממוגן,
    סיבה שנייה זה כדיי שיהיה אפשר לאכוף את המטומטמים האלו ולתת להם קנסות כמו שצריך שיכללו נקודות ושלילה ולא סתם איזה דו"ח מעפן פעם ב...

    לסיכום: כמו שלאף אחד לא אכפת מרוכבי אופנוע לאף אחד גם לא צריך להיות אכפת מרוכבי אופניים חשמליים; כי הם ההוכחה הנצחית לברירה טבעית

אשכולות דומים

  1. פסיקה: אופניים חשמליים אינם מוגדרים ככלי-רכב
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-10-2020, 17:29
  2. אופניים חשמליים - מידע נדרש
    על ידי 600 ירושלמי בפורום אוף טופיק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-03-2020, 14:45
  3. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 30-12-2017, 16:05
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 10-05-2016, 15:24
  5. בטיחות אופניים חשמליים מול קטנוע
    על ידי Notepad בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-10-2015, 02:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO