דרוזי 2018 יכול להתאים לך.
שלום לכולם,אני ירוק בשטח. מחפש אופנוע ראשון הכיוון אנדורו בדרך לכניסה לעולם השטח
רישוי צהוב כדי להגיע (לא בא לי נגררת)
רישיון A1
תקציב בין 20K ל-30K.
חשבתי על בטה 125 4T להתחלה. אך שמעתי שזה אופנוע ילדים בתחפושת של אנדורו.
השאלות שלי הם: 1)האם להתחיל אם 125 4 פעימות או שזה משחק ילדים ולא יקדם אותי לשום מקום? אם כן, האם בטה או AJP מומלץ
2)או להתחיל עם 125 2 פעימות
3) או עם 250?
מה שמפתה בלהתחיל עם בטה 125 4 פעימות זה המחיר שלו (20K - חדש דנדש), נגיד להיות איתו חצי שנה/שנה ואז להתקדם...
אשמח לעזרתכם!
איפה אתה גר? מה המרחק שאתה צריך לכסות בכביש כדי לרדת לשטח?
אם מדובר על קילומטרים בודדים, אתה יכול ללכת על 125/200 דו"פ.
עם זה 10-15 קילומטרים בכבישים צדדיים (לא מהירים) אז 250 4 פעימות מקצועי.
עם אתה גר בלב ת"א, אז זה רעיון גרוע. הכי קרוב למה שאתה מבקש זה דו"ש קרבי, WR250R או דרוזי.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
הי,
אני גר במודיעין עילית, נסיעה עד בן שמן (10 ק"מ)
אני מתלבט בין הWR250R מרובע של יאמהה לבין דו"פ בתקציב איזור 20-25K
השאלה מבחינת טיפולים ואחזקה מה יותר יקר 4 פ' או 2. והאם אוכל לתחזק לבד (נתברכתי בחוש טכני טוב)
הדרוזי לא כבד מידי למתחילים?
תודה
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
הבנתי, כן אני משער שאפשר להגיע דרך שבילים
השאלה איך נוסעים איתו למוסך? לטסט? חייב נגררת?
אם מדובר על WRR אז אתה נוסע בדיוק כמו כל כלי רכב רגיל בכביש.
לדעתי זו גם אופציה טובה יותר כי תוכל גם לנסוע לחלקים אחרים של הארץ בכביש ולרדת לשטח איפה שתרצה. זה כל היופי בדו"ש.
תודה אחים יקרים עזרתם!