הכתום הישן יאתגר נמוכים מ- 175 ועבורי גירסת ה R נשללה מיד לאחר הישיבה. כנראה שהנמיכו את המושב כדי להגיע ליותר לקוחות. לא מבין למה חשוב להוריד 1.4 ק"ג ממנוע שהוכיח את עצמו מכלי ששוקל רטוב 240 ק"ג. מגן הרוח החדש נבדק במנהרה...-שאפו. כנראה קוראים בפורומים.
פחות אוהב את נעילת הפיצ'רים שאופיינית לתאגידים נכלוליים. אחד משלושת הכלים הכי יקרים בסגמנט והרוכב צריך להוסיף עוד 2,000 יורו לפחות כדי לצאת עם כלי מוכן לאדוונצ'ריאדה -עוד לפני תוספות האלקטרוניקה. מעניין אם גם ב- GS והמולטי מציעים פיצ'רים של אלקטרוניקה תמורת הסרת נעילה. מה שכן, אין משהו שמתקרב אליו מבחינת שילוב של כביש ושטח. מפלץ על חלל.