ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
אתה רואה לא נכון.
הסטטסטיקה מחושבת בדיוק אותו דבר גם לבעלי רכבים ושם מספק מחזיקי הביטוח גבוה לאין שיעור.
גם לא מאמין גדול בזה שאנשים מחזיקים אופנועים ולא נוסעים עליהם.
סופו של יום זה יכול לקרות אולי לתקופה קצרה, אבל בן אדם לא יחזיק סתם אופנוע שנה-שנתיים ויפסיד עליו ירידת ערך סתם בלי לנסוע עליו בכלל.
האופנוע שלי ללא ביטוח מאוגוסט.
עשיתי ביטוח לשבועיים בנובמבר, בשביל הטסט.
לא מתכוון למכור אותו ולא מתכוון לחדש את הביטוח לפחות עד שאינני צריך להגיע לעבודה. מקסימום, אם ארצה לטייל כמה ימים - אעשה ביטוח לשבוע.
מעבר לזה - מניע אחת-ל, ועושה סיבוב בקרבת הישוב ע"מ להזרים את השמן, למנוע סתימות במערכת הדלק וכו'.
למכור? לא רואה סיבה. מחיר השוק של האופנוע שלי מצחיק (דוקאטי 2008 עם 133 אלף ק"מ), ואני לא רואה סיבה למכור אופנוע תקין וטוב, אחד מתוך 11 בארץ, במחיר של ג'וימקס משומש קלות. הכסף הקטן הזה לא יעזור לי במשכנתא, אז עדיף כבר שהאופנוע יעמוד אצלי.

לחבר שגר לידי יש כמה אופנועים. אחד מהם נוסע עם ביטוח וטסט, השאר אופנועי פרוייקט. מן הסתם, אין להם ביטוח (או טסט).

חבר אחר לא משתמש באופנוע (MT-09) כבר למעלה משנה. לא מתכוון למכור ככל הידוע לי. האופנוע עומד ללא ביטוח.

עוד חבר מתקן את ההונדה הישן שלו (שהיה פעם שלי) כבר למעלה מחצי שנה. לא נראה לי שהוא חידש את הביטוח (והוא גם לא רוכב כי האופנוע מפורק).

אולי אני והחברים שלי לא מדגם מייצג. אבל אני בהחלט יכול להבין מישהו שמחזיק בחצר אופנוע למטרות פרוייקט/נסיעות לעבודה כששוב נצטרך להגיע למשרד/טיולי שבת מתישהו בעתיד כשיהיה לזה זמן, וכרגע לא משתמש בו.