וכולם פה אמרו כבר.
שעות על גבי שעות על גב שעות של תרגול.
ובסוף כן. הabs יכנס לפעולה, אבל יהיה הרבה יותר אפקטיבי.
דיברנו על זה כבר. זה קיים הרבה שנים.
ואני באמת מציע שתתרענן באיזה אופנוען מאומן הגרסה הגרמנית טריינדמוטורצייקליסט או שקרכלשהו כי לחיצה נכונה והדרגתית היא ממש ממש לא איטית כמו שניתן להסיק מהתיאורים שלך. למעשה ההבדל לא ניתן להבחנה כשמסתכלים מהצד על האצבעות. זה הגלגל הקדמי שמספר את הסיפור.
וכולם פה אמרו כבר.
שעות על גבי שעות על גב שעות של תרגול.
ובסוף כן. הabs יכנס לפעולה, אבל יהיה הרבה יותר אפקטיבי.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
בבלימת חירום האחורי כמעט ולא נושא במשקל שרובו עובר קדימה.
ה ABS מופעל ע"י הפרש בין סיבוב הגלגל הקידמי לאחורי.
ה ABS יעבוד במכה על הברקס הקידמי או האחורי.
בלי משקל או לחץ שניהם לא יספקו אחיזה עם וללא ABS.
לכן בבלימת חירום צריך להעביר משקל לקידמי ואז אפשר לתת בלימה הגונה ולתת ל ABS לנצל את האחיזה המשופרת מהמשקל שהתווסף.
האחורי בבלימת חירום יינעל - בגלל שאין עליו משקל.
דרזנר, צפית בסרטונים?
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אתה כותב מה שאמרתי, האחורי בגלל העברת המשקל שקורת אם תרצה או לא נכנס למצב abs אבל הabs מתקשה למצוא אחיזה כי אין משקל על האחורי ככה שלא הבנתי מה אתה מנסה ללמד אותי כאן.
כמו שגם כתבתי ביבש וכביש גרמני תקני לא זכור לי שהABS נכנס לעבודה מקדימה במכה הראשונית ככה שאני לא רואה סיבה לתרגל לחיצה בשני שלבים למרות שיש הגיון מאחורי זה אבל בלימת חירום זה לא תרגול במגרש
אין דבר כזה לחיצה בשני שלבים.
ותפסיק ללמוד שחיה בהתכתבות.
אנחנו מדברים כאן על ההבדל בין לחיצה פרוגרסיבית ללינארית וברור שיש דבר כזה.
בגדול אני תמיד חוקר כל דבר ולא מאמין לכל דבר שאני קורא או מדריך כזה או אחר אומר, למשל חביקת מיכל שבארץ נלמד בכל קורס, זה בסה״כ העדפה מי שטוב לו עם זה סבבה מי שלא לא, אין שום דבר פיזיקלי בלחבוק מיכל או לרכב עם כמה מילימטר בין הירך למיכל בלי לחץ האופנוע יפנה אותו הדבר ויבלום אותו הדבר
לגבי לחקור, ולא לקבל כתורה מסיני זה מעולה (למשל, רכיבה עם רגליים על הרגליות בצורה שמלמדים היא אולי נכונה בבינעירוני או בנס הרים, אבל כשרוב הנסיעה שלך היא מלחמה בכרך צפוף, אני מעדיף את הרגליים כמו ברכיבת שטח, כשימין מרחפת מעל הבלם. כשהסברתי את זה למדריך כלשהו הוא היה מופתע).
אבל,
כשיש לידך מישהו שמראה לך ומצביע לך על הטעויות, אתה גם לומד, וגם נמנע מלסגל הרגלים קלוקלים. זה לא קטרה כשלומדים מיוטיוב.
אגב,
מה שיקרה בבלימה אם לא תחבק את המיכל הוא שתישען עם הידיים על הכידון ותאבד יכולת התחמקות אפקטיבית. וגם אם זאת לא בלימת חירום, פקודות ההיגוי שלך יהיו פחות טובות. לגבי לחבק כל הזמן- לא.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
איך חובקים בשטח מיכל דלק?
בשטח עומדים נקודה. מי שיושב טועה.
חובקים את השילדה באופנוע שטח חזק עם הרגליים. קרוב לפגים. כן אפשר לשבת ולחבוק את המיכל רק בסיבובים סופר מהירים(אני לא מגיע לזה).
ברכיבת כביש חביקת המיכל דלק עם הרגליים זו טכניקה שעובדת בשבלי. לא חייב ממש לא חייב.
בעבורי חביקת המיכל דלק בעת השכבה מספק לי עוד נקודת עגינה לאופנוע. ויותר בטחון. אני אפילו משתמש בטכניקה הזאת די באגרסיביות בכביש איך יודע ?הג’ינס משאיר סימנים על המיכלככה גיליתי שאני מהחובקים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ובמעבר חד לאותו נושא.
בגלל שעברתי לעליה ע"י טיפוס על הרגלית ותמיד מצד שמאל הנפילה האחרונה הזכירה לי את הטיפים של קייסי הקטנטונת (על ה GS הגדול).
דברים קטנים שיכולים למנוע נפילות במהירות הליכה.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
לפני 3 שנים שאלתי את המדריכים באופונוען מאומן לגבי מנח הגוף הנכון בפניה וקיבלתי "ובכן תראה..." בתור החלק העיקרי של תשובה.
ריאן פרסם לפני יומיים סרטון שאומר שלא חייבים להישען עם הגוף פנימה.
.
החפרן ממוטו ג'יטסו החליט לפרסם תגובה וכנראה בצדק
.
מדריך הרכיבה מ MC Rider (מעולה ומעצבן) פרסם את התשובה שלו:
.
גם דן דן הכבאי (אדיר) התייחס לתופעה בצורה הנאותה בסרטון האחרון שהעלה.
מכיוון שאני יודע שיש כאלה שמתאמנים או מאמינים שרק תנוחת גוף אחת נכונה לקחת סיבובים, אולי כדאי לראות ולהפנים.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021