עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 51

אשכול: בטיחות ברכיבה

  1. #31
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    דיברנו על זה כבר. זה קיים הרבה שנים.
    ואני באמת מציע שתתרענן באיזה אופנוען מאומן הגרסה הגרמנית טריינדמוטורצייקליסט או שקרכלשהו כי לחיצה נכונה והדרגתית היא ממש ממש לא איטית כמו שניתן להסיק מהתיאורים שלך. למעשה ההבדל לא ניתן להבחנה כשמסתכלים מהצד על האצבעות. זה הגלגל הקדמי שמספר את הסיפור.

  2. #32
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    וכולם פה אמרו כבר.
    שעות על גבי שעות על גב שעות של תרגול.
    ובסוף כן. הabs יכנס לפעולה, אבל יהיה הרבה יותר אפקטיבי.

  3. #33
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    אם צפיתם בסרטון.
    גידי מסביר איך להמנע מבלימת חרום....
    הסרטון של גדי חידד לי את עניין תחנות הדלק. בקשר למיקום שלי בכביש. תודה!
    גם אני בעקבות הסרטון נמנע מלהיות מימין כשמתקרבים לפיצול נתיבים במחלפים צמתים או כל מה שעלול לגרום למישהו להחליט או להיזכר שהוא בולם ומשנה כיוון בלי איתות או מבט במראה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    וכולם פה אמרו כבר.
    שעות על גבי שעות על גב שעות של תרגול.
    ובסוף כן. הabs יכנס לפעולה, אבל יהיה הרבה יותר אפקטיבי.
    בעקבות הדיון כאן הרצתי בראש את הפעמים הבודדות שהפעלתי בלמים במצב חירום ובמצב שהכביש יבש ונקי לא נתקלתי בABS שנכנס לעבוד במכה הראשונה של הידית, מה שכן קרה זה שהגלגל האחורי ללא משקל והABS נכנס לעבודה אבל ללא הצלחה, ללא המשקל על האחורי הABS לא מצליח ליצר אחיזה

  5. #35
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    בבלימת חירום האחורי כמעט ולא נושא במשקל שרובו עובר קדימה.
    ה ABS מופעל ע"י הפרש בין סיבוב הגלגל הקידמי לאחורי.
    ה ABS יעבוד במכה על הברקס הקידמי או האחורי.
    בלי משקל או לחץ שניהם לא יספקו אחיזה עם וללא ABS.
    לכן בבלימת חירום צריך להעביר משקל לקידמי ואז אפשר לתת בלימה הגונה ולתת ל ABS לנצל את האחיזה המשופרת מהמשקל שהתווסף.
    האחורי בבלימת חירום יינעל - בגלל שאין עליו משקל.
    דרזנר, צפית בסרטונים?
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    בבלימת חירום האחורי כמעט ולא נושא במשקל שרובו עובר קדימה.
    ה ABS מופעל ע"י הפרש בין סיבוב הגלגל הקידמי לאחורי.
    ה ABS יעבוד במכה על הברקס הקידמי או האחורי.
    בלי משקל או לחץ שניהם לא יספקו אחיזה עם וללא ABS.
    לכן בבלימת חירום צריך להעביר משקל לקידמי ואז אפשר לתת בלימה הגונה ולתת ל ABS לנצל את האחיזה המשופרת מהמשקל שהתווסף.
    האחורי בבלימת חירום יינעל - בגלל שאין עליו משקל.
    דרזנר, צפית בסרטונים?
    אתה כותב מה שאמרתי, האחורי בגלל העברת המשקל שקורת אם תרצה או לא נכנס למצב abs אבל הabs מתקשה למצוא אחיזה כי אין משקל על האחורי ככה שלא הבנתי מה אתה מנסה ללמד אותי כאן.

    כמו שגם כתבתי ביבש וכביש גרמני תקני לא זכור לי שהABS נכנס לעבודה מקדימה במכה הראשונית ככה שאני לא רואה סיבה לתרגל לחיצה בשני שלבים למרות שיש הגיון מאחורי זה אבל בלימת חירום זה לא תרגול במגרש

  7. #37
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אין דבר כזה לחיצה בשני שלבים.
    ותפסיק ללמוד שחיה בהתכתבות.

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אין דבר כזה לחיצה בשני שלבים.
    ותפסיק ללמוד שחיה בהתכתבות.
    אנחנו מדברים כאן על ההבדל בין לחיצה פרוגרסיבית ללינארית וברור שיש דבר כזה.

    בגדול אני תמיד חוקר כל דבר ולא מאמין לכל דבר שאני קורא או מדריך כזה או אחר אומר, למשל חביקת מיכל שבארץ נלמד בכל קורס, זה בסה״כ העדפה מי שטוב לו עם זה סבבה מי שלא לא, אין שום דבר פיזיקלי בלחבוק מיכל או לרכב עם כמה מילימטר בין הירך למיכל בלי לחץ האופנוע יפנה אותו הדבר ויבלום אותו הדבר

  9. #39
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לגבי לחקור, ולא לקבל כתורה מסיני זה מעולה (למשל, רכיבה עם רגליים על הרגליות בצורה שמלמדים היא אולי נכונה בבינעירוני או בנס הרים, אבל כשרוב הנסיעה שלך היא מלחמה בכרך צפוף, אני מעדיף את הרגליים כמו ברכיבת שטח, כשימין מרחפת מעל הבלם. כשהסברתי את זה למדריך כלשהו הוא היה מופתע).
    אבל,
    כשיש לידך מישהו שמראה לך ומצביע לך על הטעויות, אתה גם לומד, וגם נמנע מלסגל הרגלים קלוקלים. זה לא קטרה כשלומדים מיוטיוב.
    אגב,
    מה שיקרה בבלימה אם לא תחבק את המיכל הוא שתישען עם הידיים על הכידון ותאבד יכולת התחמקות אפקטיבית. וגם אם זאת לא בלימת חירום, פקודות ההיגוי שלך יהיו פחות טובות. לגבי לחבק כל הזמן- לא.

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    לגבי לחקור, ולא לקבל כתורה מסיני זה מעולה (למשל, רכיבה עם רגליים על הרגליות בצורה שמלמדים היא אולי נכונה בבינעירוני או בנס הרים, אבל כשרוב הנסיעה שלך היא מלחמה בכרך צפוף, אני מעדיף את הרגליים כמו ברכיבת שטח, כשימין מרחפת מעל הבלם. כשהסברתי את זה למדריך כלשהו הוא היה מופתע).
    אבל,
    כשיש לידך מישהו שמראה לך ומצביע לך על הטעויות, אתה גם לומד, וגם נמנע מלסגל הרגלים קלוקלים. זה לא קטרה כשלומדים מיוטיוב.
    אגב,
    מה שיקרה בבלימה אם לא תחבק את המיכל הוא שתישען עם הידיים על הכידון ותאבד יכולת התחמקות אפקטיבית. וגם אם זאת לא בלימת חירום, פקודות ההיגוי שלך יהיו פחות טובות. לגבי לחבק כל הזמן- לא.
    חביקת מיכל לא עושה לי את זה, בבלימה זה לא מוריד כלום מהידיים כי אי אפשר באמת לאחוז את המיכל במיוחד שהוא אחרי וקס אם כבר תצמיד ביצים אבל זה עומד להיות כואב.
    בכל מקרה לא מלמדים את זה בכל מקום.

  11. #41
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    חביקת מיכל לא עושה לי את זה, בבלימה זה לא מוריד כלום מהידיים כי אי אפשר באמת לאחוז את המיכל במיוחד שהוא אחרי וקס אם כבר תצמיד ביצים אבל זה עומד להיות כואב.
    בכל מקרה לא מלמדים את זה בכל מקום.
    חביקת מיכל בשטח בעמידה או בישיבה עושה הבדל גדול. גם בסיבובים ובבלימת חירום יש עוד נקודת מגע\ חיכוך אבל מודה לא תרגלתי הרבה ובדר"כ לא משתמש. יותר נוח לשרירי הבטן לפעול עם רגליים סגורות מול קונטרה מסויימת מהמיכל מאשר מפוסקות.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    חביקת מיכל בשטח בעמידה או בישיבה עושה הבדל גדול. גם בסיבובים ובבלימת חירום יש עוד נקודת מגע\ חיכוך אבל מודה לא תרגלתי הרבה ובדר"כ לא משתמש. יותר נוח לשרירי הבטן לפעול עם רגליים סגורות מול קונטרה מסויימת מהמיכל מאשר מפוסקות.
    שאני ירד לשטח אני אוכל לחוות דעה עד אז לא ממש מעניין אותי מה הורסי הטבע עושים.
    העניין הפך לכלכך מגוחך שמישהוא פסל אופנוע כי המיכל לא מאפשר חביקה.

  13. #43
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    חביקת מיכל בשטח בעמידה או בישיבה עושה הבדל גדול. גם בסיבובים ובבלימת חירום יש עוד נקודת מגע\ חיכוך אבל מודה לא תרגלתי הרבה ובדר"כ לא משתמש. יותר נוח לשרירי הבטן לפעול עם רגליים סגורות מול קונטרה מסויימת מהמיכל מאשר מפוסקות.
    איך חובקים בשטח מיכל דלק?
    בשטח עומדים נקודה. מי שיושב טועה.
    חובקים את השילדה באופנוע שטח חזק עם הרגליים. קרוב לפגים. כן אפשר לשבת ולחבוק את המיכל רק בסיבובים סופר מהירים(אני לא מגיע לזה).
    ברכיבת כביש חביקת המיכל דלק עם הרגליים זו טכניקה שעובדת בשבלי. לא חייב ממש לא חייב.
    בעבורי חביקת המיכל דלק בעת השכבה מספק לי עוד נקודת עגינה לאופנוע. ויותר בטחון. אני אפילו משתמש בטכניקה הזאת די באגרסיביות בכביש איך יודע ?הג’ינס משאיר סימנים על המיכל ככה גיליתי שאני מהחובקים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #44
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ובמעבר חד לאותו נושא.
    בגלל שעברתי לעליה ע"י טיפוס על הרגלית ותמיד מצד שמאל הנפילה האחרונה הזכירה לי את הטיפים של קייסי הקטנטונת (על ה GS הגדול).
    דברים קטנים שיכולים למנוע נפילות במהירות הליכה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  15. #45
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069

    מה התנוחה הנכונה בהשכבת אופנוע

    לפני 3 שנים שאלתי את המדריכים באופונוען מאומן לגבי מנח הגוף הנכון בפניה וקיבלתי "ובכן תראה..." בתור החלק העיקרי של תשובה.
    ריאן פרסם לפני יומיים סרטון שאומר שלא חייבים להישען עם הגוף פנימה.

    .

    החפרן ממוטו ג'יטסו החליט לפרסם תגובה וכנראה בצדק

    .

    מדריך הרכיבה מ MC Rider (מעולה ומעצבן) פרסם את התשובה שלו:

    .
    גם דן דן הכבאי (אדיר) התייחס לתופעה בצורה הנאותה בסרטון האחרון שהעלה.
    מכיוון שאני יודע שיש כאלה שמתאמנים או מאמינים שרק תנוחת גוף אחת נכונה לקחת סיבובים, אולי כדאי לראות ולהפנים.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


אשכולות דומים

  1. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 16-07-2019, 13:50
  2. הגנה על הבולמים ברכיבה בדיונות
    על ידי idan300 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 04-02-2019, 13:53
  3. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 28-09-2017, 17:39
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-12-2016, 11:05
  5. אטמי אוזניים ברכיבה
    על ידי ducati boy בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 29-06-2015, 11:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO