תוצאות 1 עד 15 מ 51

אשכול: בטיחות ברכיבה

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ייתכן ואתה אכן חי בסרט.
    כדי לבלום ב1g אתה צריך להתאמן המון, ועדיין סביר להניח שבמקרה פאניקה פשוט תתנפל על הבלמים.
    נהג צריך פשוט לבעוט בכל הכוח בדוושה. וגם אם לא עשה זאת, יש היום מערכות אלקטרוניות לתגבור בלימה שיודעות לספק עוצמת בלימה גבוהה מזאת שהדוושה מייצרת, אם הן מזהות בלימת חירום.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ייתכן ואתה אכן חי בסרט.
    כדי לבלום ב1g אתה צריך להתאמן המון, ועדיין סביר להניח שבמקרה פאניקה פשוט תתנפל על הבלמים.
    נהג צריך פשוט לבעוט בכל הכוח בדוושה. וגם אם לא עשה זאת, יש היום מערכות אלקטרוניות לתגבור בלימה שיודעות לספק עוצמת בלימה גבוהה מזאת שהדוושה מייצרת, אם הן מזהות בלימת חירום.
    אנחנו דור שאוכל אותה מכל הכיוונים. בהתחלה התאמנו על פמפום בלמים כי ככה בולמים בגשם. אחר כך הבנו שצריך ללחוץ מהר וחזק אבל לשחרר מהר לפני הנעילה ועד שהבנו איך בולמים נכון הביאו לנו ABS . עכשיו לא מספיק ABS צריך להתאמן על בלימה הדרגתית מהירה כדי לגלות איפה ה ABS מתערב כדי להבין כמה מהר ללחוץ.

    אני חושב שאני בסדר בבלימה מתוכננת חזקה אבל לא יודע לבלום ממש מהר קרוב למיצוי האחיזה. מהר= זמן תגובה +לחיצה בלחץ הנכון. מדי פעם באזור 60 קמ"ש אני מתאמן בהפעלת ABS רק כדי לדעת בערך כמה לחץ נדרש אבל לא מתאמן. במדרג של רוכב מתחיל (1) ועד רכיבה של מתחרה ב motoGP ברמה הגבוהה ביותר (10) רובנו נמצאים ברמה 2-3. וחשוב להבין את היכולת האמיתית גם בקשר לבלימות פתע.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אנחנו דור שאוכל אותה מכל הכיוונים. בהתחלה התאמנו על פמפום בלמים כי ככה בולמים בגשם. אחר כך הבנו שצריך ללחוץ מהר וחזק אבל לשחרר מהר לפני הנעילה ועד שהבנו איך בולמים נכון הביאו לנו ABS . עכשיו לא מספיק ABS צריך להתאמן על בלימה הדרגתית מהירה כדי לגלות איפה ה ABS מתערב כדי להבין כמה מהר ללחוץ.

    אני חושב שאני בסדר בבלימה מתוכננת חזקה אבל לא יודע לבלום ממש מהר קרוב למיצוי האחיזה. מהר= זמן תגובה +לחיצה בלחץ הנכון. מדי פעם באזור 60 קמ"ש אני מתאמן בהפעלת ABS רק כדי לדעת בערך כמה לחץ נדרש אבל לא מתאמן. במדרג של רוכב מתחיל (1) ועד רכיבה של מתחרה ב motoGP ברמה הגבוהה ביותר (10) רובנו נמצאים ברמה 2-3. וחשוב להבין את היכולת האמיתית גם בקשר לבלימות פתע.
    בלימה הדרגתית עם ABS? בדיוק הפוך, הייתי בקורס בסקסנרינג ושם מתרגלים איך לא לפחד וליפול בכל הכח על הברקס, הרבה אנשים לא מודעים שגם במצב חירום הם עדיין לא לוחצים הכי חזק שאפשר על הבלמים.
    בקיצור, שיש ABS תן לו לעשות את העבודה ואל תתחכם איתו, ABS מתפקד הכי טוב שאתה נותן לו שליטה מלאה וזה אומר הכי חזק שאתה יכול

אשכולות דומים

  1. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 16-07-2019, 13:50
  2. הגנה על הבולמים ברכיבה בדיונות
    על ידי idan300 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 04-02-2019, 13:53
  3. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 28-09-2017, 17:39
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-12-2016, 11:05
  5. אטמי אוזניים ברכיבה
    על ידי ducati boy בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 29-06-2015, 11:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO