ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
בבלימת חירום האחורי כמעט ולא נושא במשקל שרובו עובר קדימה.
ה ABS מופעל ע"י הפרש בין סיבוב הגלגל הקידמי לאחורי.
ה ABS יעבוד במכה על הברקס הקידמי או האחורי.
בלי משקל או לחץ שניהם לא יספקו אחיזה עם וללא ABS.
לכן בבלימת חירום צריך להעביר משקל לקידמי ואז אפשר לתת בלימה הגונה ולתת ל ABS לנצל את האחיזה המשופרת מהמשקל שהתווסף.
האחורי בבלימת חירום יינעל - בגלל שאין עליו משקל.
דרזנר, צפית בסרטונים?
אתה כותב מה שאמרתי, האחורי בגלל העברת המשקל שקורת אם תרצה או לא נכנס למצב abs אבל הabs מתקשה למצוא אחיזה כי אין משקל על האחורי ככה שלא הבנתי מה אתה מנסה ללמד אותי כאן.

כמו שגם כתבתי ביבש וכביש גרמני תקני לא זכור לי שהABS נכנס לעבודה מקדימה במכה הראשונית ככה שאני לא רואה סיבה לתרגל לחיצה בשני שלבים למרות שיש הגיון מאחורי זה אבל בלימת חירום זה לא תרגול במגרש