לא נכנסו. ואם כן לא בכמות משמעותית, ומזמן הפכו לאדים.
מה שכן,
פתח תיבת אוויר, נקה וייבש את הפילטר ובדוק עדויות למים.
שלום לכולם
יצאתי לרכב ביום שישי ולצערי עברתי כמה שלוליות שהיו יותר עמוקות ממה שציפתי...
האופנוע לא נכבה והמשיך לנסוע כרגיל.
כיצד ניתן לדעת שלא נכנסו מים למנוע ומה עלי לעשות על מנת למנוע נזק לטווח הארוך?
האופנוע הוא דו"פ 250 TPI 2020
תודה מראש לעוזרים![]()
לא נכנסו. ואם כן לא בכמות משמעותית, ומזמן הפכו לאדים.
מה שכן,
פתח תיבת אוויר, נקה וייבש את הפילטר ובדוק עדויות למים.
ואם אתה רוצה להיות ממש רגוע נקז שמן ותבדוק אם הוא נקי
אם לא עברת את גובה סעפת היניקה אז הכל טוב,מה גם שהאופנוע לא נכבה לך...נראה לי שאתה סתם בלחץ...
כמו שכתב לך ayalzo נקה את הפילטר,תראה שאחרי הפילטר אין סימנים לחדירת לכלוך וסע לשלום.
אין לך בכל מקרה צורך לפתוח שמן גיר,לשם לא נכנס כלום.
בשבת התקשר אלי חבר עם אופנוע כמו שלך בדיוק,שלו נכבה בשלולית,המים הגיעו לגובה הפילטר,למזלו הפילטר היה משומן כמו שצריך,המעבר היה מהיר בשלולית ולא נכנסו מים,אולי כמה טיפות,המצב שלך יותר טוב תהיה רגוע.
גם לחבר ולאופנוע שלום.
לצערי הפילטר אוויר היה עם מים ולכלוך...
בנוסף האופנוע טיפה מקרטע
יש המלצות מה כדאי לעשות ?
תבדוק שמן גיר שאין שם מים!
אם יש תנקז ותחליף
תפרק סעפת תבדוק שאין שם מים
תחליף פלאג
כמובן לנקות פילטר ולייבש
ותתפלל שלא נכנס מים לאזור הסלילים..
כעיקרון לא אמורים להיכנס מים לשם ולא לשמן..
מניסיון העבר לפעמים הם לא אטומים ב 100%
לא רוצה להפחיד אבל לפעמים גם מיסבי קראנק עלולים להיפגע במידה וכן נכנס מים
אם אין רעשים שונים אז אין בעיה עם המסבים
בהצלחה ובשורות טובות!
תודה לכולם על המענה!
לידע כללי
למה צריך להחליף פלאג ושמן גיר ?
אמרתי שתבדוק אם השמן גיר נקי ממים
אם הוא נקי אז לא צריך
ואם הוא לא נקי אז צריך..
ופלאג בדו"פ מאוד רגיש בזמן שיש חשש שנכנס מים למנוע(אמרת שקרטע לך)
אז זה שלבים שעושים על מנת לוודא שאחרי שהחלפת אתה יכול לבדוק שהאופנוע עובד בצורה תקינה
בכל אופן במיוחד בפלאג..
ובכל מקרה כל 20 שעות גם ככה אתה עושה טיפול שמנים ופלאג אז פה קיצרת את הטיפול על הדרך
היי ORB
עדכן מה בסוף קרה?
היי
לאחר כמה ימים האופנוע נוסע כרגיל
תודה לכולם !!!