דיס המלצה על מוסך לאופנועים באזור (היה קודם בחולון ועכשיו מורשה הונדה).
טיפלתי שם כמה שנים כשהיה לי cbr וחודש שעבר עם sv650 דור שני, עשו יישור קו מקיף בכמה אלפי שקלים.

יום ראשון בבוקר האופנוע לא הניע, ניסיתי עם בוסטר, לקצר את הריליי ודפיקות קלות על הסטרטר ושון דבר לא עבד.
שלחתי אותו לאחר שיחת טלפון למוסך לבדיקה.
נאמר לי שזה הסטרטר ביום ראשון לפני סגירת המוסך (לא היו בטוחים שזה זה) וביום שני בבוקר היו בטוחים שזאת התקלה.
שאלתי מה עושים, אמרו לחפש מפירוק וכו׳.
מצאתי מקום לשפץ בו את הסטרטר, התקשרתי לברר אם אפשרי לקחת אותו לשיפוץ מהמוסך ונאמר לי שכן.
לכן שלחתי שליח של חברת שליחויות מטעמי הלוך חזור למוסך-בית מלאכה לשיפוץ.
יום שלישי בבוקר החלק הגיע למוסך וגם נאמר לי שהמצבר ישן (2016) לכן יש להחליפו.
יום שלישי אמצע היום התקשרתי לבדוק מה קורה ונאמר לי שלא יהיה מוכן באותו היום, רק למחרת.
התחלתי לחשוש, איך יכול להיות שהאופנוע מאמצע יום ראשון במוסך ולא מוצאים זמן להחליף את הסטרטר שאני הבאתי חזרה משיפוץ?
ביקשתי גם הצעת מחיר לאורך כל הדרך ולא נאמר לי סכום כלשהו על התיקון או הבדיקה, דבר שקרה גם עם היישור קו.
יום שלישי לפני סגירת המוסך נלחצתי ושאלתי אם אפשר לבוא או להשאיר אותו בחוץ, הרגשתי שמרחו אותי. אמרו שלא אפשרי לקחת כי האופנוע מפורק, הבנתי את זה.
לאחר מספר דקות קיבלתי שיחת טלפון מבעל המוסך שהאשים אותי שאני קמצנית וחסכנית ושזה לא בסדר שלא עשיתי את השיפוץ של הסטרטר דרכם, הזכיר גם את היישור קו שבו התגלתה בעיה נוספת וחלק שהתקלקל שאני מצאתי בסוף מפירוק ושזה גם לא היה בסדר (יישור קו באלפי שקלים, מזכירה את זה שהם אמרו לי לחפש את החלק).
לבסוף רק אחרי ששאלתי, קיבלתי ביום רביעי בצהריים את המחיר לאחר שהתקינו והחליפו ולא הצעת מחיר.
אני מרגישה לא מרוצה מכל הסיפור, שהמחיר היה לי יקר ושלא אחזור לשם.
מצורפת חשבונית לפוסט, תחליטו בעצמכם.

דרך אגב שיפוץ הסטרטר עלה 351 שח לאחר מעמ.
בדיקה של מצבר וטעינה שלו (2016 כבר אמרתי?) 116 שח
וזה לא קוזז ממחיר המצבר (שימו לב לסוג המצבר, חיפוש קטן בגוגל יראה לכם את המחיר המומלץ לצרכן).

יום טוב,
נקווה לימים טובים יותר.

ac733aab-0a76-4794-b798-c3ebc40f35da.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk