יתכן שמסנן הרשת (הפנימי) של ברז הדלק סתום מליכלוך בחלקו התחתון
היי
כאשר הדלק במיכל יורד לאיזור השליש התחתון \ רזרווי , האופנוע מתחיל לגמגם. תחושה שניגמר הדלק (אבל עדיין יש)
לאחר שממלא דלק , הכל עובד כרגיל
מישהו יודע ממה זה נובע?
יתכן שמסנן הרשת (הפנימי) של ברז הדלק סתום מליכלוך בחלקו התחתון
nc750x 2017
אין לך מיכל רזרבי המושג הזה מת ביחד עם הקרבורטור.
כשאתה מגיע לאזור הבעייתי נסה להוציא את הפקק של הטנק ולראות אם יש שינוי.
אם אין כנראה שהמשאבה התרוממה מסיבה כלשהי (אמורה לינוק מהמקום הנמוך ביותר במיכל) והיא לא מגיעה לדלק.
תודה
לא יכול להיות שהיא פשוט לא תקינה , או שהפילטר שלה לא תקין\סתום
ואז כשהדלק יורד היא מתחממת ?
הבעיה קוראת כשהמצערת פתוחה או סגורה?
אם זה מתגבר על מצערת סגורה משאבה מתחממת זה כיוון הגיוני.
פתוחה , כאילו שלא מגיע דלק
אבל זה לא באותה נקודה בכל פעם
יכול להכנס לרזרווי ובפעם אחרת עוד קודם
לא לגמרי מבין את השאלה..
אני נותן גז והאופנוע משתהק , כאילו שכמעט נגמר הדלק
ואז ממשיך במהירות איטית איכשהו עד לתחנת הדלק למלא (אבל בפועל לא ניגמר הדלק במיכל - נשאר לפחות את הרזרווי , בדרכ" קצת יותר.
משאבה זה גמגומים או כיבויים על מצערת סגורה זה כשאתה עם מעט גז או בלי גז בכלל.
זה נשמע כמו בעיה בגובה של המשאבה.
קיבלת מכה לאחרונה? בור עמוק?
אולי היא יצאה מהמקום.
האמת, בטימקסים הישנים (אלו שכבר מוזרקים, אבל טרום עידן ה530), דווקא היתה בדיוק בעיה כזאת של משאבה. התחילה בחוסר יכולת לספק גז בסל"ד גבוה, אבל היה עוד אפשר לדדות למוסך/תחנת דלק, ובהמשך התדרדר לכשל כללי.
בד"כ זה באמת היה קורה כשהמיכל היה ריק, אך בהמשך גם על מיכל מלא.
הבעיות התחילו סביב ה50k ק"מ. חוויתי את זה על שני טימקסים, שכמו שעון כל 50k-60k היו מחליפים משאבה (עם אחד מהם- לא שלי, הגעתי למעל 200k לפני שנמכר, שזה אומר שלוש או ארבע משאבות, לא זוכר).
היי
איך זה קשור למצבר?
המשאבה עובדת היטב כל עוד יש מספיק דלק במיכל
רק בשליש \רבע התחתון מתחילה לזייף
אמרו לי שאולי היא מתחממת כשיש מעט דלק במיכל
קרוב לוודאי שהבעיה בלכלוך במיכל.
היה לי (2019 DCT) משהו דומה שנה שעברה, פירקו לי את המיכל, ניקו והחזירו ומאז שקט.