א. לא, זה ממש לא אמור להתאפס.
ב. אם זה אכן התאפס עלולה לצוץ בעיה בטסט, אבל רגע:
ג. אתה בטוח שמה שהתאפס זה הodo (הספירה הכללית) ולא איזה trip 1 או 2?
המצבר המקורי בדאון טאון 350 שלי הגיע לסופו.
החלפתי את המצבר על ידי הוצאת הישן וחיבור של החדש.
מה שקרה בסוף היה די מפתיע ואני לא יודע אם זה היה אמור להיות.
הקלומטראז' שהיה בצג פשוט התאפס. השעון התאפס וכל שאר המדדים שהיו.
האם זה היה אמור לקרות? לא בצורה זו מחליפים מצבר?
מסרטונים שראיתי ומספר רכב לא צוינה דרך אחר.
האם ניתן להחזיר את הלקומטראז' לקדמותו?
והאם מישהו יודע האם זה ישפיע על הטסט?
תודה לעונים.
א. לא, זה ממש לא אמור להתאפס.
ב. אם זה אכן התאפס עלולה לצוץ בעיה בטסט, אבל רגע:
ג. אתה בטוח שמה שהתאפס זה הodo (הספירה הכללית) ולא איזה trip 1 או 2?
שמע.. לא סוף העולם.
אין לי מושג מה קורה עם זה בטסט, אותי יותר היה מטריד מה יהיה כשאמכור.
במקומך הייתי דואג קודם כל לשמור או לשחזר כל קבלה שיש מביקור במוסכים (אם יש כאלה). חוץ ממה שמופע על רשיון הרכב מהטסט הקודם זו האסמכתא היחידה שלך למעקב על הקילומטראז'.
הרי הכל קבלה ממוסך צריך להיות רשום הקילומטראז'.
מכיר סיטואציות כמו שתיארת אך לרוב זה נובע מקצר בלוח שעונים ואז גם נדרש להחליף לוח או לכל הפחות פיוז. מוזר שהתאפס בלי שום נזק.
בהצלחה.
עלולה בהחלט לצוץ בעיה בטסט.
הטסטר בודק את הק"מ הנוכחי ורושם אותו.
בהנחה והוא לא טיפש מוחלט הוא ייראה את הבעיה (שפתאום הייתה ירידה, משהו שכמובן לא הגיוני).
אני לא בטוח שזה עניין של טפשות.
לדעתי (רק לפי ההגיון), המחשב לא 'יקבל' מס' נמוך מזה שהיה בטסט הקודם ללא הזנת הוראה מפורשת.