שמע.. לא סוף העולם.
אין לי מושג מה קורה עם זה בטסט, אותי יותר היה מטריד מה יהיה כשאמכור.
במקומך הייתי דואג קודם כל לשמור או לשחזר כל קבלה שיש מביקור במוסכים (אם יש כאלה). חוץ ממה שמופע על רשיון הרכב מהטסט הקודם זו האסמכתא היחידה שלך למעקב על הקילומטראז'.
הרי הכל קבלה ממוסך צריך להיות רשום הקילומטראז'.
מכיר סיטואציות כמו שתיארת אך לרוב זה נובע מקצר בלוח שעונים ואז גם נדרש להחליף לוח או לכל הפחות פיוז. מוזר שהתאפס בלי שום נזק.
בהצלחה.