עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 42 מ 42

אשכול: כיוון שסתומים בעיה רצינית

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2020
    הודעות
    67
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    נכון.
    לפי הגל זיזים הם רואים כי בקטנועים קטנים יש רק מצב אחד שהמנוע ב T.
    350 סמק נחשב קטן?

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    המנוע בו לא בנוי בצורה שונה ממנוע ב 125 רק יותר גדול.

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2020
    הודעות
    67
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    המנוע בו לא בנוי בצורה שונה ממנוע ב 125 רק יותר גדול.
    הבנתי אותך עכשיו זה מסביר הכל תודה!

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    נכון.
    לפי הגל זיזים הם רואים כי בקטנועים קטנים יש רק מצב אחד שהמנוע ב T.
    או שלא הבנתי אותך נכון, או שאנחנו לא מדברים על מנוע 4 פעימות.

    ולמתקשים: פעם היפנים היו עושים Service manual גם למי שאינם מכונאים מקצועיים כנראה.
    מצרף ספר של בנדיט 1200.
    יש בו איור של מצב ה-LOBES שבו אפשר לכוון את השסתומים (מה שדי מונע את הצורך בחיפוש אחר ה-T).
    https://www.manualslib.com/manual/10...page=33#manual
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #35
    Member הסמל האישי של yyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    https://www.manualslib.com/manual/16...age=102#manual
    מה שחשוב זה לוודא שהסימנים על גלגל השיניים של שרשרת הטיימינג במיקום הנכון וסימן ה-TI נראה בפתח החור.
    יש הסבר מאוד מדוייק.
    וד"א - מומלץ לפרק את הפלג.
    IF IT HAS WHEELS OR TITS - YOU'RE GONNA HAVE PROBLEMS

  6. #36
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2020
    הודעות
    67
    בסוף לא לקחתי סיכון והלכתי למוסך אבל אחרי שיצאתי ממנו הקטנוע הרגיש אחרת חלש יותר הוא פחות "דוחף" גם לפעמים לוקח לו יותר זמן להתניע זה בחיים לא היה לי ככה לפני המוסך.. יש מצב שזה קשור לכיוון?

  7. #37
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2020
    הודעות
    67
    ציטוט נכתב במקור על ידי yyt צפיה בהודעה
    https://www.manualslib.com/manual/16...age=102#manual
    מה שחשוב זה לוודא שהסימנים על גלגל השיניים של שרשרת הטיימינג במיקום הנכון וסימן ה-TI נראה בפתח החור.
    יש הסבר מאוד מדוייק.
    וד"א - מומלץ לפרק את הפלג.
    הבעיה שעשיתי את זה וכל סיבוב של ה ti השסתומים היו במרווח אחר אז לא ידעתי באיזה מצב לכוון אותם. סיבוב אחד הם היו סגורים לגמרי בלי טיפת רווח וסיבוב שני היה קצת רווח.

  8. #38
    ציטוט נכתב במקור על ידי Bibi222 צפיה בהודעה
    הבעיה שעשיתי את זה וכל סיבוב של ה ti השסתומים היו במרווח אחר אז לא ידעתי באיזה מצב לכוון אותם. סיבוב אחד הם היו סגורים לגמרי בלי טיפת רווח וסיבוב שני היה קצת רווח.
    יכול להיות שבפעם אחת הבוכנה נמצאת פעם אחת בפליטה ופעם אחת בדחיסה?

  9. #39
    ציטוט נכתב במקור על ידי Bibi222 צפיה בהודעה
    טוב אני סיימתי עם זה אבל אתה בלבלתם אותי כבר אני לא מבין במושגים שאתם מדברים... אני אמור לכוון את השסתומים כשהם משוחררים? זה מה שעשיתי
    אם זה מעניין אותך- ממליץ לך פשוט ללמוד על המושגים החדשים שנאמרו כאן, גוגל חבר טוב בעניין הזה (:

  10. #40
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2020
    הודעות
    67
    בוא נגיד ככה... סיבוב אחד הוא מסתובב בקלות. סיבוב שני הוא מסתובב קשה... כנראה שזה הדחיסה... אבל באיזה מצב אני אמור לכוון אותם בפליטה או שהם בדחיסה? למה כיוון שסתומים אמור להיות כזה מסובך???

  11. #41
    יפה,בדחיסה

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי Bibi222 צפיה בהודעה
    בוא נגיד ככה... סיבוב אחד הוא מסתובב בקלות. סיבוב שני הוא מסתובב קשה... כנראה שזה הדחיסה... אבל באיזה מצב אני אמור לכוון אותם בפליטה או שהם בדחיסה? למה כיוון שסתומים אמור להיות כזה מסובך???
    - הכיוון נעשה כשהמנוע קר בסוף מהלך דחיסה, הסימון על הקראנק צריך להתאים לסימון בגל זיזים. (על כל מנוע יש סימונים ככה אתה מוודא שאתה במקום הנכון)
    - בסוף מהלך דחיסה השסתומים אמורים להיות סגורים והנדנדים משוחררים טיפה וזה אמור להיות מורגש ביד (בערך כמו בסירטון בהודעה הראשונה רק כנראה פחות חופש).
    - יש להכניס את מד העלים ברווח שבין זנב השסתום לנדנד כדי לבדוק את המרווח.
    - כדי לכוון את הנדנד יש לפתוח את האום בכדי לשחרר את הנעילה ולסובב את קצה הבורג כדי להגדיל או להקטין את המרחק.
    - כדי לסגור חזרה יש להחזיר את קצה הבורג עם כלי יעודי\פלייר שפיץ ולהדק את האום למומנט הרצוי מבלי שהבורג יסתובב,
    - אחרי הידוק סופי בודקים מרחק שוב, במידה וצריך לתקן - מתקנים.

    אפשר לבדוק עם אזיקון היכן הבוכנה נמצאת כאשר מכניסים אותו לקדח הפלאג ומשתמשים בו כמד עומק, בפועל אין צורך כי בודקים עפי הסימונים.

    היכון אתה מתקשה?

אשכולות דומים

  1. כיוון מרווח שסתומים gsr
    על ידי Al90cc בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 25-01-2021, 19:58
  2. כיוון שסתומים בהונדה nc
    על ידי Tomerh בפורום פורום טכני
    תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 17-11-2020, 18:12
  3. כיוון שסתומים
    על ידי awadbisharat בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 24-08-2019, 20:09
  4. כיוון שסתומים במובי
    על ידי 2pac בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 12-09-2018, 09:23
  5. כיוון שסתומים מוטוקרוס.
    על ידי Shahaf 46 בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 10-11-2016, 18:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO