עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 42

אשכול: התייעצות - להפוך תחביב להכנסה מהצד?

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688

    התייעצות - להפוך תחביב להכנסה מהצד?

    שלום חברים,

    כבר זמן מה שאני מתחבט ברעיון, והחלטתי לפנות לחכמת ההמונים...
    כמו שכולם פה יודעים, אני אוהב אופנועים. לרכב עליהם, לתקן אותם, לדבר ולכתוב עליהם.
    עם זאת, החלק שאני הכי אוהב - זה לחפש, לבדוק ולרכוש כלים משומשים, ולייעץ לאנשים שמתקשים במציאת הכלי.
    יש לי ברקורד כבר כמה חברים וכמה אנשים זרים שפנו אלי דרך הפורום או דרך חברים משותפים כדי לקבל הכוונה ויעוץ בקניית אופנוע משומש.
    כל מי שפנה, קיבל יעוץ שמבוסס על הבנת הצרכים, הרצונות ומגבלות התקציב, המלצות על דגמים ועל מודעות ספציפיות ששוות בדיקה ויצא בסוף מרוצה ועם אופנוע מעולה. על הדרך, אני תמיד נותן גם הכוונה בנושאים שמסביב - רכיבה, ציוד מיגון, טיפולים וכדומה. אני עושה את זה מתוך שילוב של אהבה לאופנועים ואהבה להדרכה, ללא כל תמורה פרט ל"תודה" וכוס בירה.
    העזרה הזאת חוסכת לאנשים הרבה טרחה, טעויות, עצבים ולבסוף - הרבה כסף שיכול היה להתבזבז ברכישה לא מוצלחת.

    ראיתי שבעולם הרכב ישנם אנשים שעושים את אותו הדבר כמקצוע, ומציעים שירות בטווח שבין שיחת יעוץ, הבנת הצרכים והמלצה, ועד לשירות "עד המפתח" - בוחרים רכב, בודקים אותו, מעבירים בעלות ומביאים אותו עד פתח הדלת.

    ועכשיו השאלה: אני משתעשע ברעיון להציע שירות דומה בתחום האופנועים, כעבודה שניה (בנוסף לעבודתי העיקרית בהיי-טק).
    להערכתי, התמחור צריך להיבנות בצורה כזאת:

    בפניה לקהל דל אמצעים, אלה שמחפשים כלים זולים עד כ-25 אש"ח - שירות של שיחת יעוץ, עם המלצות על מודעות של כלים ספציפיים ששווים בדיקה. זה פלח שוק שבו קשה יותר למצוא כלי במצב טוב מאוד ומעלה מחד, כך שיש המון ערך ליעוץ - מאידך, אלה אנשים שלא מוכנים לשלם על שירות "עד הדלת", אחרת הם היו פשוט מחפשים כלי יקר יותר. המחיר השירות צריך להיות בטווח של 1000-1500 ש"ח - פחות מזה לא משתלם לקחת לקוח, יותר מזה כבר יקר מדי עבור קהל היעד.

    בפניה לקהל עמיד יותר, שמחפש אופנוע משומש בתקציב של 30+ אפשר להציע בנוסף שירות "עד הדלת": לאחר הבנת הצרכים, אני מוצא אופנוע מעולה שעונה על הצרכים/רצונות/גחמות. בודק כמה אופנועים, את הטוב ביותר לוקח לבדיקה במוסך מורשה. במידה ונמצאים ריג'קטים משמעותיים, אני נושא בעלות הבדיקה (לא מצב שאמור לקרות - אני יודע לבדוק את רוב מה שהמוסך בודק). במידה ולא - הלקוח רק צריך להתייצב עם כסף להעברת הבעלות. עלות של שירות כזה צריכה להיות כ-3000 ש"ח ללא קשר למחיר האופנוע (בפועל - ככל שהתקציב גבוה יותר, כך העבודה שלי קלה יותר).

    האם לדעתכם יש לזה ביקוש?
    האם לדעתכם, המחירים לעיל ריאליים?
    האם הייתם ממליצים להשתמש בשירות כזה לחבר/מכר/קולגה מהעבודה?
    האם פספסתי איזושהי נקודה משמעותית?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לדעתי מי שמחפש אופנוע ב25 לא יפתח את הארנק בסכומים שציינת.
    בנוסף,
    יש הבדל תהומי בין מי שמקבל ממך טובה לביןמי שמשלם לך.
    ומה שיקרה עם הישראלי הממוצע הוא שעל כל ריג'קט שימצאו באופנוע אחרי שבוע שבועיים (ועם כל הכבוד, אתה לא יכול לעלות על כל דבר, ואופנועים משומשים הם... ובכן... משומשים) יבואו אליך בטענות.

    אני הייתי מוכן לשלם את הסכומים שציינת בקטגוריית ה"חסכנים" בשביל שירות שכולל הכל. כלומר, אני מתקשר אליך עם תקציב ודרישה לאופנוע מסוג מסוים, ופעם הבאה שאני מדבר איתך זה כשאתה אומר לי להכנס לאתר המקוון של משרד הפנים כדי להעביר בעלות. הסכומים שנקבת בהם (3000), יתאימו לאופנועים יקרים בהרבה, ולדעתי כבר בסכומים האלה, אנשים קונים חדש, או כמעט חדש מטרייד היבואן.

    שיטת תמחור אחרת, המקובלת בתחום היא עמלה לפי גובה העסקה, או לפי כמות הכסף שהצלחת לחסוך לבנאדם.

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    כמשהו צידי זה יכול להיות נחמד כדמי כיס.

    השאלה שלי עולה בראש הי הבעיות מסביב:

    תקלות שיצוצו בכלי
    האם תיתן אחריות עד כמה

    אם הלך למישהו מנוע באשמתו לך תמודד עם זה

    לדעתי תשאיר את זה כהובי לא מחייב.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    לדעתי מי שמחפש אופנוע ב25 לא יפתח את הארנק בסכומים שציינת.
    בנוסף,
    יש הבדל תהומי בין מי שמקבל ממך טובה לביןמי שמשלם לך.
    ומה שיקרה עם הישראלי הממוצע הוא שעל כל ריג'קט שימצאו באופנוע אחרי שבוע שבועיים (ועם כל הכבוד, אתה לא יכול לעלות על כל דבר, ואופנועים משומשים הם... ובכן... משומשים) יבואו אליך בטענות.

    אני הייתי מוכן לשלם את הסכומים שציינת בקטגוריית ה"חסכנים" בשביל שירות שכולל הכל. כלומר, אני מתקשר אליך עם תקציב ודרישה לאופנוע מסוג מסוים, ופעם הבאה שאני מדבר איתך זה כשאתה אומר לי להכנס לאתר המקוון של משרד הפנים כדי להעביר בעלות. הסכומים שנקבת בהם (3000), יתאימו לאופנועים יקרים בהרבה, ולדעתי כבר בסכומים האלה, אנשים קונים חדש, או כמעט חדש מטרייד היבואן.

    שיטת תמחור אחרת, המקובלת בתחום היא עמלה לפי גובה העסקה, או לפי כמות הכסף שהצלחת לחסוך לבנאדם.
    זה לא משתלם בעליל.
    עם כל הכבוד, בשביל הסכומים שנקבתי בקטגוריית ה"חסכנים", לא שווה לי לקום מהכיסא ולנסוע לראות אופנועים.
    תוריד מזה דלק ובלאי על האופנוע שלי, תעשה חישוב זריז כמה זה יוצא לשעה (כולל הנסיעות וכולל השיחות - מניסיוני, רק השיחות מצטברות לכמה שעות עבודה) אחרי זה תוריד מזה מיסים ותראה עם כמה אני נשאר לשעה.
    זה מגוכך ובשביל הסכומים האלה לא שווה לי לעבוד.

    אתן את זה בפרספקטיבה כזאת:
    1500 ש"ח זה מחיר שמוסך גובה על החלפת שרשרת/גלגל"ש.
    3000 שקל זה מחיר של טיפול גדול לאופנוע מדגם פופולארי.
    אני מניח שהשירות שאני מציע חוסך ללקוח הרבה יותר מזה - כי אפילו בשיחת יעוץ, אני יודע לחסוך ללקוח נסיעות לבדיקה של אופנועי "נבלה".
    אם אני מטפל "עד המפתח" - אז מן הסתם, אמצא אופנוע במצב הרבה מעל לממוצע. אני חושב שזה מחזיר את עלות השירות עוד בשנה הראשונה, אחרת הסכום היה נשאר במוסך ליישור קו (ואז היית אומר שזאת הוצאה לגיטמית ו"לא יקר").

    כמשהו צידי זה יכול להיות נחמד כדמי כיס.

    השאלה שלי עולה בראש הי הבעיות מסביב:

    תקלות שיצוצו בכלי
    האם תיתן אחריות עד כמה

    אם הלך למישהו מנוע באשמתו לך תמודד עם זה

    לדעתי תשאיר את זה כהובי לא מחייב.
    נורא פשוט:
    לשיחת יעוץ אני לא נותן אחריות, כי אני לא בודק את האופנוע.
    לשירות "עד המפתח" - אני מגבה את עצמי בבדיקה של מוסך מורשה. הוא זה שנותן (על הנייר) אחריות על ממצאי הבדיקה שלו. אגב, הבדיקה אורכת כשעה ועלותה כ-650 ש"ח, ככל הידוע לי.
    הובי לא מחייב _בנוסף לרכיבת השטח שכבר נמצאת על המשבצת הזאת) לא מרגיש לי נכון בסיטואציה שבה אני נמצא:
    אני מתחיל לשלם משכנתא בקרוב, המשפחה שלי נמצאת במוד חסכון.
    אני עובד די קשה בעבודה העיקרית שלי.
    אם אני יודע לעשות משהו שחוסך לאנשים כסף ועצבים - מה ההיגיון שאעשה את זה בחינם, על חשבון הזמן הפנוי שיש לי עם המשפחה? אני כבר מזמן לא ילד שמחפש מה לעשות עם הזמן הפנוי שלו. אני צריך לפרנס משפחה, ואני נאלץ להסתכל על התחביבים שלי גם בפרספקטיבה כלכלית.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הדרך הכי טובה להרוג תחביב, היא להפוך אותו למקצוע.
    אבל,
    מה אכפת לךלעשןת נסיון? אתה לא משקיע כאן שום דבר. לא ילך, תוריד מחירים או שתוותר. פרסום תעשה בקבוצות הרלוונטיות ברשתות החברתיות, בתחליה בפלטפורמות חינמיות.
    כן הייתי מתייעץ עם עו"ד לגבי השלכות ואחריות.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הדרך הכי טובה להרוג תחביב, היא להפוך אותו למקצוע.
    אבל,
    מה אכפת לךלעשןת נסיון? אתה לא משקיע כאן שום דבר. לא ילך, תוריד מחירים או שתוותר. פרסום תעשה בקבוצות הרלוונטיות ברשתות החברתיות, בתחליה בפלטפורמות חינמיות.
    כן הייתי מתייעץ עם עו"ד לגבי השלכות ואחריות.
    מה אכפת לי? כעיקרון לא, רק שיש כל מני צעדים מלחיצים...
    - לסגור בעבודה שלי שיש לי עיסוק נוסף מחוץ לשעות העבודה (החוזה שלי אוסר על כך, צריך לנהל מו"מ ולקבל אישור)...
    - לפתוח תיק במס הכנסה
    - הכי מגעיל: רשתות חברתיות שאני לא נמצא בהן ולא רוצה להימצא בהן
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    בנוסף למה שכבר נאמר אנחנו ישראלים.
    לכולם יש דוד שמבין ספץ במחשבים. אה אופנועים. אה מזגנים.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    בנוסף למה שכבר נאמר אנחנו ישראלים.
    לכולם יש דוד שמבין ספץ במחשבים. אה אופנועים. אה מזגנים.
    לא חולק את הזלזול שלך בעם שלנו.
    אולי אני נמצא במעגל אחר - בסביבה שלי יש לא מעט אנשים שלוקחים תמורת עבודתם מאות שקלים לשעה, ואלה אנשים שיודעים לראות לא רק כסף שצריך להיפרד ממנו - אלא עסקה שהם עושים. קניה של זמן ועצבים בכסף.
    הם משלמים הרבה יותר מהסכומים שציינתי לעיל על דברים שהם תיארטית יכולים לעשות לבד, אבל זה פשוט לא מספיק מעניין אותם - ולא משתלם להם כלכלית. לקחת פסק זמן מהעיסוק העיקרי כדי לצבוע דירה (אלפי שקלים), להחליף שמן ברכב (600-800 שקל על חצי שעה של עבודה + חומרים), להביא בעצמך ולהרכיב ארונות מאיקאה (אולהים יודע כמה הם לוקחים, חינם זה לא), לקחת יועץ משכנתאות כדי לא לרוץ בין הבנקים להשגת תנאים טובים (4-8 אלף ש"ח) - מבחינתם זה לא משתלם.
    בעולם הזה, הדוד הספץ במחשבים לוקח 100-150 דולר לשעה ומנהל עסק. אין לו זמן לפרמט לך את המחשב, ולא נעים לך לבקש טובות כאלה. עדיף לך לתת את זה לאיזה סטודנט שיעשה את העבודה.
    והדוד הספץ בשיפוצים הוא קבלן עצמאי. הוא בכל מקרה לא הולך לבנות לך את הפרגולה בעצמו, אבל הוא בכיף יעשה לך מחיר וישלח פועלים.
    וככה בעצם ברוב התחומים...
    אלה אנשים שבהחלט ישמחו לשירות "עד המפתח", ודווקא מהם שמעתי חוו"דים חיוביים מאוד לגבי הרעיון.
    היה אפשר לדבר רק על הנישה הזאת, אבל מה לעשות - יש לי חיבה לחיפוש אופנועים ישנים, מבחינתי זה שקול לפעילות ספורטיבית - למצוא את היהלומים בתוך ערימת הקש שנקראת "שוק היד שניה".
    כמה שזה לא ישמע מוזר, דווקא בפלח הזה הידע והניסיון שלי שווים יותר - כי למצוא KLE500 במצב מעולה ובמחיר שפוי זה הרבה יותר קשה מלמצוא דוקאטי מולטיסטראדה בן 3 במצב מעולה. אני מבין שרוב מי שמחפש כלים כאלה עושה את זה מדחק כלכלי ולא מבחירה, ולכן אני הייתי רוצה להציע כאן שירות שייתן 60% מהתוצאה ב-40% מחיר... כי כשמאן דהוא מראש נוסע לראות רק כלים עם פוטנציאל להיות במצב טוב מאוד, הוא חוסך המון כסף. והמון זמן על הדרך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    בהצלחה

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הדרך הכי טובה להרוג תחביב, היא להפוך אותו למקצוע. .
    אבחנה נכונה מאוד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    מה אכפת לךלעשןת נסיון? .
    קודם כל צד החוקי: כעובד בחברת הי טק אתה יכול לעשות את זה רק ״בשחור״. בהנחה שאתה עובד משרה מלאה, אתה צריך התר מחברה שלך כדי לעבוד במקום נוסף. אתה גם מחוייב בתאום מס.

    לגבי עצם העיניין - גובה הציפיות מעצות בפורום שונה מהותית משירות בתשלום. 1000₪ זה הרבה כסף, אני לא רואה איך מישהו משלם כזה סכום על ייעוץ לגבי מוצר ב-10K. עמלת ייעוץ 10%? - זה לא קורה.

    אם אתה טוב בהדרכה - לך על זה. אנשים משלמים 100₪+ לשעת שיעור של 10 אנשים. על הדרכה אישית אתה יכול לגבות הרבה יותר.

    קח בחשבון - קשה להתחרות מול משכורת של הייטק.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    שלום חברים,

    כבר זמן מה שאני מתחבט ברעיון, והחלטתי לפנות לחכמת ההמונים...
    כמו שכולם פה יודעים, אני אוהב אופנועים. לרכב עליהם, לתקן אותם, לדבר ולכתוב עליהם.
    עם זאת, החלק שאני הכי אוהב - זה לחפש, לבדוק ולרכוש כלים משומשים, ולייעץ לאנשים שמתקשים במציאת הכלי.
    יש לי ברקורד כבר כמה חברים וכמה אנשים זרים שפנו אלי דרך הפורום או דרך חברים משותפים כדי לקבל הכוונה ויעוץ בקניית אופנוע משומש.
    כל מי שפנה, קיבל יעוץ שמבוסס על הבנת הצרכים, הרצונות ומגבלות התקציב, המלצות על דגמים ועל מודעות ספציפיות ששוות בדיקה ויצא בסוף מרוצה ועם אופנוע מעולה. על הדרך, אני תמיד נותן גם הכוונה בנושאים שמסביב - רכיבה, ציוד מיגון, טיפולים וכדומה. אני עושה את זה מתוך שילוב של אהבה לאופנועים ואהבה להדרכה, ללא כל תמורה פרט ל"תודה" וכוס בירה.
    העזרה הזאת חוסכת לאנשים הרבה טרחה, טעויות, עצבים ולבסוף - הרבה כסף שיכול היה להתבזבז ברכישה לא מוצלחת.

    ראיתי שבעולם הרכב ישנם אנשים שעושים את אותו הדבר כמקצוע, ומציעים שירות בטווח שבין שיחת יעוץ, הבנת הצרכים והמלצה, ועד לשירות "עד המפתח" - בוחרים רכב, בודקים אותו, מעבירים בעלות ומביאים אותו עד פתח הדלת.

    ועכשיו השאלה: אני משתעשע ברעיון להציע שירות דומה בתחום האופנועים, כעבודה שניה (בנוסף לעבודתי העיקרית בהיי-טק).
    להערכתי, התמחור צריך להיבנות בצורה כזאת:

    בפניה לקהל דל אמצעים, אלה שמחפשים כלים זולים עד כ-25 אש"ח - שירות של שיחת יעוץ, עם המלצות על מודעות של כלים ספציפיים ששווים בדיקה. זה פלח שוק שבו קשה יותר למצוא כלי במצב טוב מאוד ומעלה מחד, כך שיש המון ערך ליעוץ - מאידך, אלה אנשים שלא מוכנים לשלם על שירות "עד הדלת", אחרת הם היו פשוט מחפשים כלי יקר יותר. המחיר השירות צריך להיות בטווח של 1000-1500 ש"ח - פחות מזה לא משתלם לקחת לקוח, יותר מזה כבר יקר מדי עבור קהל היעד.

    בפניה לקהל עמיד יותר, שמחפש אופנוע משומש בתקציב של 30+ אפשר להציע בנוסף שירות "עד הדלת": לאחר הבנת הצרכים, אני מוצא אופנוע מעולה שעונה על הצרכים/רצונות/גחמות. בודק כמה אופנועים, את הטוב ביותר לוקח לבדיקה במוסך מורשה. במידה ונמצאים ריג'קטים משמעותיים, אני נושא בעלות הבדיקה (לא מצב שאמור לקרות - אני יודע לבדוק את רוב מה שהמוסך בודק). במידה ולא - הלקוח רק צריך להתייצב עם כסף להעברת הבעלות. עלות של שירות כזה צריכה להיות כ-3000 ש"ח ללא קשר למחיר האופנוע (בפועל - ככל שהתקציב גבוה יותר, כך העבודה שלי קלה יותר).

    האם לדעתכם יש לזה ביקוש?
    האם לדעתכם, המחירים לעיל ריאליים?
    האם הייתם ממליצים להשתמש בשירות כזה לחבר/מכר/קולגה מהעבודה?
    האם פספסתי איזושהי נקודה משמעותית?
    1 כן
    2-3 כן יחסית - תלוי בדגם, בכלי ובעבודה הנדרשת ממך. 1000-3000 זהו בד"כ רווח של סוחר על כלי, שירות שכזה למעוטי יכולת פחות אטרקטיבי אבל יותר משתלם אם הכלי מתאים אז המשחק פה עם העלות היא קצת בעייתית אם אתה מעוניין במבחר לקוחות. כמובן שללכת על נישה גבוהה מלכלתחילה היא אפשרית - תלוי בך.

    לגבי המחירים הייתי מציע מספר אפשרויות:
    יעוץ - מחיר אחיד.
    חיפוש -משתנה תלוי דגם ושוק. (נפוץ מול נדיר)
    בדיקה - משתנה ותלוי מרחק.
    העברת בעלות - מחיר אחיד.
    קומפלט - מחיר התחלתי עם תוספות לפי מרחק ושוק.

    לחילופין - חלוקה לפי מחירי כלים (זול, ממוצע, יקר, נדיר) + מרחק עבודה. מתחיל ב 500-1000 לזול ועולה בהתאמה.
    ככה גם תוכל לעשות רווח מקהל זול אבל גם להיות מצ'ופר ע"י קהל יקר. שלא לדבר על זה שאם אתה מצליח גם להוריד מחיר אז יש רווח לך או לקונה.
    לדעתי תוכל לכסות כך יותר נפח עבודה והכנסה מאשר בחלוקה רק ל2 ויצאו יותר אנשים מרוצים מהשירות אחרת בקלות תוכל להיפסל על "מחיר גבוה" בטווח למעוטי יכולת.
    מבחינת שירות לקהל עמיד אין ספק שאפשרי אבל לדעתי פחות נפח.
    בקיצור, תלוי בך, כמה הכנסה אתה רוצה בחודש וכמה היענות תהיה לזה מהקהל.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אבחנה נכונה מאוד.



    קודם כל צד החוקי: כעובד בחברת הי טק אתה יכול לעשות את זה רק ״בשחור״. בהנחה שאתה עובד משרה מלאה, אתה צריך התר מחברה שלך כדי לעבוד במקום נוסף. אתה גם מחוייב בתאום מס.
    קבלתי היתר כזה בעבר, למטרה אחרת. זה עניין של מו"מ וזה אפשרי.
    תיאום מס - בהגדרה אומר שהעבודה לא בשחור.


    לגבי עצם העיניין - גובה הציפיות מעצות בפורום שונה מהותית משירות בתשלום. 1000₪ זה הרבה כסף, אני לא רואה איך מישהו משלם כזה סכום על ייעוץ לגבי מוצר ב-10K. עמלת ייעוץ 10%? - זה לא קורה.
    לפני יומיים שלחתי לחבר מודעה של אינזומה (שנראה מעולה). האופנוע נמכר ב-10K, ובאחת התמונות יש חשבונית מהמוסך על יישור קו בסיסי שהבחור עשה בעלות של 5000 ש"ח.
    אם זה קורה, אז למה יעוץ שיעזור לך לרכוש אופנוע טוב יותר לא יכול לעלות 1000 או אפילו 2000 ש"ח?


    אם אתה טוב בהדרכה - לך על זה. אנשים משלמים 100₪+ לשעת שיעור של 10 אנשים. על הדרכה אישית אתה יכול לגבות הרבה יותר.
    הייתה לי לא מזמן הצעה מאוד מעניינת לעבוד בהדרכה אצל חבר יקר, שמנהל בי"ס לרכיבה מתקדמת.
    אני מחפש משהו גמיש יותר, וכן - באיזשהו מקום, בא לי יותר על הרעיון שנידון פה.

    קח בחשבון - קשה להתחרות מול משכורת של הייטק.

    אני לא מתכוון לעזוב את העבודה בהייטק. הרעיון הוא לתת את השירות בזמני הפנוי, לקוח-שניים איכותיים בחודש. אין לי כוונה להרוויח מכמות לקוחות גדולה, מדובר בסוג של "בוטיק".
    Sent from my iPhone using Tapatalk
    תשובות באדום.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    כעבודה שנייה זה נחמד.

    אני פשוט לא חושב שזה יהיה שווה לך את בילבול המוח בייחוד אם אתה פותח תיק של עצמאי (אני מניח שעוסק זעיר או משהו בסגנון) .

    וכאמור כמו שרשם נאור אנו הישראלים לא לקוחות פשוטים.

    אישית מההכרות איתך מעל דפי הפורום והביקור שעשיתי אצלכם בזמנו בקומונה (עדיין זוכר שלדה של אני חושב zx כל שהוא ובאנדיט והיה xj409 או600 כמדומני היו עוד כמה) אין לי ספק שיש לך בסיס נהדר ליוזמה ויתכן שבהחלט הייתי נעזר בך כרוכב מתחיל עם הגיון של בן 50.

    השאלה באמת אם תהיה לזה כדאיות כלכלית (כאמור פתיחת תיק וכדומה).



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    א. בתחום הרכב זה קצת שונה- יש מלא אנשים שרוצים וצריכים רכב אבל אין להם מושג קלוש מה זו המכונה הזאת (מעבר לזה שדוושה ימין האוטו נוסע ודוושה שמאל עוצר), לכן הביקוש שם גדול יותר וההיצע מוצדק.
    בתחום הדו גלגלי אני נוטה להאמין שהרוב המוחלט כן מבין דבר או שניים, דבר שיקשה עליך למצוא לקוחות.
    ב. אתה נמנע מרשתות חברתיות (אהלן אהלן- גם אני). אתה באמת חושב שיש לך כח להתעסק ברפש הזה? הרי שנינו יודעים שהרפש החברתי זו התעסקות יום יומית.
    ג. לדעתי האישית אין לזה מקום, בטח לא בתור הכנסה. השוק קטן מאוד, אין יותר מדי איפה 'לחפש אופנוע', זה לא תחום הרכב שיש מליוני רכבים פזורים במדינה שמחפשים מי יאמץ אותם. אתה מחפש אופנוע- אלא אם זה ג'וי מקס, יש עשרה בכל הארץ שמוצעים למכירה ואפשר להיחשף לשמונה מהם בשיטוט בשני אתרים.
    ד. ערסים וילדים- בהצלחה וכל מילה מיותרת.
    ה. ילדים ערסים- עוד יותר קשוח מהסעיף הקודם.
    ו. לא תנסה, לא תדע. רק תאלץ בהתחלה להתחיל בסכומים נמוכים משמעותית כדי לצבור קהל לקוחות שיעיד עליך וכך יהיה לך מה לפרסם. לפרסם הלי המלצות, בימינו, לא שווה הרבה.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    1 כן
    2-3 כן יחסית - תלוי בדגם, בכלי ובעבודה הנדרשת ממך. 1000-3000 זהו בד"כ רווח של סוחר על כלי, שירות שכזה למעוטי יכולת פחות אטרקטיבי אבל יותר משתלם אם הכלי מתאים אז המשחק פה עם העלות היא קצת בעייתית אם אתה מעוניין במבחר לקוחות. כמובן שללכת על נישה גבוהה מלכלתחילה היא אפשרית - תלוי בך.

    לגבי המחירים הייתי מציע מספר אפשרויות:
    יעוץ - מחיר אחיד.
    חיפוש -משתנה תלוי דגם ושוק. (נפוץ מול נדיר)
    בדיקה - משתנה ותלוי מרחק.
    העברת בעלות - מחיר אחיד.
    קומפלט - מחיר התחלתי עם תוספות לפי מרחק ושוק.

    לחילופין - חלוקה לפי מחירי כלים (זול, ממוצע, יקר, נדיר) + מרחק עבודה. מתחיל ב 500-1000 לזול ועולה בהתאמה.
    ככה גם תוכל לעשות רווח מקהל זול אבל גם להיות מצ'ופר ע"י קהל יקר. שלא לדבר על זה שאם אתה מצליח גם להוריד מחיר אז יש רווח לך או לקונה.
    לדעתי תוכל לכסות כך יותר נפח עבודה והכנסה מאשר בחלוקה רק ל2 ויצאו יותר אנשים מרוצים מהשירות אחרת בקלות תוכל להיפסל על "מחיר גבוה" בטווח למעוטי יכולת.
    מבחינת שירות לקהל עמיד אין ספק שאפשרי אבל לדעתי פחות נפח.
    בקיצור, תלוי בך, כמה הכנסה אתה רוצה בחודש וכמה היענות תהיה לזה מהקהל.
    בשביל מה לסבך? כדי להוסיף עוד התעסקות בענייני התחשבנות וגביה?
    יש מחיר, והוא כולל רק יעוץ - או הכל. אני לא חושב שיש צורך לבנות מסביב לזה טבלאות ותמחורים. אתה יודע למה?
    כי לא משנה כמה זולה תהיה החבילה שתמכור, המינימום של המינימום יהיה 3-4 שעות של טלפונים פר לקוח. אני בכל מקרה רוצה לעבוד הוגן ולתת את המקסימום לכל לקוח, ואני מעדיף מראש לעבוד עם אנשים שמוכנים לשלם את המחיר ההוגן - ולא "למשוך" לקוחות בהצעת מחיר מפתה לכאורה, שתופחת תוך כדי.
    כאמור, אני לא מחפש היקף גדול. לקוח-שניים בחודש, שיודעים מה השירות שהם רוצים לקבל ומוכנים לשלם עליו כי המתמטיקה הזאת הסתדרה להם - יספקו אותי לגמרי בשלב הזה.

    מי שחושב ש-1500 שקל על שלוש-ארבע שעות של ייעוץ זה יקר מדי (ואני לא מדבר על יעוץ חד-פעמי, שאחריו אני מוכן להמשיך רק בתשלום נוסף - אלא על שיחת היכרות של כשעה, שעה וחצי + ליווי טלפוני בלבטים שעולים בחיפוש וזמינות ליעוץ בנושאים שלאחר הקניה, כגון יישור קו/אחזקה/ציוד וכדומה) - כנראה שלא יהיה הלקוח שלי, ואני לגמרי מכבד את ההחלטה שלו.

    נחזור להתחלה: אני מבין ש-1500 שקל נשמע כמו המון כסף. ועכשיו, בהצלחה למצוא ב"המון כסף" הזה סט צמיגים ראוי לאופנוע 600+ (כולל התקנה, כן?). הראשון שמוצא, מקבל 20% הנחה בייעוץ לרכישת אופנוע.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. התייעצות
    על ידי tesher בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 21-08-2019, 17:17
  2. קסדה עם שמע, התייעצות
    על ידי Tamir159 בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-04-2019, 08:30
  3. התייעצות קניה - sv 650
    על ידי nadavh55 בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-06-2017, 13:21
  4. Sv650 - להפוך את הטוב למצויין
    על ידי torquser בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 12-03-2016, 21:12
  5. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 11-07-2015, 15:11

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO