עמוד 9 מתוך 18 ראשוןראשון ... 7891011 ... אחרוןאחרון
תוצאות 121 עד 135 מ 262

אשכול: החיים עם TRACER 900 GT

  1. #121
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    תקשיבו בנות, ב-BSA היו גם ויברציות,זה היה טוב כי זה סימן שהצלחת להניע את האופנוע!

    להיות אופנוען (אמתי כן?) זה לא להיות בוואקום של לא לשמוע (מוזיקה) לא להרגיש רוח (מגן) שיהיה נוח (כיסא גינקולוגי)
    שלא יהיו ויברציות (מכישיר אינקוויזיציה ב-200 אירו ששווה לתחת) לא להתלכלך, שלא יהיה לי חם (אימא תכני לי סנוויץ' השחר).

    אם זה מה שתם מחפשים יש סוני פלסטיישן שבו בכורסא בבית ותלחצו חזק. (אפשר גם במקלדת)

    אבל ראבק, כן אופנוע זה לא לחלשים אופנוע מלכלכך סובלים בחום/קור/גשם יש ויברציות שמדגדגות בביצים (למי שלא השאיר אצל אשתו)
    דור דיגיטלי עלאק יאללה תתגברו.
    העולם על פי שושנה

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #122
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    העולם על פי שושנה
    אם העולם באמת היה מתנהל על פי התובנות שלי היה לכולם הרבה יותר טוב...

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #123
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    גברים אמיתיים תופסים סוס ורוכבים עליו במקום לחכות שהונדה תוציא להם משהו.

    מה אנחנו? נפולת נמושות מודרנית שתלויה במפעלים וחסרת אורגינם כמו פעם לפני בעירה פנימית, כשיתושים היו יתושים ודובים הסתובבו בכרמל ודאגו שחזירי הבר לא יתפסו פוזה.

    ב-MZ היו ויברציות חזקות, יורדים אחרי שעה וכפות הרגליים והיידים ממשיכות לווברץ. ב-NC הזמזום מהידיות/רגליות היה עם משרעת קטנה, לא מזיק לדעתי. עכשיו ב-F800 הויברוץ נהיה די אלים כשמתקרבים ל-140 (מ"ז).

    העניין הוא לא בתחושת הויברציה עצמה, אלא בנזק פוטנציאלי כשמשרעת הויברציה שעוברת לסחוסים גדולה מדי לאורך תקופה ארוכה. אפשר להסתדר עם, אבל לא ברור אם זה רעיון טוב (כמו רעש רוח)

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כל עוד הביואל בתנועה הוא לא רועד שהוא עומד הוינקרים הכידון המראות והבולם הקידמי כולם רוטטים.

    הדרך הכי טובה להעלים ויברציות שיש לכל מנוע זה משכחים בין המנוע לשילדה כמו שיש בכל רכב אבל זה קצת מסובך שמדובר באופנוע.
    זה עובד גם כשהמנוע הוא stressed member?

  4. #124
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #125
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    היום הם יותר חמודים

  6. #126
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    היום הם יותר חמודים
    היה לי ברור שתאהב את האינטימיות הזאת.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #127
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    משום מה לא ניתן לראות את התמונה אצלי ��
    עושה ציור של אין כניסה...
    אדוונצ'ר זה סוג של רוכב, לא של אופנוע.... (AsafA)

  8. #128
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    תקשיבו בנות, ב-BSA היו גם ויברציות,זה היה טוב כי זה סימן שהצלחת להניע את האופנוע!

    להיות אופנוען (אמתי כן?) זה לא להיות בוואקום של לא לשמוע (מוזיקה) לא להרגיש רוח (מגן) שיהיה נוח (כיסא גינקולוגי)
    שלא יהיו ויברציות (מכישיר אינקוויזיציה ב-200 אירו ששווה לתחת) לא להתלכלך, שלא יהיה לי חם (אימא תכני לי סנוויץ' השחר).

    אם זה מה שתם מחפשים יש סוני פלסטיישן שבו בכורסא בבית ותלחצו חזק. (אפשר גם במקלדת)

    אבל ראבק, כן אופנוע זה לא לחלשים אופנוע מלכלכך סובלים בחום/קור/גשם יש ויברציות שמדגדגות בביצים (למי שלא השאיר אצל אשתו)
    דור דיגיטלי עלאק יאללה תתגברו.
    השושנים צדק, כל ההתעסקות הפיינשמייקרית הזו, של דרז עם המושב והתדרים, ולוקי עם הארגזי ירקות. תרכבו חברים תרכבו, ואל תשכחו הפעם השושנים צודק.

  9. #129
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    בדגש על הפעם

  10. #130
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    החיים עם TRACER 900 GT

    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    השושנים צדק, כל ההתעסקות הפיינשמייקרית הזו, של דרז עם המושב והתדרים, ולוקי עם הארגזי ירקות. תרכבו חברים תרכבו, ואל תשכחו הפעם השושנים צודק.
    אם אתה חושב שפעם לא התעסקו עם האופנועים אז אתה טועה.
    בנוסף בגלל חוסר הנוחות הסירבול והאמינות הם לא מתקרבים גם בחצי ל1200 ק״מ ביום אחד שאפשר לעשות היום על אופנועים שהחליפו להם מושב והפכו אותם בכללי לנוחים יותר

  11. #131
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    והיום על ההבדל בין איכות לאמינות.
    הרבה מתבלבלים וגם אני פעם, אז את ההבדל אפשר להסביר בצורה מאד מופשטת עם קטמ וימאהה, הקטמ הוא איכותי, בולמי WP מסך TFT מתקדם, מתגים שלא מרגישים אלי אקספרס, כידון מגורה ועוד אבל מצד שני רולטה רוסית בכל מה שקשור באמינות לאורך זמן.
    לעומת זאת ימאהה זה הפוך, מחזיק לאורך זמן אבל מגיע עם חלקים עלומי שם שלא מרגישים איכותיים.
    אז אם לסכם, איכות זה מה שמרגישים באותו הרגע ואמינות זה האם זה נשמר לאורך זמן.

    הטרייסר טוב ככל שיהיה עדיין גורם לי לחשוב מה הם חשבו שם בימאהה ששמו מתגים זולים ומיליון כבלים (כי אין can bus) ועוד הגדילו לעשות והעבירו את כל זה לטרייסר 9 החדש.
    אלוהים נמצא בפרטים הקטנים וזה כנראה הקסם של דוקאטי לעומת ימאהה, למרות הנ״ל אני אישית יותר נהנה לרכב על הטרייסר מהמולטי 950, אם בטרייסר אני התלוננתי על שיפוע במושב המולטי ברמה של מועך ביצים.

    בכל מקרה ביקרתי היום בBiker cave שנפתח לא מזמן אחרי הקלות הקורונה, בר בהר אמיתי כי הבר נמצא באמת בתוך ההר.









    https://youtu.be/xcdykNUWM-0
    https://youtu.be/yAlKRviP9lI

  12. #132
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    זה שיעור שקיבלתי בשנת 2002 עם גולף ידנית מודל 2000 שהיתה מאד איכותית אבל עם תקלות קטנות ומעצבנות כמו מנגנון חלונות שנופל אחת לכמה חודשים. כל עוד שזה מסתכם בדברים קטנים אחת לכמה חודשים - האקסטרה איכות שווה את הכאב ראש. ברגע שזה מגיע בדברים גדולים או בתדירות מוגזמת מתחילים לחשוב אם לא עדיף אמינות יפנית.

  13. #133
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    יפני יפני (טרייסר)
    ואתמול יצא שוב פעם הפקק של החיישן של הניוטראל.

    אכן חוטים וחיישנים.

    לטעמי יותר קל להתמודד עם מכניקה פשוטה ואמינה של כלים משנות השמונים עד שנות ה2000 בערך.



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #134
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    קראתי את ההודעה של דרזדר ועלתה לי האנלוגיה שאני תמיד מביא בהתייחס לVAG ואיכות: נכנס למסעדה והאוכל ללקק את האצבעות. מגיע הביתה ומבלה 24 שעות ליד האסלה. המסעדה איכותית?
    ואז קראתי את מה שאסף רשם...

    לעניין האיכות של KTM מול המתגים של הלא איכותיים של ימאהה, ה790 שלי חוגג שנתיים בסופ"ש הקרוב. לא עשה שום בעיה מכנית או חשמלית בכל התקופה אבל דווקא המתגים דרעק. האיתות מרגיש כמו עליאקספרס מהיום הראשון ולאחרונה זה רולטה. כשיבש, זה עובד/לא עובד וכשרטוב, המים חודרים והקצרים מתפעלים אותו עצמונית במהירויות משתנות.
    אני צריך להכנס איתו לטיפול השבוע והתלונה היחידה שדורשת ניצול של השעות האחרונות של האחריות זה המתג הפלימזי הזה.

  15. #135
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    והיום על ההבדל בין איכות לאמינות.
    הרבה מתבלבלים וגם אני פעם, אז את ההבדל אפשר להסביר בצורה מאד מופשטת עם קטמ וימאהה, הקטמ הוא איכותי, בולמי WP מסך TFT מתקדם, מתגים שלא מרגישים אלי אקספרס, כידון מגורה ועוד אבל מצד שני רולטה רוסית בכל מה שקשור באמינות לאורך זמן.
    לעומת זאת ימאהה זה הפוך, מחזיק לאורך זמן אבל מגיע עם חלקים עלומי שם שלא מרגישים איכותיים.
    אז אם לסכם, איכות זה מה שמרגישים באותו הרגע ואמינות זה האם זה נשמר לאורך זמן.

    הטרייסר טוב ככל שיהיה עדיין גורם לי לחשוב מה הם חשבו שם בימאהה ששמו מתגים זולים ומיליון כבלים (כי אין can bus) ועוד הגדילו לעשות והעבירו את כל זה לטרייסר 9 החדש.
    אלוהים נמצא בפרטים הקטנים וזה כנראה הקסם של דוקאטי לעומת ימאהה, למרות הנ״ל אני אישית יותר נהנה לרכב על הטרייסר מהמולטי 950, אם בטרייסר אני התלוננתי על שיפוע במושב המולטי ברמה של מועך ביצים.

    בכל מקרה ביקרתי היום בBiker cave שנפתח לא מזמן אחרי הקלות הקורונה, בר בהר אמיתי כי הבר נמצא באמת בתוך ההר.









    https://youtu.be/xcdykNUWM-0
    https://youtu.be/yAlKRviP9lI
    כשע' היה שם קיבלתי את התמונות בזמן אמת, או ככה זה לפחות נראה הייתי באמצע ישיבה חשובה והסתכלתי בתמונות מתחת לשולחן,
    חוץ מלסנן קללה עסיסית מתחת לשפם לא יכולתי לעשות עם זה כלום...הכי באסה שכנים חרא, אחרת הייתי באירופה דרך היבשה עם האופנוע.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. מה אני עושה עם החיים שלי? גיל כ"כ מתסבך
    על ידי ktm690smc בפורום אוף טופיק
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 24-09-2017, 09:07
  2. תוחלת החיים של קטנוע חדש
    על ידי ChicoMcToker בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-03-2017, 19:13
  3. סוזוקי אינאזומה - איך החיים איתו?
    על ידי audiR8 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 23:33
  4. [סרטון] החיים על 250 סמ"ק
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 10:58
  5. דיון על אורך החיים של קסדה
    על ידי oggy בפורום פורום ציוד
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 16:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO