תתחדש. חבר עשה טרייד על טרייסר 09 לאחר חודשים ספורים ועבר לV85TT כי לטענתו מדובר בכלי עם מנוע מוגזם.
אופונוע נאה וחזק. מחכים לתמונות מ hooters.
אני רוכב כבר עשרות שנים והיו ברשותי אופנועים שנחשבו ללא אמינים מתוצרת איטליה, ארצות הברית ואנגליה והם לא עשו לי בעיות מיוחדות אבל ב3 שנים האחרונות כנראה המזל נגמר לי ורצף של בעיות הגיע.
זה התחיל עם הקטמ SMT עבר למוטו גוצי V85TT והמשיך עם הבמוו 900XR כאן כבר נשברתי והחלטתי ללכת על משהו יותר בטוח אבל שלפחות יראה שמץ של הנאה ברכיבה כמו זאת שיש באירופאים, נבדקו אופנועים מבית סוזוקי קאוואסקי הונדה וימאהה שהטרייסר לפי דעתי ניצח בפער גדול בפרמטרים שאני חיפשתי שהם יכולות ספורטיביות לצד תיוריות ושלא יראה גדול ומנופח מידי, גם גודל מיכל הדלק שיחק תפקיד.
הבמוו נמכר תוך שבוע עם הפסד כספי לא קטן כמו כל אופנוע חדש בין 4 חודשים שמאבד ערך ובדיוק יום למחרת הייתה לי רכיבת מבחן על הטרייסר, בנקודת הזמן הזאת עוד לא הייתי סגור שהטרייסר זה האופנוע. מגיע בבוקר על הפתיחה, הדילר של ימאהה ממוקם בדיוק במקום הנכון מבחינת כבישים ואחרי 30 דקות לא היה מה להמשיך כי היה ברור שזה האופנוע המתאים, מה שכן מהדקה הראשונה הרגשתי חוסר נוחות בגלל שהמושב בזווית לכיוון מיכל הדלק ועוד כמה דברים שיפורטו בהמשך.
מגיע חזרה לדילר ומתפלל כל הדרך שיש לו בסטוק את הצבע שאני רוצה (כחול מט) לא יודע איך לא ראיתי בהתחלה אבל עומד לו אחד בתצוגה, הדילר כנראה רגיל לגרמנים שמדברים וחושבים כמה ימים אם לא חודשים כי הוא היה מאד מופתע שהוצאתי לו כסף מזומן ואמרתי לו שאני לוקח את זה מהתצוגה אבל עם קאץ, אני צריך את האופנוע עד סוף היום כי יש מחר טיול ל HOOTERS בפראג, הדילר נכנס למצב הייפר, מריץ טלפונים עולה על הרכב שלו ונעלם לחצי שעה שבסופם הוא מודיע לי שהרשיונות של האופנוע עם השם שלי עליהם יהיו מוכנים עד סוף היום וכך היה.
בתצוגה
20200814_094114.jpg
יום למחרת בHOOTERS
20200816_125031.jpg
המשך יבוא
תתחדש. חבר עשה טרייד על טרייסר 09 לאחר חודשים ספורים ועבר לV85TT כי לטענתו מדובר בכלי עם מנוע מוגזם.
אופונוע נאה וחזק. מחכים לתמונות מ hooters.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
תתחדש
תשלח תמונות ואל תשכח מסיכה קדמית נגד קורונה
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מאז אותו היום שהיה באוגוסט 2020 עשיתי 6000 קילומטרים עד סוף אוקטובר שזה הזמן לשנת החורף והנה כמה תובנות:
נוחות- לא משהוא בלשון המעטה, הכיסא נוטה קדימה והכידון נמוך יחסית לקטגוריה
בלמים- אין תלונות, עוצר חזק ויותר חשוב עם רגש, למה להתעקש על צינורות גומי ולא פלדה שזורה לא מובן לי.
מפות הזרקה- אין בורות בסל"ד, אין השהיות, עובד מושלם לדעתי
מנוע- אוהב לעבוד בסל"ד נמוך בדיוק כמו בסל"ד גבוה, המנוע הוא הפנינה האמיתית באופנוע הזה
מתלים- החיסכון ניכר, גם בדגם ה GT שהשקיעו קצת יותר במתלים זה עדיין לא זה, לא שזה מפריע לכרסם רגליות בכביש אבל חסר קצת ההרגשה של קטר על מסילה.
אלקטרוניקה- אוהב את הקוויק שיפטר הוא עובד חלק אבל למה אין בליפר גם כן? לוח השעונים אומנם לא גדול במיוחד אבל קריא ומעוצב יפה, אין חיבור לאפליקציית ניווט שזה חבל.
הגנה מהרוח- כמו בכל האופנועים בסגנון, אני לא סובל משקפים גבוהים.
הנאת רכיבה- יש והרבה, למרות שחסר הרבה דברים שלבמוו יש ימאהה הצליחו להכניס לטרייסר משהוא לא יפני טיפוסי אבל לזכות קוואסקי יאמר שגם לZ900RS יש את זה
אחרי שהבנתי את הנ"ל העבודה לשפר התחילה...
ביער השחור
20200910_140154.jpg
יפני בין איטלקים
20200906_111537.jpg
תתחדש ובהצלחה. אם אינני טועה האופנוע ברשותך מספר חודשים. בכל מקרה מוטב מאוחר, חיכיתי לשרשור הזה.
אז ככה:
מושב הוזמן מBAGSTER הצרפתית, נוח בהרבה אבל הזווית עדיין שם, פתחתי את המושב וע"י הוספת חומר מלמטה איזנתי את המושב
20200826_184150.jpg
הכידון הוגבה מעלה ואחורה
20200823_182143~2.jpg
משקף קצר הורכב
20200921_081538.jpg
קיט להורדת גובה הרגליות והוזזתם קדימה
20201206_115541.jpg
הוספת מקור (של ציפור), זה לא נותן כלום אבל אני אוהב את זה ככה
20201018_135704.jpg
המנוע של הטרייסר בולט החוצה יותר מידי, כל נפילה עלולה להוציא אותו משימוש בגלל נזילת שמן אז מגני מנוע של HEED הורכבו
20201206_122056.jpg
20201206_122148.jpg
לאחר זמן קצר כבר ראיתי שהרדיאטור קיבל שתי מכות מאבנים קטנות אז מגן רדיאטור הורכב
20201018_093906.jpg
על הכוונת זה בולם אחורי של וויברס הגרמנית וניווט לוייני מינימלסטי שיורכב בצורה קבועה לאופנוע
beeline-moto.jpg
שכחתי להזכיר את הצמיגים של דאנלופ ומערכת הקירור של הטרייסר GT.
הצמיגים לא אוחזים כמו שצריך ואני בדרך כלל עד היום כתבתי הרבה פעמים שבצמיגי ספורט טורינג ההבדל בין המצמיגים הוא קטן מאד אבל זה לא נכון לגבי הצמיגים האלו.
זה גם כנראה יוחלף השנה.
מערכת הקירור של הטרייסר מוזרה, טווח טמפרטורת העבודה יכול להיות כל דבר בין 65 ל105 מעלות בתכלס זה נראה כאילו הטרמוסטת לא ממש עובד שם מה שלא רחוק מהמציאות כי בטרמוסטת של הטרייסר אין גומיה מה שאומר שגם שהוא סגור יש מעבר של נוזל קירור ואין סגירה הרמטית.
בכל מקרה זה עובד אז אני לא מתלונן אבל עדיין מוזר
הבמוו"הישן" שלי מול הטרייסר החדש
20200828_180833.jpg
למוטוגוצי הייתה ממש בעיה לצאת לעקיפות בעליות באלפים, ומכוון שלא נתקלתי בבעיה הזאת בהרים ליד הבית אני מייחס את זה לאחוז החמצן באוויר בגבהים מסויימים, זה היה בלתי אפשרי בשבילי להדביק את המולטי שם אבל לטרייסר שהוא גם כמה עשרות כח סוס פחות מהמולטי לא הייתה בעיה.
מוגזם הוא לא, לפי דעתי הוא בדיוק בנקודה של בין שימושי למוגזם.
אם אתה מתעקש
HOOTERS.jpg
ואז חברים שלי אומרים שבמקום רכיבה אני מבשל
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
נכנסתי לפייסבוק של הוטרס פראג.
לא פלא שהוא העלה תמונה של האוכל.
המצאי לא משהו.
דווקא לא רע ולא הרגשתי הבדל בין הסניף בפראג לאלבני ניו יורק, אנשים שמגיעים עם ציפיות מתאכזבים.
האמת לא הצטלמתי עם המלצריות כי זה הרגיש לי סליזי, אבל שהבנות (והבנים) ריזלה בסקסן רינג הציעו לי להצטלם הלכתי על זה
IMG_1422.jpg
זה בעצם חץ שמראה לך איפה לפנות, מה זווית הפניה וכמה קילומטרים\מטרים אתה מהפניה והגעתי למסקנה שלא צריך יותר מזה, כמות המידע שאתה מקבל היום מהניווט בנייד לא רלונטית שאתה על אופנוע וצריך להתרכז בכביש, הביקורות עליו די טובות אבל דרוש זמן התרגלות.
כל העסק עובד עם חיבור לנייד ששם אתה מתחיל את הניווט.
מכוון שזה קטן ואם יותקן בצורה שנראת מקורית לא צופה שזה יגנב, בכל מקרה יש לי ביטוח שכולל אביזרים עד סכום מסויים וזה נכנס בסכום הזה.
כמובן שבזמן טיול בחניית לילה זה עולה איתי למלון.
אני לא מתכוון לחבר אותו לחשמל של האופנוע כי הוא מחזיק 30 שעות ניווט ואין לו זליגה שהוא סגור אז הוא כנראה יטען אצלי פעם בחודש ובטיול כל יומיים שלושה
הכוונה ב"קבועה" זה שזה לא יהיה על RAM MOUNT אלה יושב צמוד ללוח השעונים עם ברגים אבל המכשיר עצמו יוצא בחצי סיבוב
נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 20-02-2021 בשעה 21:58.