פיייי זה היה סוג של מזל, יכל גם להסתיים בהחלקה קטנה בירידה לשוליים.
תהפוך הילוכים גם ביום יום, לא יהיו לך את הדילמות האלו יותר![]()
בולם בסוף ישורת. מוריד 2 הילוכים אבל מאבד את הספירה לגבי כמה הילוכים כבר ירדו (טעות מס' 1)
מוריד עוד הילוך.
למה? שיהיה. (טעות מס' 2).
יוצא מהפנייה במהירות גבוהה, מרגיש בתוך ה-Zone והכל טוב אבל.... מרגיש שהאופנוע לא דוחף מספיק.
בלי לחשוב הרבה, מקליק הילוך למטה. שוכח שזה גיר מרוצים הפוך (טעות מס' 3)
אופנוע נכנס לניוטרל.
יוצא לביקור בפרברי המסלול.
חוזר הביתה. מעלה ליו טיוב. אולי כך לא יהיו עוד טעויות כאלו![]()
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
פיייי זה היה סוג של מזל, יכל גם להסתיים בהחלקה קטנה בירידה לשוליים.
תהפוך הילוכים גם ביום יום, לא יהיו לך את הדילמות האלו יותר![]()
לא בטוח שהילוכים הפוכים משפרים זמנים עבור רוב החובבים ואם כן בכמה אבל מצבים כאלה, בטוח שיש הרבה.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא