תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: חושב לקנות את ה SV650 החדש של סוזוקי

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    112

    חושב לקנות את ה SV650 החדש של סוזוקי

    האם השיפורים של 2019 באמת שווים לקנות אותו?
    הבנתי שאת המושב לא שיפרו
    האם כדאי מראש לקחת אותו לרפד?

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    השאלות שלך לא ברורות.
    שווה לקנות - זו שאלה אישית. מה אתה מחפש, על מה אתה רוכב היום אם בכלל, מה השימושים העקריים שלך והתקציב? מה סוג הרישיון.
    האם לקחת את האופנוע לרכיבת מבחן? אולי עבורך המושב נוח ולא בעייתי?

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    112
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
    השאלות שלך לא ברורות.
    שווה לקנות - זו שאלה אישית. מה אתה מחפש, על מה אתה רוכב היום אם בכלל, מה השימושים העקריים שלך והתקציב? מה סוג הרישיון.
    האם לקחת את האופנוע לרכיבת מבחן? אולי עבורך המושב נוח ולא בעייתי?
    סליחה שלא הייתי ברור,
    שווה לקנות זה לעומת הדגם הקודם שהיה עליו ביקורת על הבלמים הקידמיים
    הכוונה האם יש שיפור בדגם 2019
    הרשיון A והשימוש לטיולים בכל הארץ,
    התקציב זה הדגם החדש, כ 48 אלף שח

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    בחירת אופנוע היא מאוד אישית. מה שמתאים או מוצא חן בעיניי אחד לא יתאים לאחר וההפך. אני לצערי לא יכול להגיד לך לגבי SV 2019 כנגד הקודם, אבל בתקציב כזה אני דווקא הייתי הולך למשל על הגיקסס 750 יד 2. אפשר למצוא כלי שמור עם מעט קמ.
    עשיתי נסיעת מבחן על ה SV לפני כשלוש שנים בערך. אישית לא התחברתי. הגיקסס הרבה יותר אופנוע. התנהגות דינמית טובה מאוד, 113 כס, 4 צילינדרים - מהנה.
    ממליץ לך לעשות נסיעות מבחן ולהחליט.
    אם בכל זאת אתה רוצה SV. אולי יהיו בעלי ניסיון שיוכלו לענות.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    רוכב על SV דור קודם
    מבלי להכנס להשוואה של החדש מול הישן, ששם אני מאמין שההבדלים כנראה לא דרסטיים -
    למה שתרצה לקנות, למטרת טיולים בכל הארץ, אופנוע חסר מיגון רוח, לא נוח במיוחד מהמפעל, עם מנוע נחמד אבל "פעיל" ומורגש שלא משדר נינוחות?

    פייר, אני קצת מפונק, אבל גם בתקציב שלך יש בהחלט אופנועים מתאימים יותר
    אפילו ויסטרום במקום SV יהיה כנראה עדיף לטיולים, אם זו המטרה העיקרית והמוצהרת

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    השאלה גם מה אופי הטיולים.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    112
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    רוכב על SV דור קודם
    מבלי להכנס להשוואה של החדש מול הישן, ששם אני מאמין שההבדלים כנראה לא דרסטיים -
    למה שתרצה לקנות, למטרת טיולים בכל הארץ, אופנוע חסר מיגון רוח, לא נוח במיוחד מהמפעל, עם מנוע נחמד אבל "פעיל" ומורגש שלא משדר נינוחות?

    פייר, אני קצת מפונק, אבל גם בתקציב שלך יש בהחלט אופנועים מתאימים יותר
    אפילו ויסטרום במקום SV יהיה כנראה עדיף לטיולים, אם זו המטרה העיקרית והמוצהרת
    הייתי היום בעופר אבניר , ה sv לא נוח לי עם צורת הישיבה ואכן ללא משקף,
    הויסטרום גדול עלי, גם במחיר וביחוד במידות
    הוא יותר גבוה משמעותית מול ה sv .המושב של ה sv גם בעייתי,
    אני יודע שזה לא בר השוואה אבל לאחר שהייתי בימאהה ועליתי על ה cb500x הוא ממש מצא חן בעיני
    ואם מטרת הטיולים שלי זה ללא מורכבת וטיולי כביש וממש לא אחד שמתגרזן אז אולי ה500 כן יתאים לי
    האם החישובים שלי מוצדקים?
    או שדעת הותיקים כאן אחרת?

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    מדובר בסוגי אופנועים שונים למטרות שונות והשאלה מה אתה מחפש ומה מדבר אליך יותר.
    אחד אופנוע כביש נייקד והשני יותר בסגנון אדוונצר.
    מציע לך לעשות נסיעות מבחן כדי להרגיש למה אתה יותר מתחבר.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי rain man צפיה בהודעה
    הייתי היום בעופר אבניר , ה sv לא נוח לי עם צורת הישיבה ואכן ללא משקף,
    הויסטרום גדול עלי, גם במחיר וביחוד במידות
    הוא יותר גבוה משמעותית מול ה sv .המושב של ה sv גם בעייתי,
    אני יודע שזה לא בר השוואה אבל לאחר שהייתי בימאהה ועליתי על ה cb500x הוא ממש מצא חן בעיני
    ואם מטרת הטיולים שלי זה ללא מורכבת וטיולי כביש וממש לא אחד שמתגרזן אז אולי ה500 כן יתאים לי
    האם החישובים שלי מוצדקים?
    או שדעת הותיקים כאן אחרת?

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
    החזקתי SV במשך חצי שנה (אופנוע ראשון). סבלתי.
    אם הCB500F נוח לך ולא חסר לך כח אז לך עליו.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    112
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    החזקתי SV במשך חצי שנה (אופנוע ראשון). סבלתי.
    אם הCB500F נוח לך ולא חסר לך כח אז לך עליו.
    אז כנראה מחר אני אבדוק את ה cbr500X
    (אופנוע ראשון שלי ,עד עכשיו רכבתי על קטנועים, )
    אבדוק את נושא הכח וכמו שהבנתי ה cb הוא נוח ברכיבה

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    מציע לך לנסות את ה-MT-07 טרייסר.
    אני אישית הייתי מעדיף טרייסר בן שנה על CB500X חדש - בכל פרמטר.
    אגב, אם ה-SV מצא חן בעיניך - אפשר לפתור את עניין המושב ומיגון הרוח בעלות לא גבוהה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    112
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מציע לך לנסות את ה-MT-07 טרייסר.
    אני אישית הייתי מעדיף טרייסר בן שנה על CB500X חדש - בכל פרמטר.
    אגב, אם ה-SV מצא חן בעיניך - אפשר לפתור את עניין המושב ומיגון הרוח בעלות לא גבוהה.
    אני מניח שהשיפור ב SV יכול לפתור את תנוחת הישיבה אבל קודם אני צריך לשבת על שיפור כזה ולהרגיש איך זה,
    תנוחת הישיבה ב CB הרבה יותר נוחה

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    תבדוק גם את הורסיס 650. יכול להיות שהוא יתאים לך מאוד, גם במחיר.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אנחנו מדברים פה על מוגבל או לא מוגבל? כי אם מדובר במוגבל, ג'וני כאן יכול לאמר לך בעצמו שהמנוע מרגיש מאוד מסורס ולא ימליץ לך עליו.

    ה-500X הוא אופנוע נהדר ויש סיבה שהוא הכלי הכי נמכר בארץ בקטגוריית אופנועי הכביש. הוא אול-ראונדר, מספיק חזק להגיע לכל פינה בארץ, מספיק מרווח לרוכבים גדולים, אמין מאוד עם מרווחי טיפולים גדולים.

    באותה נשימה, אם אתה רוצה טיפה יותר הספק ומומנט, תעיף מבט על ה-NC700/750x, האח הגדול של ה-500X. טיפה יותר מרווח, מגיע עם תא מטען במקום בו בדרך כלל ממוקם טנק הדלק, שמספיק להכיל קסדה מלאה (עד וכולל מידת L, יותר גדולות לא נכנסות). רוכב על ה-700 כבר מעל שנה ומאוד מבסוט.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    הוא רשם שיש לו רשיון A ואני מניח שהוא קונה לא מוגבל.
    אם הכוונה היא למוגבל אז צריך לבדוק טוב לפני שקונים טרייסר/ורסיס כאלה.

אשכולות דומים

  1. סוזוקי SV650 חדש ב-45 אלף שקל!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 07-04-2017, 16:34
  2. תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 04-02-2017, 15:33
  3. רכיבה ראשונה: סוזוקי SV650 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 28-10-2016, 15:29
  4. סוזוקי SV650 החדש – 50 אלף ש"ח!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 10-10-2016, 00:22
  5. כבר יש מחיר ל-sv650 החדש (באנגליה)
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 10-09-2016, 00:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO