השאלות שלך לא ברורות.
שווה לקנות - זו שאלה אישית. מה אתה מחפש, על מה אתה רוכב היום אם בכלל, מה השימושים העקריים שלך והתקציב? מה סוג הרישיון.
האם לקחת את האופנוע לרכיבת מבחן? אולי עבורך המושב נוח ולא בעייתי?
האם השיפורים של 2019 באמת שווים לקנות אותו?
הבנתי שאת המושב לא שיפרו
האם כדאי מראש לקחת אותו לרפד?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
השאלות שלך לא ברורות.
שווה לקנות - זו שאלה אישית. מה אתה מחפש, על מה אתה רוכב היום אם בכלל, מה השימושים העקריים שלך והתקציב? מה סוג הרישיון.
האם לקחת את האופנוע לרכיבת מבחן? אולי עבורך המושב נוח ולא בעייתי?
בחירת אופנוע היא מאוד אישית. מה שמתאים או מוצא חן בעיניי אחד לא יתאים לאחר וההפך. אני לצערי לא יכול להגיד לך לגבי SV 2019 כנגד הקודם, אבל בתקציב כזה אני דווקא הייתי הולך למשל על הגיקסס 750 יד 2. אפשר למצוא כלי שמור עם מעט קמ.
עשיתי נסיעת מבחן על ה SV לפני כשלוש שנים בערך. אישית לא התחברתי. הגיקסס הרבה יותר אופנוע. התנהגות דינמית טובה מאוד, 113 כס, 4 צילינדרים - מהנה.
ממליץ לך לעשות נסיעות מבחן ולהחליט.
אם בכל זאת אתה רוצה SV. אולי יהיו בעלי ניסיון שיוכלו לענות.
רוכב על SV דור קודם
מבלי להכנס להשוואה של החדש מול הישן, ששם אני מאמין שההבדלים כנראה לא דרסטיים -
למה שתרצה לקנות, למטרת טיולים בכל הארץ, אופנוע חסר מיגון רוח, לא נוח במיוחד מהמפעל, עם מנוע נחמד אבל "פעיל" ומורגש שלא משדר נינוחות?
פייר, אני קצת מפונק, אבל גם בתקציב שלך יש בהחלט אופנועים מתאימים יותר
אפילו ויסטרום במקום SV יהיה כנראה עדיף לטיולים, אם זו המטרה העיקרית והמוצהרת
השאלה גם מה אופי הטיולים.
הייתי היום בעופר אבניר , ה sv לא נוח לי עם צורת הישיבה ואכן ללא משקף,
הויסטרום גדול עלי, גם במחיר וביחוד במידות
הוא יותר גבוה משמעותית מול ה sv .המושב של ה sv גם בעייתי,
אני יודע שזה לא בר השוואה אבל לאחר שהייתי בימאהה ועליתי על ה cb500x הוא ממש מצא חן בעיני
ואם מטרת הטיולים שלי זה ללא מורכבת וטיולי כביש וממש לא אחד שמתגרזן אז אולי ה500 כן יתאים לי
האם החישובים שלי מוצדקים?
או שדעת הותיקים כאן אחרת?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
מדובר בסוגי אופנועים שונים למטרות שונות והשאלה מה אתה מחפש ומה מדבר אליך יותר.
אחד אופנוע כביש נייקד והשני יותר בסגנון אדוונצר.
מציע לך לעשות נסיעות מבחן כדי להרגיש למה אתה יותר מתחבר.
מציע לך לנסות את ה-MT-07 טרייסר.
אני אישית הייתי מעדיף טרייסר בן שנה על CB500X חדש - בכל פרמטר.
אגב, אם ה-SV מצא חן בעיניך - אפשר לפתור את עניין המושב ומיגון הרוח בעלות לא גבוהה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
תבדוק גם את הורסיס 650. יכול להיות שהוא יתאים לך מאוד, גם במחיר.
אנחנו מדברים פה על מוגבל או לא מוגבל? כי אם מדובר במוגבל, ג'וני כאן יכול לאמר לך בעצמו שהמנוע מרגיש מאוד מסורס ולא ימליץ לך עליו.
ה-500X הוא אופנוע נהדר ויש סיבה שהוא הכלי הכי נמכר בארץ בקטגוריית אופנועי הכביש. הוא אול-ראונדר, מספיק חזק להגיע לכל פינה בארץ, מספיק מרווח לרוכבים גדולים, אמין מאוד עם מרווחי טיפולים גדולים.
באותה נשימה, אם אתה רוצה טיפה יותר הספק ומומנט, תעיף מבט על ה-NC700/750x, האח הגדול של ה-500X. טיפה יותר מרווח, מגיע עם תא מטען במקום בו בדרך כלל ממוקם טנק הדלק, שמספיק להכיל קסדה מלאה (עד וכולל מידת L, יותר גדולות לא נכנסות). רוכב על ה-700 כבר מעל שנה ומאוד מבסוט.
הוא רשם שיש לו רשיון A ואני מניח שהוא קונה לא מוגבל.
אם הכוונה היא למוגבל אז צריך לבדוק טוב לפני שקונים טרייסר/ורסיס כאלה.