טריומף חושפת רשמית את הטרידנט 660 - הנייקד החדש בעל מנוע הטריפל 660 סמ"ק שמיועד להתחרות בימאהה MT-07; ויש גם עדכון לגבי תחילת השיווק של טריומף בישראל.
http://fullgaz.co.il/%d7%98%d7%a8%d7...7%d7%93%d7%a9/
![]()
האם יש סוכנות שלהם בארץ? אם לא, מתי תהיה? מישהו יודע?
הסקראמבלר יפיוף אמיתי אבל שמעתי תלונות בכל הקשור לחום המגיע מהאגזוז הגבוהה, שלא לדבר על איך זה משפיע על יכולת זיווד. (ארגז אחורי לא יהיה על כלי כזה, עם כל האהבה שלי לארגזים, זה פשע לשים אחד על אופנוע רטרו)
אני רק חושש שהבונוויל יהיה קטן עליי. יצא לי לשבת בבולגריה על ה-T100 ומבחינת גודל לא זכור לי שהוא גדול יותר מה-GS500 שהיה לי, שנמכר בין היתר משום שהיה צפוף ברכיבות ארוכות, במיוחד בזוג.
כן, הרגשתי את החום בצד אחד גם ב10 מעלות אבל יש אופציה למערכת פליטה שעוברת מלמטה ואז אין בעית חום בכלל.
דווקא יש כמה אופציות לזיווד לפי מה שאני זוכר.
מה שבטוח הXE הוא האופנוע הכי גבוה שרכבתי אי פעם, עם 1.87 לא הגעתי לריצפה עם כל כף הרגל.
הבונובילים נראים טוב אבל הם יותר באיזור של הרויאל אנפילד, אופנוע שנראה כמו פעם וגם מתנהג כמו פעם, לא שזה רע אבל לא כולם אוהבים את זה.
אם רק לא היה לו 21" מקדימה הייתי קונה אותו.
![]()
אפשר גם לייבא את הטריידנט הארגינול
https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...t_900%2091.htm
דרזדנר, סליחה על הנוביות, מה זה נותן שמגדילים רק את הגלגל הקדמי ולא את האחורי? הם עולים על אותם דברים, לא?
נוער בואו נדבר על הדבר האמתי:
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
רכבתי על הספיד טריפל של חבר באלפים, נראה ונשמע מיליון דולר אבל שום דבר לא הסתדר לי איתו, לא יכולתי להביא את עצמי להיכנס לסיבוב במהירות שהוא היה מקדימה עם הקטמ שהיה לי ובדרך כלל אנחנו די מתואמים בקצב.
משהוא בתנוחה ובגודל הכללי הרתיעו אותי מלפתוח מצערת חזק.
החבר מחזיק בו עד היום ובקושי רוכב עליו כי יש לו עוד 2 אופנועים ואת זה הוא שומר לאספנות
IMG_20160905_094305140.jpg
אבל הטריפלים של טריומף לא זרים לי, היה לי טייגר 900