ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
תודה על הלינקים ג'וני, יש רק קרוסים מעל 100k באחת הסוכנויות, אבל זה אולי סימן מעודד שאנשים לא מוכרים את שלהם

למה הפסיקו לייצר ביפן? זה קשור לתחנות הכח המתפוצצות, או סתם עלויות ייצור?

+ למי ממליצים לקחת זוקים משומשים לבדיקה? יש מישהו שהוא כמו הסטפן של הפחיות?
ברור שזה קשור לעלויות יצור ומיסים, הקמת מפעל באיחוד באירופי בדרך כלל מגיעה עם מענק מהאיחוד ובנוסף אין מיסי יבוא במכירה בתוך האיחוד.
מה שאני לא הבנתי זה מה היתרון של טויוטה ליצר ברוסיה.