אני לא יודע מה הבעיה בקרבורטור אבל אני יודע שהוא גורם לבעיות בהתנעה.
בדגמי ה180\200 היותר ישנים היה קרבורטור אחר.
ב 125 וב 200 החדשים (מדובר במנוע לידר שמגיע בגרסת 125 ו 200) שינו אותו.
מנוע קר צריך יותר דלק כאן נכנס הצ'וק לעבודה זה לא מקרי אבל גם לא מקדם אותך.
שלי שהיה 200 עם הקרבורטור הישן היה מתניע בכל מזג אוויר.
ההזעה מהאטמים לא גורמת לבעיות.
אטמים אפשר להזמין מעופר אבניר או ברשת,יש לאטם בסיס 3 מידות (0.8,0.6,0.3) ולאטם ראש 2 סוגים.
רצוי להחליף לאותם אטמים בשביל להשאיר את היחס דחיסה כמו שהיה.


ציטוט ההודעה בתגובה