סוזוקי DR650 או ימאהה טנרה XT660Z. הטנרה יותר מוטה כביש אבל לא רע בכלל בשטח, הסוזוקי יותר מוטה שטח אבל סביר לחלוטין בכביש.
אחרי כמעט 30 שנה הג'וק חזר ואני רוצה לחזור לרכב בעיקר כביש וקצת שטח. מה הייתם ממליצים בתקציב של כ 30 אלף? כלי אמין, יציב ומהנה...רישיון A1.
סוזוקי DR650 או ימאהה טנרה XT660Z. הטנרה יותר מוטה כביש אבל לא רע בכלל בשטח, הסוזוקי יותר מוטה שטח אבל סביר לחלוטין בכביש.
אני נמצא בדילמה דומה, אבל לא מצאתי כלום חוץ מכמה ויסטרומים ישנים.
אם מחסור בכח לא קריטי לך, הוורסיס 300 הוא אופציה מעניינת והבעלים שלהם לוקחים אותם די רחוק בשבילים.
בואו נעשה קצת סדר.
הכי קרבי- wr. מעולה למתחילים בשטח שרוצים גם נסיעות קצרות בכביש, או להגיע לשטח בנסיעה.
אחריו- drz. קצת יותר כבד בשטח, אבל עדיין די קשוח. לא מתרגש מנסיעות כביש ארוכות, אבל זה עדיין אופנוע מוכוון שטח ולרוכב חא יהיה נוח בכביש לאורך זמן.
690 אנדורו- כבד וחזק בשטח, לא אופנוע למתחילים בעיקר בגלל הכוח שלו. בכביש מספק ים של כיף. אמינות פחות טובה מהאחרים ברשימה. אבל אופנוע קרבי גם בכביש וגם בשטח. כמובן שידע לטפל היוב בנסיעות בינוניות ביומיום, וארוכות בסופשים. המושב קשיח ודומה לחבריו מבחינת נוחות (בנסיעות ארוכות יכול להציק).
dr650- יותר כבד ורכרוכי מאלו שלפניו, אבל עדיין יודע לעשות אחלה שטח. נמוך ועם מספיק מומנט כדי שגם רוכבים נמוכים ולא מנוסים יוכלו ליהנות ממנו. אמין ופשוט בטירוף, ויודע לשמש גם כאופנוע יומיומי, אפילו לנסיעות בינוניות. גם נסיעות ארוכות מדי פעם. לא מומלץ לרוכבים כבדים, או להרכבה, אלא אם מטפלים במתלים. מושב צר בדומה לאחרים.
xtz- פחות שטח מהשאר. גבוה מאוד וכבד. לא מומלץ לרוכבים שאינם גבוהים, אלא אם רמת הרכיבה שלהם גבוהה. בכביש הוא הכי מתאים מהחבורה לנסיעות ארוכות, אםהצלחתם לטפס עליו.
ורסיס (הקטן)- לא רכבתי עליו. מהסתכלות בחנות על איך שהוא בנוי, זה כבר יותר אופנוע אדוונצ'ר מאשר אופנוע דו"ש. אבל כאמור, לא כותבים אם לא יודעים.
תודה רבה לעונים. העדפה היא יותר כביש ומעט שטח. גיסי רכש השבוע bmw gs850, 2009. כלי מרשים ביותר, משכנע אותי לרכוש כזה. השאלה האם אחרי הפסקה ארוכת שנים, זה לא כלי כבד מדיי לחזור? איך ה bmw באופן כללי?
שמועות מדברות על אמינות בעייתית, ומחירי חלפים וטיפולים יקרים מאוד.
לך על הדוקטור (DR650), לפי התיאור של הצרכים שלך הוא מתאים מאוד.
ראיתי עכשיו בלוח זולו אחד לבן (2018), נראה לי שכדאי לבדוק.
לדעתי - ורסיס 300 יתן לך את המענה הטוב ביותר.
הוא מתאים מאוד לרכיבות כביש (אם שמשפרים את המושב - גם נסיעות ארוכות יעברו יחסית בנעימים), חסכוני, פרקטי וזול לאללה לקניה. בתקציב שלך תוכל לקנות אופנוע כמעט חדש.
אחרי התקנה של צמיגים מתאימים (70% כביש, 30% שטח) הוא יקח אותך בכיף לשבילי ג'יפים, כל עוד לא תנסה לייצר קצב גבוה.
אופציה אחרת היא ה-DR650. הוא נוטה יותר לשטח, בכביש הוא לא יהיה נוח במיוחד אלא אם תטפל במושב ובמיגון רוח. מדוב באופנוע פרימיטיבי ומיושן - או אמין בטירוף, פשוט ומוכח. תלוי איך מסתכלים על זה. בתקציב שלך תוכל לרכוש כלי בין שנתיים-שלוש.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
יש לך את ההונדה CRF300L החדש שיוצא החודש בארץ , וגם הקוואסאקי XLX 300 אמור להגיע בקרוב.
ממה שנראה בחול הם יכולים לשייט על 120 (ההונדה יותר ) בצורה טובה.
ה XLX כנראה יהיה טוב יותר בשטח, בולם מתכוונן מול ההונדה שאין לו .
אופנועי הזרקת דלק אמינים, טיפולים זולים .
ההונדה כבר מופיע באתר בארץ - מחיר 35000 שח
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ההונדה nc750 מוצאת חן בעיניי. שמתי לב שיש 2 דגמים - גיל רגיל וגיר אוטומט dct. אשמח לחוות דעת על הכלי בכלל ועל האוטומט בפרט.
אתה רצית דוש.
הnc הוא לא דוש. כן, תוכל לרכוב איתו בשביל מזדמן, בדיוק כמו כל אופנוע כביש אחר(למעט אופנועי ספורט קשיחים ועם חרבות), אבל זה לא היעוד שלו.
אם אין לך חיבה מיוחדת להילוכים ידניים, לך על הdct. מאוד מוצלח, ומוציא מהאופנוע קצת יותר ביצועים.
נראה שאסתפק בשבילים בקטנה ולא מעבר לכך. לפחות בשלב זה. חוות דעתכם על הסוזוקי וי סטרום 650? עדיף על ה nc 750?