ציטוט נכתב במקור על ידי Vroom צפיה בהודעה
רוכב שלא יכול לעשות שמיניות? זה פשוט אי יכולת להבין את הכלי ובטח עוד אחד שחיפף על השיעורים ורצה לעבור כה שיותר מהר,
ואיך הוא עבר טסט על A1 אם הוא לא יכול לעשות שמיניות?
שמיניות זה אחד הדברים שרוכב צריך לעשות "מתוך שינה"
בנוגע לאשכול עצמו,
כמו שאמרו: לכל טסטר הבעיות שלו והשגעונות שלו (דבר איתי בפרטי ואני אגיד לך מה לי עשו)
כנראה גם המורה שלך תיאם עם הטסטר להכשיל אותך בכוונה (יש גם כאלו)
בקיצור טיפים איך לעשות שמיניות בהילוך ראשון אם אתה צריך:
1. להתחיל את הכניסה נכון, שזה אומר למצוא בדיוק את הסיבוב שהוא בין הרחב מדיי לצר מדיי
2. בכניסה כבר תהיה עם חצי קלאץ' ומצערת חצי פתוחה
3. כשאתה בא להסתובב בשמינייה הראשונה אתה פותח קלאץ' ממש טיפה ומוצא את הנקודה הנכונה של הגז נותן מבט לאמצע של השמינייה
3. טיפ: תנסה לפעמים לעשות את זה לאט וממש להטות את האופנוע וככה לצבור ביטחון, אתה תראה שתצליח ממש להשכיב את הכלי באיטיות ואתה תשלוט בתרגיל בכיף
4. לחזור חלילה

אולי יש כאלו שיש להם דרכים יותר טובות לבצע את התרגיל, אני יכול להגיד שגם אני יחסית רוכב חדש והטסטים הם באמת בולשיט מסריח
אבל אין מה לעשות ועדיף שתעשה הכל ביי דה בוק כדיי לא לבזבז טונות של כסף על הטסטים העלובים האלו
בהצלחה!
אני יודע איך לעשות שמיניות בהילוך ראשון, אני מסוגל לעשות 2-4 שמיניות עד שהגז משתחרר לי לגמרי מתוך חוסר תשומת לב. ביצוע של 2 הסלאלומים, זה אותו עקרון כמו בשמיניות, רק שאותם אני מסיים ב-10 שניות (או אפילו פחות), ושמיניות צריך לעשות לפחות דקה. ודקה זה יותר מידיי בשבילי כדי לשמור על רמת קשב וריכוז בשתי הידיים. לעומת הילוך שני ללא גז, שאני שומר על קשב וריכוז רק ביד שמאל. לדעתי מסלול שמיניות הוא לא באמת מסלול מעשי, אלא מבחן של קואורדינציה גם של ברכיים, מפרקי הידיים והאצבעות. בעניין של להכשיל בכוונה, אני לא לחוץ בכסף, אמרתי למורה שמספר שיעורים לא מעניין אותי. בשיעור 12 (10 מינימום להגשה למבחן), המורה אמר שאני מוכן לטסט. אמרתי לו, אז אני רוצה טסט בעוד כחודש ושילמתי על עוד 10 שיעורים. היה לי מאוד חשוב לעבור טסט ראשון על בטוח, ולא בסיכויים סבירים. אותו נבחן על A, הבנתי ממנו שזה לא הטסט הראשון שלו על A ושהוא בעצמו היה מעדיף לעשות שמיניות ללא גז. אם אתם אומרים שזה איזשהו בוחן מיוחד, לדעתי כל האשדודים היו עושים טסט בעיר אחרת.