בקיצור... קניתי אופנוע גנוב..
אהלן חברים ערב טוב, אולי מכאן תגיע הישועה..
קניתי קטנוע 50 סמ"ק בזכרון דברים מבחור שמשום מה פירק לו את הסוויץ' בטענה שהסוויץ' הועבר לשימוש בקטנוע אחר.
הבאתי אותו אליי כדי להתחיל פרוייקט, החלפתי לו פלאג לפלאג מתאים לדגם, פתחתי וניקיתי קרבוטור, החלפתי צינור פילטר אוויר שהיה קרוע לאחד חדש
בדקתי זרימת דלק ושמן והכל נראה תקין לגמרי, הקראנק עובד חלק יש התנגדות ולפי איך שזה נראה זו לא בעיה מכנית אלא יותר חשמלית מה שאין לי מושג בו
בדקתי פיוז, הפיוז נראה בסדר, קצת עכור אבל לא שרוף.
בסוויץ לקחתי את הנקבה ועשיתי גישור בין 2 החוטים האדומים ל2 החוטים השחורים בעזרת חוט נחושת
.בבדיקה שעשיתי מסתבר שאין ניצוץ בפלאג למרות שהחלפתי אותו לחדש
מה יכולה להיות הבעיה? הכלי לא מניע לא משנה מה עשיתי איתו
הצילו!
יש סטרטר חשמלי או שאתה מניע בקיק? הסטרטר מסובב את המנוע או שלא מגיב ללחיצה?
יש קיל סוויץ'?
יש מנגנון שמאפשר להניע רק עם ברקס לחוץ?
כמו כן, מצאתי סכמה של קטנוע אחר (קימקו, מניח שזה דומה):
https://www.motorcycle-manual.com/ap...f?t=1611508744
כמו שזה נראה, ואם הבנתי נכון את השרטוט בתחתית הדף - במצב ON צריכים להיות מחוברים 2 חוטים, בקימקו זה אדום ושחור.
בקיצור - תנסה למצוא ספר של הקטנוע שלך או של סאניאנג דומה מאותן שנים, ותעבוד עם הדיאגרמה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
המנוע מגיב לקיק והברקס מנותק.. אין תגובה בסטארטר כשאני לוחץ וגם אצלי זה אדום ושחור החוטים, ניסיתי לעשות גשר בניהם עם חוט נחושת לא נותן כלום.. חשבתי אולי הקויל לא מגיב? כל הסוויץ' שם מנותק אבל החשמל מגיב, כשאני נותן קיק הנורות הראשיות מהבהבות, מה שחסר לי זה ניצוץ שפשוט לא מגיע
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual