עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 43

אשכול: Triumph Israel הגיע הזמן

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    41

    Triumph Israel הגיע הזמן


  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2019
    הודעות
    10
    איפה הם נמצאים?
    במידה ויש להם קישור לאתר,אשמח ללינק.תודה)

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    מוקפץ תאילנדי...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מוקפץ תאילנדי...
    יפה אמרת.

    מחירי פרימיום בריטיים לתוצרת תאילנד.
    בעיות בגיר, שעונים שאינם אטומים למים, בעיות חשמל וחלודה. הייתי מצפה לשטויות כאלה מדיוק 200 הודי או יוסאנג לפני עשור, אבל במחיר של מותג פרימיום? נקסט.

    בכל אופן אסע להתרשם ביום שני, אעלה תמונות.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    יפה אמרת.

    מחירי פרימיום בריטיים לתוצרת תאילנד.
    בעיות בגיר, שעונים שאינם אטומים למים, בעיות חשמל וחלודה. הייתי מצפה לשטויות כאלה מדיוק 200 הודי או יוסאנג לפני עשור, אבל במחיר של מותג פרימיום? נקסט.

    בכל אופן אסע להתרשם ביום שני, אעלה תמונות.
    מכוון שחשבתי על רכישה של סקרמבלר XE וגם רכבתי עליו עשיתי קצת מחקר, אתה מציג תמונה יותר שחורה ממה שבאמת, בעיות חלודה זה בגלל שרוב הלקוחות של טריומף הם באנגליה ושם בעיות חלודה זה כמעט על כל אופנוע, בעיות חשמל וגיר זה בדגמים מאד ספציפים ואי אפשר להגיד שכל דגם עם הבעיות האלו, בXE למשל רוב הבעיות הם במפתח קירבה שמתנתק לפעמים, הייתי אומר שטריומף בכללי מעל קטמ והאיטלקים בנושא האמינות אבל מתחת לימאהה והונדה.
    כל הנ״ל מתייחס לכלים מהשנים האחרונות ולא לאלו שהתחילו יצור השנה בתאילנד, אני מניח שלוקח זמן עד שיצור במפעל חדש מתייצב אבל אין מספיק מידע על זה כרגע

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מכוון שחשבתי על רכישה של סקרמבלר XE וגם רכבתי עליו עשיתי קצת מחקר, אתה מציג תמונה יותר שחורה ממה שבאמת, בעיות חלודה זה בגלל שרוב הלקוחות של טריומף הם באנגליה ושם בעיות חלודה זה כמעט על כל אופנוע, בעיות חשמל וגיר זה בדגמים מאד ספציפים ואי אפשר להגיד שכל דגם עם הבעיות האלו, בXE למשל רוב הבעיות הם במפתח קירבה שמתנתק לפעמים, הייתי אומר שטריומף בכללי מעל קטמ והאיטלקים בנושא האמינות אבל מתחת לימאהה והונדה.
    כל הנ״ל מתייחס לכלים מהשנים האחרונות ולא לאלו שהתחילו יצור השנה בתאילנד, אני מניח שלוקח זמן עד שיצור במפעל חדש מתייצב אבל אין מספיק מידע על זה כרגע
    בשבילי אמינות זאת לא הנקודה היחידה כאן... אני בטח שניתן לקבל איכות ייצור יפה מאוד במזרח כל עוד אתה משלם עליה.
    טריומף מוכרים היסטוריה בריטית - ולא מקובל עלי שמנסים למכור לי הסטוריה בריטית שלא מיוצרת בבריטניה. אותו דבר אגב, תופס אצלי לכל מותג אחר. אם המותג מגדיר את עצמו "איטלקי" - שייצר באיטליה בבקשה, אם "בריטי" - בבריטניה. אני מבין שרוב החלקים מגיעים ממגוון ספקים ברחבי העולם, ועדיין - אני מצפה שההרכבה הסופית תעשה במפעל האם.

    מי שרוצה לקנות סיני - יקנה VOGE או CFMOTO, ואין בזה שום דבר רע.
    אבל ליצר אופנוע במפעל של CFMOTO, לקרוא לו "אירופאי" ועוד לקחת "תוספת מותג" בתמחור - זה שקר גס, ואני לו הולך לתמוך עם הארנק שלי ביצרן שמתנהל ככה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בשבילי אמינות זאת לא הנקודה היחידה כאן... אני בטח שניתן לקבל איכות ייצור יפה מאוד במזרח כל עוד אתה משלם עליה.
    טריומף מוכרים היסטוריה בריטית - ולא מקובל עלי שמנסים למכור לי הסטוריה בריטית שלא מיוצרת בבריטניה. אותו דבר אגב, תופס אצלי לכל מותג אחר. אם המותג מגדיר את עצמו "איטלקי" - שייצר באיטליה בבקשה, אם "בריטי" - בבריטניה. אני מבין שרוב החלקים מגיעים ממגוון ספקים ברחבי העולם, ועדיין - אני מצפה שההרכבה הסופית תעשה במפעל האם.

    מי שרוצה לקנות סיני - יקנה VOGE או CFMOTO, ואין בזה שום דבר רע.
    אבל ליצר אופנוע במפעל של CFMOTO, לקרוא לו "אירופאי" ועוד לקחת "תוספת מותג" בתמחור - זה שקר גס, ואני לו הולך לתמוך עם הארנק שלי ביצרן שמתנהל ככה.
    צודק, המותג מתגאה בבריטיות שלו שהדגל הוא חלק מהסמל שלהם, אבל מצד שני זה לא כמו בנלי.

  8. #8
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בשבילי אמינות זאת לא הנקודה היחידה כאן... אני בטח שניתן לקבל איכות ייצור יפה מאוד במזרח כל עוד אתה משלם עליה.
    טריומף מוכרים היסטוריה בריטית - ולא מקובל עלי שמנסים למכור לי הסטוריה בריטית שלא מיוצרת בבריטניה. אותו דבר אגב, תופס אצלי לכל מותג אחר. אם המותג מגדיר את עצמו "איטלקי" - שייצר באיטליה בבקשה, אם "בריטי" - בבריטניה. אני מבין שרוב החלקים מגיעים ממגוון ספקים ברחבי העולם, ועדיין - אני מצפה שההרכבה הסופית תעשה במפעל האם.

    מי שרוצה לקנות סיני - יקנה VOGE או CFMOTO, ואין בזה שום דבר רע.
    אבל ליצר אופנוע במפעל של CFMOTO, לקרוא לו "אירופאי" ועוד לקחת "תוספת מותג" בתמחור - זה שקר גס, ואני לו הולך לתמוך עם הארנק שלי ביצרן שמתנהל ככה.
    +1

    לא לשכוח שתאילנדים עובדים על הכלי אז את חיי התרבות שלהם נמצאים גם על הכלי. פחות יהיה אכפת להם אם יהיו בעיות עתידיות לאופנוע כשהם יכלו באותו קו ייצור למנוע רק מפני חוסר אכפתיות. לעומת מוצרים מארץ המוצא שזה האומנות, הגאווה והפרנסה שלהם שחשוב להם שהלקוח יקבל את המוצר שלם ואיכותי ככל האפשר.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    +1

    לא לשכוח שתאילנדים עובדים על הכלי אז את חיי התרבות שלהם נמצאים גם על הכלי. פחות יהיה אכפת להם אם יהיו בעיות עתידיות לאופנוע כשהם יכלו באותו קו ייצור למנוע רק מפני חוסר אכפתיות. לעומת מוצרים מארץ המוצא שזה האומנות, הגאווה והפרנסה שלהם שחשוב להם שהלקוח יקבל את המוצר שלם ואיכותי ככל האפשר.
    לפי זה אופנועים איטלקיים היו צריכים להיות הכי אמנים שיש by far

    זה מזכיר לי שהייתי במפעל דוקאטי אז אופנוע חדש בהרצה על סוג של דיינו לוח השעונים הפסיק לעבוד אז העובד הגאה במוצר נתן כמה מכות וזה חזר לעבוד, מישהוא היום רוכב על האופנוע הזה

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בשבילי אמינות זאת לא הנקודה היחידה כאן... אני בטח שניתן לקבל איכות ייצור יפה מאוד במזרח כל עוד אתה משלם עליה.
    טריומף מוכרים היסטוריה בריטית - ולא מקובל עלי שמנסים למכור לי הסטוריה בריטית שלא מיוצרת בבריטניה. אותו דבר אגב, תופס אצלי לכל מותג אחר. אם המותג מגדיר את עצמו "איטלקי" - שייצר באיטליה בבקשה, אם "בריטי" - בבריטניה. אני מבין שרוב החלקים מגיעים ממגוון ספקים ברחבי העולם, ועדיין - אני מצפה שההרכבה הסופית תעשה במפעל האם.
    אני חייב להגיד שזה טעון הכי מוזר שראיתי. למה שיהיה אכפת לך (מעבר לאיכות) איפה זה מיוצר? טויוטה שלי לא יוצרה ביפן ומקדונלדס, "מסורת אמריקאית" לא באמריקה. דגל ישראל שאתה שם על חלון מיוצר בסין. מעבד של מחשב שעליו אני כותב את זה מוצר ב-4 או יותר ארצות.

    טעון של "זה חברה גרמנית/יפנית/אמריקאית שמיצרת ב-פולין/מלזיה/שד-יודע-איפה" - פשוט לא הגיוני. לא בהרבה חברות היום הנהלה ופס יצור יושבים באותה ארץ.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אני חייב להגיד שזה טעון הכי מוזר שראיתי. למה שיהיה אכפת לך (מעבר לאיכות) איפה זה מיוצר? טויוטה שלי לא יוצרה ביפן ומקדונלדס, "מסורת אמריקאית" לא באמריקה. דגל ישראל שאתה שם על חלון מיוצר בסין. מעבד של מחשב שעליו אני כותב את זה מוצר ב-4 או יותר ארצות.

    טעון של "זה חברה גרמנית/יפנית/אמריקאית שמיצרת ב-פולין/מלזיה/שד-יודע-איפה" - פשוט לא הגיוני. לא בהרבה חברות היום הנהלה ופס יצור יושבים באותה ארץ.
    בו נעבור אחד אחד, טויוטה, איזה חלק ברכב עם זיקה ליפן? משהוא שאומר אני יפני? להיפך בהתחלה הם נחשבו לתוצרת סינית של היום ודווקא לא התגאו בארץ היצור.
    חברת אינטל וAMD גם לא שיווקו את מוצריהם כענקים אמריקאים ובתכלס רוב הלקוחות לא יודעים איפה המשרדים של החברות האלו ואיפה הם מייצרים.
    גם טסלה לא מדגישה את האמריקאיות שלה.

    לעומת זאת הסמל של טריומף הוא של בריטניה, דגמי הרטרו שלה מזוהים כבריטים ויש גם אופנועים עם צביעות של הדגל, כמו טריומף גם הארלי נמכרים תחת האמריקאיות עם פרסומות שברקע יש את השיר burn to be wild ורוכבים עם בנדנות של דגל ארצות הברית.

    שקניתי טריומף לפני שנים רבות הוא הגיע מהמפעל עם דגל קטן של בריטניה

  12. #12
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אני חייב להגיד שזה טעון הכי מוזר שראיתי. למה שיהיה אכפת לך (מעבר לאיכות) איפה זה מיוצר? טויוטה שלי לא יוצרה ביפן ומקדונלדס, "מסורת אמריקאית" לא באמריקה. דגל ישראל שאתה שם על חלון מיוצר בסין. מעבד של מחשב שעליו אני כותב את זה מוצר ב-4 או יותר ארצות.

    טעון של "זה חברה גרמנית/יפנית/אמריקאית שמיצרת ב-פולין/מלזיה/שד-יודע-איפה" - פשוט לא הגיוני. לא בהרבה חברות היום הנהלה ופס יצור יושבים באותה ארץ.


    https://youtu.be/9GAUo8eUXeU

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מכוון שחשבתי על רכישה של סקרמבלר XE וגם רכבתי עליו עשיתי קצת מחקר, אתה מציג תמונה יותר שחורה ממה שבאמת, בעיות חלודה זה בגלל שרוב הלקוחות של טריומף הם באנגליה ושם בעיות חלודה זה כמעט על כל אופנוע, בעיות חשמל וגיר זה בדגמים מאד ספציפים ואי אפשר להגיד שכל דגם עם הבעיות האלו, בXE למשל רוב הבעיות הם במפתח קירבה שמתנתק לפעמים, הייתי אומר שטריומף בכללי מעל קטמ והאיטלקים בנושא האמינות אבל מתחת לימאהה והונדה.
    כל הנ״ל מתייחס לכלים מהשנים האחרונות ולא לאלו שהתחילו יצור השנה בתאילנד, אני מניח שלוקח זמן עד שיצור במפעל חדש מתייצב אבל אין מספיק מידע על זה כרגע
    אני קראתי לגבי ליין הבונוויל. לא יודע איך זה בדגמים אחרים, אבל בכנות שזה הדגם היחיד שהיה רלוונטי לגביי אז לא ייחסתי לשאר חשיבות.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    דוקאטי מייצרים את כל האופנועים שלהם המיועדים לשוק האסייתי במפעל שהוקם בתאילנד ב 2011.
    כך גם הרבה יצרנים אחרים.
    בכל מקרה עוד שחקן חשוב בשוק הישראלי והמשמעות היא תחרות.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    דוקאטי מייצרים את כל האופנועים שלהם המיועדים לשוק האסייתי במפעל שהוקם בתאילנד ב 2011.
    כך גם הרבה יצרנים אחרים.
    בכל מקרה עוד שחקן חשוב בשוק הישראלי והמשמעות היא תחרות.
    האסייתים רגילים לסוג ב כמעט בכל מוצר ומה שכן מיוצר שם ומגיע לאירופה נחשב מוצר נחות יותר כמו קטני הנפח של במוו וקטמ.

אשכולות דומים

  1. הגיע הזמן להתחדש
    על ידי FZ1 בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 17-09-2018, 16:34
  2. הגיע הזמן להחליף אופנוע
    על ידי Natis בפורום כללי
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 06-08-2017, 09:44
  3. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 19-10-2016, 14:04
  4. הגיע הזמן להחליף שרשרת?
    על ידי Bluebunny בפורום פורום טכני
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 27-01-2016, 20:28
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-09-2015, 16:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO