משאבת דלק שצועקת הצילו, כנראה צריך להחליף פילטר למרות שיכול להיות שהסירטון מגביר את הרעש יותר ממה שהוא באמת, המשאבות של סוזוקי מהשנים האלו יחסית רועשות
שלום,
ברשותי sv650 2009 (דור שני).
האופנוע נוסע רגיל, אבל יש צליל מוזר של שריקה.
אני תוהה אם זאת משאבת דלק או משהו אחר (וואקום?)
מצורף סרטון שצילמתי להמחשה.
https://youtube.com/shorts/abXnqoYm0RU
משאבת דלק שצועקת הצילו, כנראה צריך להחליף פילטר למרות שיכול להיות שהסירטון מגביר את הרעש יותר ממה שהוא באמת, המשאבות של סוזוקי מהשנים האלו יחסית רועשות
אכן משאבת דלק לפי מוסך שבדק את זה.
המלצות למשאבה להחלפה?
כי רצו 1200 שח על החלפה כולל עבודה ומעמ, ואני תוהה אם אפשרי לעשות את זה לבד.
חבר לא מזמן טיפל עצמאית במשאבה של SV650 שנת 2009. הצליח להחיות אותה בשטיפה של הפילטר - קודם עם ספריי קרבורטור ואז עם דלק בלחץ, אם אני זוכר נכון. יצא מלא ג'יפה שחורה, ואחרי זה - האופנוע התחיל לנסוע בגז מלא במקום להחנק כשהמצערת עוברת אחוז פתיחה מסויים.
לא חושב שתצליחי לעשות את זה לבד, אלא אם יש לך כלים, מקום עבודה וניסיון במכונאות.
בכל מקרה, 1200 שקל נשמע כמו מחיר נמוך ביותר אם מדובר בהחלפה של המשאבה והפילטר לחץ גבוה (הוא חלק מהגוף שאליו מתחברת המשאבה). למיטב זכרוני, עלות החלפים (מקורי חדש) הינה יותר מהסכום הנקוב - רק הפילטר עולה כ-300 דולר, ומשאבה קומפלט עולה מעל 800 דולר:
https://www.partzilla.com/catalog/su...model-k5-k6-k7
מציע לך לברר עם המוסך מה הם מתחייבים לעשות בסכום המבוקש (ניקוי פילטר? החלפת המשאבה עצמה בלבד, ללא פילטר? ניקוי פילטר + החלפת המשאבה באחת חליפית?).
אם הם מתחייבים שהבעיה תיפטר לטווח ארוך (שזה כנראה יקרה באופציה 3, ובאופציה 2 אם יש לך מזל והמשאבה לא הספיקה להיפגם), אז המחיר הוא הוגן לגמרי.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
המחיר הוא להחלפת משאבה חליפית (כמו quantum שמוצאים באמאזון).
מצאתי מקום אחר שלוקח 950 שח.
אפשר לדבר איתך בפרטי לגבי החבר שעשה את הפרוצדורה למשאבה?
יש לי קצת ידע במכונאות, החלפתי לא מזמן עם חבר טיימינג + מותחן, משאבת מים ורצועת אביזרים לרכב שלי (פונטו גרנדה למעוניינים).
פשוט אשמח לעשות את תהליך ההרכבה עם עוד מישהו או להוציא מזומנים במוסך.
ראוי לציין שאם אבצע את התהליך, אשתמש בקיט חליפי של quantum ולא במשאבה קומפלט מקורית שעולה הון.
אני החלפתי את המשאבה במשאבה חליפית בהונדה.
האם אתה יודע להוריד מיכל דלק באופנוע שלך ?
אם כן זו תהיה התחלה טובה.
מאיפה אתה ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
מוזמנת לפנות בפרטי אם יש שאלות.
במבט חטוף, נראה שהמשאבה של QUANTUM מגיע ללא הפילטר לחץ גבוה (שהוא חלק מהגוף שאליו מתחברת המשאבה וכעיקרון לא נועד להתפרק).
הבעיה היא, שבמקרה של ה-SV נראה שדווקא אותו פילטר הוא זה שנסתם וגורם לשריקות מהמשאבה (שמתקשה להזרים דרכו דלק ולא מצליחה לספק את הכמות הנדרשת בפול-גז).
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
יוצרת קשר בפרטי.
דווקא כן ראיתי ש המשאבה מגיעה עם פיטר, אולי התבלבלתי.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אוקי זה לא נראה מסובך.
שאלה:
אם אני מפקששת את ההרכבה של המשאבה בחזרה למיכל, אני לא אעלה באש את האופנוע? (לגיטימי, לא?)
בשביל לעלות דלק באש צריך אש גלויה או ניצוץ.
כשהמשאבה מקורית העבודה פשוטה למדי, חשוב להיות עדין עם המחברים והקליפסים את המסנן רצוי לנקות (בלי לפגום את הרשת) או להחליף במקורי וחדש.
אם את מפקששת בחלק הפנימי המנוע לא יניע ואם בחיצוני הדלק ינזל החוצה ,לא תפספסי.
משאבה מקורית מתייחס למנוע בלבד,הכוונה למקורית מבחינת המידות - לא חובה של סוזוקי.
זה עניין של כמה מאות שקלים לכל היותר.
לפחות בהזמנה מחוץ לארץ.