ציטוט נכתב במקור על ידי Torizard צפיה בהודעה
אז עדכון למי שהתעניין:

בסוף הצלחתי להיפטר מהשריקה.
שיפצתי עם קיט, אבל לא ניקיתי מספיק וכשהפעלתי את המשאבה בחזרה באופנוע היא עוד יותר שרקה ושום החלפה של קיטים נוספים לא עזרה.
מה שקרה זה שהמשאבה עצמה נסתמה מכל הלכלוך ושום פילטר לחץ גבוה חדש לא יעזור לה, מכיוון שלא ניקיתי טוב.
היא כן עבדה, אבל שריקת הבושה לא נתנה לי מנוח.
נשברתי והזמנתי אחת משומשת מחו"ל (לא במצב מי יודע מה) והרכיבו את הישנה והחדשה ביחד במוסך (כל אחת והחלקים הנקיים שלה) ועכשיו היא לא שורקת בכלל.
מוסר השכל:
לפעמים צריך לשים את האגו בצד ובמבט לאחור הייתי צריכה לרכוש את הקיט וללכת למוסך שיעשו את זה בעצמם.

מה למדתי?
-אמא שלי ואני יכולות לפרק מיכל דלק באופנוע
-ידית מומנט זה הכרחי
-לפרק את הצינור של המשאבה (זה עם הקליפסים) זה סיוט
-לא למלא מיכל דלק ערב לפני פירוק משאבה, ביי 70 ש"ח
"המשאבה העצמה" - כנראה שהכוונה שלך לפילטר לחץ גבוה, שיושב בתוך גוף המשאבה, ואותו לא הצלחת לנקות. הרשת שיושבת מלמטה זה פילטר לחץ נמוך.
תקני אותי אם אני טועה.
אגב, אני לא ממש מבין למה צריך מוסך כדי להרכיב את המשאבה ב-SV650, או למה נדרשת שם ידית מומנט.