ציטוט נכתב במקור על ידי Cabrnet צפיה בהודעה
שלום לכולם ותודה על כל העזרה.
אז ככה יש ברשותי טרקטורון דינלי 801 300 סמק אוטומט שנת 2013.
הוא עמד קרוב לשנתיים ללא תזוזה עכשיו החלטנו להנות ממנו כמה שאפשר.
בעקבות שעמד שנתיים ולא נתן להניע גיליתי שהמנוע תפוס.

ביצעתי שיפוץ ראש מנוע + שטח לצלינדר + החלפת בוכנה וסט אטמים+ בוצעה כיוון שסתומים +שמנים ונוזלים +הוחלף פיקאפ וסלילים+ פלג+ סטרטר+ צוק חשמלי+ ניקוי קרבורטור(אין למצוא קיט לשיפוץ ויש גם נזילה קטנה מהאטם האמבטיה של הקרבורטור וגם אין איפה לקנות קרבורטור חדש ).

אחרי כל השיפוץ הגיע רגע האמת והתנעתי אותו, המנוע הניע על המכה הראשונה אבל לאחר כמה דק נכבה .
ניסיתי עוד פעם להניע ושוב הניע אבל הוא נותן "בק פייר אחורי" ( לתוך בית הפילטר ) ונכבה לא מצליח לשמור על טורים ונותק "בק פייר" אחורי.
כל פעם נותן "בק פיירים אחורי" ונכבה.

1. מישהו יכול להסביר לי ממה נובע הבייק פייר האחורי כי אין לי שום כיוון יותר ממה יכול להיות?
2. האם אפשר להחליף קרבורטור (לא מוצא באף מקום קרבורטור כזה לא בארץ ולא בחול) ללא צוק חשמלי ולקנות קרבורטור עם כניסה ויציאה קטנים יותר ( במידה וכן נעשה התאמה בין המנפולד לקרבורטור)?
תודה רבה לכולם
בגדול "בק פייר" הוא התרחשות של פיצוץ כתוצאה משריפת אדי דלק. הוא יכול להתרחש בסעפת היניקה או בסעפת הפליטה.
במקרה שלך ייתכן מעודף דלק במניפול וייתכן גם עקב תיזמון הצתה... בדוק שהקרב' מכוון כראוי ושהצ'וק החשמלי עובד כראוי. אתה יכול לנסות לנתק את הצ'וק, לנסות להניע ולראות מה הולך אם אין לך כוח לפרק. בדוק את הפלאג לראות איזה צבע הוא והאם הוא רטוב. בדוק שתיזמון ההצתה והשסתומים הוא כראוי.