תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: בריחת קומפרסיה מראש מנוע - FJR 1300 (כ"ע)

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2021
    הודעות
    7

    בריחת קומפרסיה מראש מנוע - FJR 1300 (כ"ע)

    הי חברים, אני רוכב על ימהה FJR 1300 שנת 2008. אחלה אופנוע שבעולם. לפני כחצי שנה, הכנסתי את האופנוע למוסך והאיבחון היה ראש מנוע. לא אלאה אותכם בכל הסיפור, אך נכון להיום 3 פעמים "תיקנו" את ראש המנוע ועדיין יש בריחה של קומפרסיה. יישרו את הראש, יישרו את אחד הצילינדרים ועדיין יש בריחה של קומפרסיה. המכונאי שבאמת נחשב לאיש מקצוע רציני הרים ידיים ולא יודע מה לעשות. למי יש רעיון ? עיצה ? אני תקוע חצי שנה ללא אופנוע וחבל לי על האופנוע. תודה מראש

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לא ניתן ליישר רק צילינדר אחד, מדובר בבלוק ומיישרים את כולם.
    היישור כנראה נעשה עקום,ואם כן, במצב כזה צריך להחליף ראש ובלוק.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    אם הסטייה בגבול המותר מבחינת התקן לאופנוע אז ניתן יהיה לגשר על הפער (במידה והוא אחיד) עם אטם ראש, בספר רכב אמור להיות מצויין כמה ניתן להגדיל ואם ניתן בכלל.
    יודע שברכבים בעבר השתמשו באופציה הזאת.
    אופציה נוספת זה מילוי בריתוך אלומיניום ואז השחזה למקור.

    כמה סטייה יש? האם היא אחידה? כמה עולה מילוי ראש והשחזה? כמה עולה להחליף בלוק+ראש? קח מחירים ותראה מה מתאים לך. אידיאלית הכי טוב מה שטרייבל הציע.
    בגלל שהכלי הלך וחזר ממוסך והבעיה לא נפתרה - יש לבדוק מול המוסך\בעל המקצוע שעשה את הראש מי לוקח אחריות (גם אם חלקית) בנושא במידה וזו אשמתם...

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    משהו עקום, המשטחים לא מתואמים ואטם לא יעזור במקרה כזה.
    מילוי והשחזה היא אופציה גרועה.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    שלום וברוכים הבאים לפורום הטכני,

    אם הסתכלת בכותרות השרשורים בפורום לפני שכתבת, בטח יכולת לשים לב לזה שאף אחד לא כותב "עזרה בבקשה" בכותרת, למרות שכמעט כל השרשורים שנפתחים בפורום הזה מכוונים בדיוק לזה. תחשוב, האם היית רוצה לכתוב בפורום כזה, אם כל הכותרות היו נראות כמו שלך. להערכתי - לא ממש.

    לכן, נא להקפיד ולהבא לציין בכותרת דגם הכלי ואת מהות השאלה\בקשה\בעיה, בכמה מילים - למשל, כפי שהכותרת נראית כרגע.
    תודה.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2021
    הודעות
    7
    תודה רבה לכל המגיבים

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי שמיליטו צפיה בהודעה
    הי חברים, אני רוכב על ימהה FJR 1300 שנת 2008. אחלה אופנוע שבעולם. לפני כחצי שנה, הכנסתי את האופנוע למוסך והאיבחון היה ראש מנוע. לא אלאה אותכם בכל הסיפור, אך נכון להיום 3 פעמים "תיקנו" את ראש המנוע ועדיין יש בריחה של קומפרסיה. יישרו את הראש, יישרו את אחד הצילינדרים ועדיין יש בריחה של קומפרסיה. המכונאי שבאמת נחשב לאיש מקצוע רציני הרים ידיים ולא יודע מה לעשות. למי יש רעיון ? עיצה ? אני תקוע חצי שנה ללא אופנוע וחבל לי על האופנוע. תודה מראש

    1. לא יודע איך אפשר "ליישר את אחד הצילינדרים". זה לא עובד ככה.
    2. האם מערכת הקירור תקינה (רדיאטור ללא סתימות/תיקונים באבקה, משאבת מים תקינה, האופנוע לא נסע על מים אלא על נוזל קירור)? אם לא, ייתכן ומדובר בתקלה שחוזרת משום שהאופנוע מתחמם.
    3. מי ביצע את השטח לבלוק הצילינדרים/ראש? יכול להיות שהשטח לא בוצע כמו שצריך.
    4. האם אטם ראש הוחלף למקורי או תחליפי עלום שם?

    אם בכל אלה אין בעיה, השתמשת בחלפים מקוריים והעבודה בוצעה כראוי - אז סביר להניח שיש סדק קטנטן בראש או בבלוק.
    במקרה כזה, יישור שטח והחלפת אטמים לא יפתרו את הבעיה ותצטרך להחליף את החלק הפגום (או את המנוע בשלמותו, אם תחליט שזה יותר פשוט/זול).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    חרטו לך צילינדר במנוע? אם כן אני מנחש שזה המקור (או אחד מהם) לבעיות שלך, במנוע הזה (אם הזיכרון לא מטעה אותי) הצילינדרים מצופים ניקסיל ולא ניתן לחרוט אותם
    בנוסף אני חושב גם שהצילינדרים במקרה הזה הם חלק מהקייס העליון כך שלא ניתן להחליף בלוק, אלא רק קייס עליון בשלמותו. מקווה שלא הורידו לך ממנו יותר מדי חומר. השאלה העומד כרגע היא האם באמת חרטו את הצילינדר, אם כן אתה תיאלץ להחליף אותו
    עריכה: מצרף תרשים של הבלוק, אני זוכר נכון (גם לגבי ציפוי הצילינדרים)
    האם במהלך הפירוק הראשוני של המנוע היתה הצטברות פיח על בוכנות וראשי השסתומים? סט רינגים חדש הורכב? כדי שיהיה קל יותר לכוון אותך אתה צריך לרשום כמה שיותר מדויק את האבחון הראשוני של התקלה ואת כל העבודות שבוצעו מאז

    בנוסף אם האנגלית שלך ברמה טובה אני מציע לך לפנות לפורום הזה
    http://www.fz1oa.com/forum/forum/fz1...ds-fz1-related
    יש שם הצטברות קטנה של אנשים מצוינים שמכירים את האופנועים האלה טוב
    Sent from my GM1913 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי Meirson; 12-04-2021 בשעה 11:27.

אשכולות דומים

  1. בריחת גזים מהאגזוז
    על ידי Isrecpecr312 בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-02-2019, 21:28
  2. בריחת אוויר קרבורטור
    על ידי adird בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 04-06-2017, 16:46
  3. בריחת שמן scottoiler vSystem with dual injector
    על ידי torquser בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 21-08-2016, 13:07
  4. שאלה לגבי בריחת שמן מבולם קדמי
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 06-05-2016, 11:02
  5. ימהה fjr 1300 או ב.מ.וו rt
    על ידי yfitness1 בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 09:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO