ציטוט נכתב במקור על ידי shaharsdov צפיה בהודעה
הכוונה שאני רוצה להשקיע כמה שפחות על הקטנוע .
אם יישור קו של כל המכלולים , מנוע , וריאטור , צמיגים , וכו' הוא בסביבות ה2000 אז זה בסדר , כמובן אני אחפש כלי שלא צריך את כל הדברים האלה אבל אני יודע שראש מנוע רצוי לעשות אחרי קילומטרז' כזה .
מה שאתה רוצה לעשות כבר יעלה קרוב לקטנוע תקין, אתה מחפש לחסוך במקום הלא נכון.
אין היגיון להשקיע אלפי שקלים בקטנוע שישמש אותך לתקופה קצרה, בסביבות ה 2,000 יעלה רק לתקן את המנוע.
יישור קו של צמיגים ווריאטור זה בעצם טיפול תקופתי.
לא ציינת לאן תרצה להגיע מבחינת מרחק, שזה גורם חשוב שכן קטנוע זול עשוי לא לתפקד טוב ופרקטי בעיקר במרחקים קצרים.
אם מדובר בכלי תחבורה של ממש - רד מזה, הזול עולה ביוקר תשקיע רק בקטנוע תקין.