תגדיר מה זה אומר לא נכנס לפעולה? העברות גסות עם רעש חזק מהגיר או שבלי קלאץ הילוך לא עובר?
אם בלי קלאץ ההילוך לא עובר אתה בטוח שאתה מנסה להעביר מעל 4000 סל״ד?
שלום
ברשותי אופנוע מסוג yamaha mt 09 מודל 2019
לאופנוע יש quickshifter מקורי מהחברה
היום הופתעתי לגלות כי ה quickshifter לא עובד ולא נכנס לפעולה
השלבים שבהם התחלתי לבדוק הם בקופסת נתיכים, פיוזים שלא שרופים
הכל תקין
לאחר מיכן ניגשתי אל הקונקטור עצמו של הquickshifter, פתחתי אותי, התזתי ספרי מגעים, חברתי חזרה.
עדיין, כלום לא הועיל.
יש לציין שאין נורת תקלה, והנורה הירוקה שכתוב עליה QS דולקת כרגיל.
האם יש עוד כמה דברים שכדי לבדוק?
תודה.
תגדיר מה זה אומר לא נכנס לפעולה? העברות גסות עם רעש חזק מהגיר או שבלי קלאץ הילוך לא עובר?
אם בלי קלאץ ההילוך לא עובר אתה בטוח שאתה מנסה להעביר מעל 4000 סל״ד?
היי
העברת הילוכים מתבצעת ללא קלאץ, כמו שאמור לעבוד הקוויק שיפטר, ומעל 4000 טור
אין רעשים חריגים
ללא העברות הילוכים גסות
בדקתי עכשיו רציפות ביונית של הקוויק שיפטר, וגם כשהיונית לחוצה ולא לחוצה יש רציפות
רציפות על הקיו
גם אם היונית לחוצה/לא לחוצה היא מקצרת קבוע
בתמונה זו היונית
בדקתי רציפות על שני הגידים
גם כשהיונית לחוצה או לא לחוצה יש קצר
Alps. C
189j
18925
אלה המספרים שחרוטים על היונית
אני מניח שמשהו מהם זה המק"ט שלה
ניסתי לחפש את זה באיבי וזה נותן רק את כל הקיט של הקוויק שיפטר
מישהו יודע איך אני מוצא מקט רק של היוניט עצמה?
עשיתי אותו ניסוי על במוו F900XR חדש, קיבלתי אותה תוצאה, ככה שהסקתי מיזה שככה לא בודקים QS, חבל שתקנה יוניט חדש בגלל הבדיקה הזאת
הדרך הכי פשוטה לבדוק אם זה עובד זה להעביר הילוך טיפה יותר לאט, במקום מכה לרגלית משיכה של הרגלית ואז מרגישים את ניתוק ההצתה.
בנוסף מצב שהיוניט לא מתפקד יופיע על לוח השעונים וכמו שכתבת הQS מופיע שם בירוק.
אז לבדוק רציפות תוך כדי העברת הילוך ללמעלה בעדינות?
כן אבל לא יותר מידי לאט, רק מספיק כדי להרגיש עם המנוע מפסיק את האצה, אצלי אני מרגיש את הניתוק אבל שאני נותן מכה למעלה זה יותר מידי מהר כדי להרגיש
אגב בדקתי בכמה פורומים ולחלק הייתה בעיה בסוויטש של ידית הקלאץ שמשום מה קשורה למנגנון הQS, האמת הגיוני, הייתה לי בעיה עם בקרת השיוט בטרייסר ובסוף זה היה הסוויטש של הברקס הקידמי, הוא עבד אבל היה לו השהייה של שניה בתגובה וזה הספיק כדי לנטרל את מערכת בקרת השיוט.
יש בעיה ידועה במיקרו סוויטשים של ימאהה, הם מתחמצנים בפנים, על הברקס היה ריקול