כן אבל לא יותר מידי לאט, רק מספיק כדי להרגיש עם המנוע מפסיק את האצה, אצלי אני מרגיש את הניתוק אבל שאני נותן מכה למעלה זה יותר מידי מהר כדי להרגיש
אגב בדקתי בכמה פורומים ולחלק הייתה בעיה בסוויטש של ידית הקלאץ שמשום מה קשורה למנגנון הQS, האמת הגיוני, הייתה לי בעיה עם בקרת השיוט בטרייסר ובסוף זה היה הסוויטש של הברקס הקידמי, הוא עבד אבל היה לו השהייה של שניה בתגובה וזה הספיק כדי לנטרל את מערכת בקרת השיוט.
יש בעיה ידועה במיקרו סוויטשים של ימאהה, הם מתחמצנים בפנים, על הברקס היה ריקול