עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 23 מ 23

אשכול: תאונות פצועים הרוגים ומיגון.

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    אני מכיר אנשים שנתקעו בעצמים נייחים ב100 קמ"ש ושרדו לספר על זה .
    עם הרבה שברים וכו' אבל כל עוד אתה לא חוטף את כל האנרגיה ישירות בראש, יש לך בהחלט סיכוי טוב לספר על זה.
    מיגונים טובים יכולים בהחלט להפוך שברים ל"סדקים", למנוע שפשופים נרחבים שיכולים להוביל לזיהומים נרחבים ולסיבוכים נוספים וכו'.
    ב100 קמ״ש שאין הסטה של האנרגיה חליפת העור תגן על הגוף שלך שלם אבל בפנים הכל כמו גלידה, זה ציטוט ממשהיא שהיא מנתחת לאחר המוות וזה מה שהיא אמרה על נתיחות של מתאבדים בקפיצה.

    הבעיה העקרית בתאונות עם מפגש בעצם נייח זה החלקים הפנימיים שלנו שרוצים להמשיך קדימה כמו המוח למשל שפשוט נמרח על הגולגולת שלנו מבפנים, 100 קמ״ש זה הרבה אנרגיה וזאת המהירות הסופית לפני שמתאבד פוגש את הקרקע מקפיצה מבניין של 45 מטר.

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    דיברו כאן על שפשופים.
    ובכן, אני מניח שמעיל רשת לא יגן הרבה משפשוף באזורים בהם אין מגנים. אבל שפשופים פחות מטרידים אותי. זה אמנם סיוט, אבל זמני וללא נזקים לטווח ארוך.
    לשבור מרפק או ברך דווקא כן.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ב100 קמ״ש שאין הסטה של האנרגיה חליפת העור תגן על הגוף שלך שלם אבל בפנים הכל כמו גלידה, זה ציטוט ממשהיא שהיא מנתחת לאחר המוות וזה מה שהיא אמרה על נתיחות של מתאבדים בקפיצה.

    הבעיה העקרית בתאונות עם מפגש בעצם נייח זה החלקים הפנימיים שלנו שרוצים להמשיך קדימה כמו המוח למשל שפשוט נמרח על הגולגולת שלנו מבפנים, 100 קמ״ש זה הרבה אנרגיה וזאת המהירות הסופית לפני שמתאבד פוגש את הקרקע מקפיצה מבניין של 45 מטר.
    זה אולי אם אתה ממש נתקע בקיר בטון עם כל הגוף. רוב התאונות הרבה פחות דרמטיות.
    זה חצי גוף במעקה\עמוד\רכב, דברים כאלה. כל עוד החצי "הנכון" 🤣 לא נתקע, אז יש סיכוי טוב

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    זה גם הרבה פעמים סתם לקבל מכות מהכביש ולהחליק או להתגלגל עליו. שם מיגון עושה הרבה הבדל.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ב100 קמ״ש שאין הסטה של האנרגיה חליפת העור תגן על הגוף שלך שלם אבל בפנים הכל כמו גלידה, זה ציטוט ממשהיא שהיא מנתחת לאחר המוות וזה מה שהיא אמרה על נתיחות של מתאבדים בקפיצה.

    הבעיה העקרית בתאונות עם מפגש בעצם נייח זה החלקים הפנימיים שלנו שרוצים להמשיך קדימה כמו המוח למשל שפשוט נמרח על הגולגולת שלנו מבפנים, 100 קמ״ש זה הרבה אנרגיה וזאת המהירות הסופית לפני שמתאבד פוגש את הקרקע מקפיצה מבניין של 45 מטר.
    לא מדיוק מתאבד לא מאבד מהאנרגיה שלו עד רגע הפגיעה רוכב יכול להחליק, האופנוע סופג את הפגיעה הוא מועף לכיוון אחר ככה שהאנרגיה
    מאבדת מהירות...אבל בכל מקרה זה באמת לא נעים השלד שלנו סופג הרבה פגיעה לעיתים נגד כיווןתנועת העצמות ואז הם מתפוררות...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #21
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ב100 קמ״ש שאין הסטה של האנרגיה חליפת העור תגן על הגוף שלך שלם אבל בפנים הכל כמו גלידה, זה ציטוט ממשהיא שהיא מנתחת לאחר המוות וזה מה שהיא אמרה על נתיחות של מתאבדים בקפיצה.

    הבעיה העקרית בתאונות עם מפגש בעצם נייח זה החלקים הפנימיים שלנו שרוצים להמשיך קדימה כמו המוח למשל שפשוט נמרח על הגולגולת שלנו מבפנים, 100 קמ״ש זה הרבה אנרגיה וזאת המהירות הסופית לפני שמתאבד פוגש את הקרקע מקפיצה מבניין של 45 מטר.
    האמור מעל נכון בתאונות בהם רוכב נכנס חזיתית במשהו שעוצר אותו מיד - קיר, רכב חונה או חלילה רכב שבא מולו, ואז ההאטה המידית מ-100 ל-0 הופכת את הרוכב למיץ.

    אבל בהרבה מקרים אחרים הרוכב מועף מהאופנוע ואז פוגש כביש בנפילה, או נופל מהאופנוע ואז מחליק ובפוגע במשהו אחר. במקרים כאלה, קסדה טובה ומגינים טובים יכולים לעשות את ההבדל בין חיים ומוות גם בתאונות במהירויות גבוהות.

    כמובן שגם אלו לא ערבון לבטחון - מעקי הבטיחות הנוראים בצד כבישים יהפכו גם רוכב ממוגן לסלט קצוץ. אבל את מה שניתן למנוע, כדאי למנוע.

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    הפשע האמתי פה זה שהמשמעת והבטיחות בשיעורי נהיגה עצמם הם רופפים,
    1. שכל אחד שמגיע לשיעורי רכיבה יצטרך לשים מגנים, בין אם זה המורה צריך להביא או התלמיד,
    להתחיל את המשמעת כבר בשיעורים עצמם
    2. ללמד בשיעורים גם איך למנוע מקרים של "איבוד שליטה" כמו היגוי הפוך ו-Death wobble (לא יודע אם יש לזה שם בעברית)
    3. שחברות הביטוח יתחילו לתת תמריצים על התמגנות *נכונה*, אי אפשר להפיל על הרוכב עוד ועוד ועוד כסף על כלום וככה להוריד אותו מקנייה של אביזרים חשובים
    4. צריך גם "לפרגן", לפחות יש פרסומות שאומרות לרוכבים לקחת אחריות, האם זה עוזר: לא. אבל לפחות משהו,
    במקום לדבר בפורום צריך כבר להתאגד ולעשות משהו בעניין...

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    תאונות פצועים הרוגים ומיגון.

    לכל מיגון יש את כמות האנרגיה שהוא מסוגל לספוג, ביחס למה שמופעל עלינו בתאונות דו״ג זה די תחום צר וזניח ככל שהמהירות עולה .

    כמו שכתבתי הADAC עשה בדיקה למעילים מתנפחים מהסוג הטוב ביותר של דיינזה אלפינסטארס ואחד מאלו שמשתמשים בinmotion, הם קבעו שהיעילות שלהם עד 50 קמ״ש פנומינלית אבל משם והלאה זה צונח בחדות.
    אי אפשר לנצח את הפיזיקה, רוכבים מייחסים למיגון שלהם יכולות שלא קיימות.
    מיגון זה טוב ועדיף מתחתונים אבל זה לא מה שרובכם חושבים אתם הרבה יותר פגיעים.

אשכולות דומים

  1. בינואר: 5 הרוגים על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 26-02-2021, 08:31
  2. תאונות אופנוע VS תאונות אופניים
    על ידי John בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17-05-2019, 10:10
  3. תגובות: 61
    הודעה אחרונה: 27-03-2017, 12:35
  4. סקירות וחוות דעת - ציוד ומיגון לאופנוע
    על ידי MasterOz בפורום פורום ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-07-2016, 01:24
  5. סקירות וחוות דעת - לבוש ומיגון לרוכב
    על ידי MasterOz בפורום פורום ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-07-2016, 01:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO