האמור מעל נכון בתאונות בהם רוכב נכנס חזיתית במשהו שעוצר אותו מיד - קיר, רכב חונה או חלילה רכב שבא מולו, ואז ההאטה המידית מ-100 ל-0 הופכת את הרוכב למיץ.
אבל בהרבה מקרים אחרים הרוכב מועף מהאופנוע ואז פוגש כביש בנפילה, או נופל מהאופנוע ואז מחליק ובפוגע במשהו אחר. במקרים כאלה, קסדה טובה ומגינים טובים יכולים לעשות את ההבדל בין חיים ומוות גם בתאונות במהירויות גבוהות.
כמובן שגם אלו לא ערבון לבטחון - מעקי הבטיחות הנוראים בצד כבישים יהפכו גם רוכב ממוגן לסלט קצוץ. אבל את מה שניתן למנוע, כדאי למנוע.



ציטוט ההודעה בתגובה