עמוד 37 מתוך 39 ראשוןראשון ... 273536373839 אחרוןאחרון
תוצאות 541 עד 555 מ 578

אשכול: התחדשנו טרייסר 9 2021 סיפור מסע כפול

  1. #541
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,105
    היית מעדיף שהטרייסר יהיה וורסיס אתה רק לא יודע את זה...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #542
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,178
    אני לא שולל שילוב של השתיים
    בגדול אני מרוצה ממה שיש כרגע.
    אני מודה שלאחרונה יש לי שוב זליגות לכיוון של אקסטרה ליטר דוגמת היבוסה והzz14
    אבל כרגע ( למעט אם תצוץ החלפה ללא תוספת מחיר ) זה ישאר בתור זליגה.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #543
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,888
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    הייתי מעדיף שיהיו לטרייסר עוד 40 סוסים מאשר תא מטען קדמי
    כמעט כל הרכיבות שלי באלפים זה עם אופנועים 40 כח סוס יותר אבל הם לא מסוגלים להתרחק לטרייסר במיוחד למולטי סטרדה שלא מושך מלמטה כמו הטרייסר ככה שאין הרגשה של חוסר בכלל.
    בכבישים ישרים גם ככה זה משעמם וחסר משמעות.
    לCP3 יש כח זמין בכל מצב בגלל זה הוא מרגיש יותר חזק ממה שהוא באמת

  4. #544
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,047
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כמעט כל הרכיבות שלי באלפים זה עם אופנועים 40 כח סוס יותר אבל הם לא מסוגלים להתרחק לטרייסר במיוחד למולטי סטרדה שלא מושך מלמטה כמו הטרייסר ככה שאין הרגשה של חוסר בכלל.
    בכבישים ישרים גם ככה זה משעמם וחסר משמעות.
    לCP3 יש כח זמין בכל מצב בגלל זה הוא מרגיש יותר חזק ממה שהוא באמת
    לנו בארץ אין אלפים...
    בכבישים הישראלים (שאני נהנה לטייל בהם) למשל: כביש מספר 1 בחלק שבין ירושלים לעין בוקק (ים המלח), החלק שהכביש צמוד לים המלח והפיתולים תואמים את פני הים; או הכביש שבין בית שמש לבית גוברין; או אפילו כביש מספר 1 בחלק שבין ירושלים לבית שמש. הכבישים הנ"ל רחוקים מלהיות טכניים כמו הכבישים באלפים אבל הם גם רחוקים מלהיות ישרים. בקצב הנכון כל כביש הררי יכול להפוך לכביש מהנה בו פניה רודפת פניה. בתנאים האלו הרבה יותר כיף להיות על אופנוע עם עוד 40 כ"ס. אני מסכים איתך שלטרייסר יש מנוע נהדר, אבל זה הרבה יותר כיף עם מנוע חזק יותר. מנוע חזק יותר לאו דווקא אומר שהקצב מהיר יותר, אבל התחושה בהחלט מהנה יותר. למשל בהשוואה שלי של טרייסר מול מולטי 1260 - אני חושב שהייתי יותר מהיר עם הטרייסר (עכשיו כבר אולי המהירויות דומות) אבל ללא ספק זה הרבה יותר מהנה עם המולטי. אז אני נשאר עם מה שכתבתי - הייתי שמח לטרייסר עם עוד 40 סוסים.

  5. #545
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,888
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    לנו בארץ אין אלפים...
    בכבישים הישראלים (שאני נהנה לטייל בהם) למשל: כביש מספר 1 בחלק שבין ירושלים לעין בוקק (ים המלח), החלק שהכביש צמוד לים המלח והפיתולים תואמים את פני הים; או הכביש שבין בית שמש לבית גוברין; או אפילו כביש מספר 1 בחלק שבין ירושלים לבית שמש. הכבישים הנ"ל רחוקים מלהיות טכניים כמו הכבישים באלפים אבל הם גם רחוקים מלהיות ישרים. בקצב הנכון כל כביש הררי יכול להפוך לכביש מהנה בו פניה רודפת פניה. בתנאים האלו הרבה יותר כיף להיות על אופנוע עם עוד 40 כ"ס. אני מסכים איתך שלטרייסר יש מנוע נהדר, אבל זה הרבה יותר כיף עם מנוע חזק יותר. מנוע חזק יותר לאו דווקא אומר שהקצב מהיר יותר, אבל התחושה בהחלט מהנה יותר. למשל בהשוואה שלי של טרייסר מול מולטי 1260 - אני חושב שהייתי יותר מהיר עם הטרייסר (עכשיו כבר אולי המהירויות דומות) אבל ללא ספק זה הרבה יותר מהנה עם המולטי. אז אני נשאר עם מה שכתבתי - הייתי שמח לטרייסר עם עוד 40 סוסים.
    ההרגשה שלי שכל האופנועים עתירי הכח סוס מסורסים אלקטרונית ואתה ברוב הרכיבות לא מגיע ל160 כח סוס.
    מה שאתה מתאר או מחפש זה מומנט, היה לי ביואל 1200 עם רק 105 כח סוס אבל הוא היה עוקר ידיים מהכידון עם הייתה פותח גז

  6. #546
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,047
    לדעתי הם מסורסים בסלד נמוך, בסלד גבוה הם מגיעים למלוא ההספק.

  7. #547
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,888
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    לדעתי הם מסורסים בסלד נמוך, בסלד גבוה הם מגיעים למלוא ההספק.
    כן זה מה שהתכוונתי, לכן קשה לנצל את הכח הזה בכביש הציבורי

  8. #548
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,105
    הרבה זמן התקשיתי להסביר לאנשים למה באירופה עדיף ה-BMW 1250 כמכונת טיולים בזוג ומטען בעוד בארץ הורסיס לוקח בדיוק
    לאותה מטרה.

    זו לא רק התמורה למחיר (הבימר עולה כמעט כפול) זו גם ההתאמה לכבישים בארץ והיכולת להפוך באמת לספורט תיור ולא תיור
    בלבד.

    העניין שמנוע ארבע בשורה נותן לך מומנט מהרגע הראשון, במיוחד אם אתה במצב ספורט יחיד ועובד עם יד ימין בצורה אגרסיבית וחלוקת
    היחס בגיר טובה הרבה יותר מהבימר שמכוון לתת הרבה כוח ופחות מהירות בהתחלה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #549
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,178
    לא יודע לגבי אירובה
    אני כן יכול לומר שהטרייסר עובד מצויין בכל תנאי הדרך כולל עם משקל וזוג בכבישים טכניים דוגמת ארץ המרדפים והצפון.

    הטרייסר אופנוע מעולה כאשר המנוע עובד יפה על כל קשת הסל"ד כשהיתרון הגדול שלו זה גוף אתלטי שלא בא על חשבון נוחות הרוכב.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #550
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,888
    לא בדקתי אבל אני כמעט בטוח שבסל״ד השימושי נתון המומנט של הבוקסר כפול אחד וחצי לפחות מהורסיס.
    הבוקסר הוא מפלצת מומנט שאין הרבה שמשתווים לו בסגמנט הזה

  11. #551
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,105
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא בדקתי אבל אני כמעט בטוח שבסל״ד השימושי נתון המומנט של הבוקסר כפול אחד וחצי לפחות מהורסיס.
    הבוקסר הוא מפלצת מומנט שאין הרבה שמשתווים לו בסגמנט הזה
    בדיוק בגלל זה ואני אסביר, מומנט הוא נהדר בתנאים מאד מסוימים ולצרכים מאד ספציפיים, רוכבים מתחילים או כאלה שפחות מנוסים והתרגלו
    שהמומנט מתקן להם טעויות רכיבה ירגישו בבית וכמובן המכורים לכוח. אבל פה גם מסתתרת הבעיה.

    בעולם מושלם שכסף לא מהווה בו גורם כלשהו אני מניח שיהיו הרבה שיבחרו בו כמלך הבלתי מעורר ויחנו אותו על יד הבית, אבל אנחנו לא שם.

    1. במחיר ב.מ.וו 1250 בארץ 170K ש"ח ניתן לקנות אופנוע וחצי אחר.
    2. מחיר הטיפולים ומסובכות התיקון שלהם מייקרת את ההחזקה הבסיסית מול כמעט כל אופנוע. (הבימירים והדוקאטים הם מהיקרים לתיקון).
    3. אין מה לעשות עם עם BMW כזה בארץ גם אם אתה יוצא פעם בחודשיים לטיול סובב ישראל. מלבד להגיד יש לי כסף ואני...
    4. כל מה שהבימר עושה הורסיס עושה לא פחות טוב ובארץ כאמור יותר בתמורה למחיר.
    5. בשיוט מהיר 140-160 הבימר בזבזן יותר בדלק וקרוב לוודאי גם בתוך העיר (לא בדקתי) ובמגיש מגושם.
    6. ה-1250 המוצלח יוצא מהמחזור ה-1400 האדוונצ'ר עדיין לא נראה באופק וה-1300 סובל ממחלות ילדות קשות מאד.
    7. גם ה-1300 וגם ה-1400 מתומחרים בצורה כזאת שרק יחידי בסגולה יזכו לקנות אותם כחדשים, והבאים אחריהם כבר ישלמו על תיקונים.
    8. בתאכלס להשכיב 170K שקל מתחת לבית מחייב ביטוח מקיף מה שאומר יותר מאלף ש"ח בחודש רק ביטוח שזה 12000 בשנה.
    9. שכלל את מחיר ההחזקה של אופנוע כזה לשנה ותגלה בעצם שבכל שנה אתה מחלק לעולם קטנוע מבית טוב עבור הזכות להחזיק אותו.
    10. צריך ביצים ידע והרבה כוח להחזיק BMW בין הרגלים, זה לא אופנוע למתחילים ולא אופנוע מרוץ, זה אופנוע לתכלית למבינים. אין פה כאלה.

    ה-1250 הוא הפלא הנמכר ביותר בחו"ל בהרבה מכל הסיבות הנכונות שם...פה תקבל מהורסיס (ודומיו) הרבה הרבה יותר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #552
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,888
    דווקא ה1300 חוזר למקורות עם גוף צר ומראה קליל ובכך עוצר את אבולוציית ההשמנה הויזואלית של סידרת הGS .
    ה1300 סובל מבעיות בדיוק כמו כל קודמיו, ה1250 הוא לא בדיוק כלי אמין למרות האגדות במוו לא בדיוק מובילה בכל הקשור באמינות.

    בכל מקרה מנוע הבוקסר של במוו כמנוע הוא כנראה המנוע הטוב ביותר שיש בעולם האופנועים.

  13. #553
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,105
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    דווקא ה1300 חוזר למקורות עם גוף צר ומראה קליל ובכך עוצר את אבולוציית ההשמנה הויזואלית של סידרת הGS .
    ה1300 סובל מבעיות בדיוק כמו כל קודמיו, ה1250 הוא לא בדיוק כלי אמין למרות האגדות במוו לא בדיוק מובילה בכל הקשור באמינות.

    בכל מקרה מנוע הבוקסר של במוו כמנוע הוא כנראה המנוע הטוב ביותר שיש בעולם האופנועים.
    מתוך הרבה מאד ביקורות רעות על הדגם החדש רשימה אין סופית של ליקויים ובעיות והשוואה לתי נמנעת ל-1250:

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #554
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,888
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מתוך הרבה מאד ביקורות רעות על הדגם החדש רשימה אין סופית של ליקויים ובעיות והשוואה לתי נמנעת ל-1250:

    גם שה1250 יצא היו בעיות, במוו ידועה בלהוציא אופנועים לא אפויים ולבחור בפיתרונות הנדסיים מסובכים שמתקלקלים

  15. #555
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,047
    לא חובב GSים, ואם היה לי ב.מ.וו אז כנראה שזה היה S1000XR.
    הזדמן לי לרכוב שלושה ימים על ה-1250 אדוונצר וה-1300 החדש.
    ה-1300 היה ברמת גימור בסיסית עם מושב צר וקשה, בלי מתלים חשמליים ועם גנטים יצוקים.
    ה-1250 אדוונצר היה מאובזר כראוי ועם 50,000 ק"מ (של רוכבים מזדמנים בחברת השכרה).
    את ה-1300 לא אהבתי בכלל. הוא הרגיש פשוט ולא אפוי. ה-1250 הרגיש הרבה יותר בשל ואכותי. ממש מרגישים שזה דור מי יודע כמה של אופנוע שליטשו ושיפרו אותו. ה-1300 זה דור ראשון של משהו חדש שצריך עוד הרבה עבודה כדי להגיע לאיכויות של הדגם הקודם.
    לא הייתי קונה אף אחד מהם אבל אם הייתי צריך לבחור הייתי הולך על ה-1250 בגרסה הרגילה (לא אדוונצר) למרות שלא רכבתי עליה. האדוונצר היה גדול מידי בעיר.
    שניהם חיממו את כפות הרגלים בצורה מוגזמת, גם בכבישים טכניים ולא רק בתוך העיר.

אשכולות דומים

  1. קיפול מראות- זקוק להסבר בבקשה
    על ידי 600 ירושלמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 05-08-2020, 11:45
  2. התחדשתי בעצם התחדשנו דיאלים roadwin 125
    על ידי lokimonster בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 08-12-2019, 10:21
  3. התחדשנו xv950 ונפרדנו בעצב מהבאנדיט
    על ידי lokimonster בפורום אוף טופיק
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 17:35
  4. תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 30-03-2016, 21:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO