DSC_7446-2.jpg
כמו שאסף אמר, בלי פוטושופ ובלי בולשיט, פשוט לשכב ולהמתין לרגע המתאים.
היה לי חשוב לתפוס את הברך על הרצפה בין הגלגלים, וזה לא פשוט כשעושים פאנינג.
בכל מעבר צולמו בסך הכל שלוש תמונות, ובמעבר השלישי - בינגו
DSC_7446-2.jpg
כמו שאסף אמר, בלי פוטושופ ובלי בולשיט, פשוט לשכב ולהמתין לרגע המתאים.
היה לי חשוב לתפוס את הברך על הרצפה בין הגלגלים, וזה לא פשוט כשעושים פאנינג.
בכל מעבר צולמו בסך הכל שלוש תמונות, ובמעבר השלישי - בינגו
נערך לאחרונה על ידי עמרי גוטמן; 10-06-2015 בשעה 11:23.
אחלה תפיסה עמרי.
לדעתי הברך עושה את כל ההבדל. בד"כ התמונה הטובה ביותר תהיה מהצד הפנימי, אא"כ יש ברך שמעבירה את הזוית הטייה של הרוכב.
הדבר היחיד שהייתי משפר בתמונה זה את הקומפוזיציה, ונותן קצת יותר 'אויר' לפני האופנוע. בדר"כ כל דבר בתנועה שאני מצלם, אני בוחר איפה לתת לו את המרחב. באופנוע שמתקדם אני רוצה לתת את ההרגשה שהוא מתקדם לאן שהוא. אא"כ אני בוחר לתת את האויר מאחורי כדי להראות פניה שהוא יוצא ממנה למשל..
נערך לאחרונה על ידי בני דויטש; 10-06-2015 בשעה 21:13.