כמובן שעשה מה שטוב לך, רק קח בחשבון שהערך של ה"רענון" שאתה עושה אפסי.
1. כי מורי נהיגה גם ככה לא מלמדים לרכב, ובסבירות של 98% - אתה מתרגל הרגלי רכיבה לא נכונים.
2. לימוד של משהו (לא משנה מה) בתדירות של פעם בחודש, ללא תרגול בין לבין - הוא חסר ערך. בשבוע אתה שוכח חצי ממה שלמדת, בשבועיים אתה שוכח את הרוב, אחרי חודש אתה מתחיל כמעט מאפס.
3. בדברים שמנית (כגון חול או נהג שלא נותן זכות קדימה) אין שום דבר חדש עבור כל מי שנמצא על הכביש - ככה שלא ממש ברור מה הערך הלימודי כאן. אלא אם כשאתה פוגש חול על הכביש, אתה מתעכב ומתחיל לעשות הלוך-חזור על החול, תוך כדי שאתה עולה עליו בכוונה, בולם, מאיץ, פונה - ומתרגל את השליטה באופנוע בתנאי אחיזה ירודים.
אם כן אז אחלה, אבל משום מה אני נוטה להאמין שזה לא המצב.
אם בא לך להסתכל על חול בלי לעלות עליו עם האופנוע, אפשר פשוט ללכת לים - זה ישפר את הרכיבה שלך בדיוק באותה מידה.
בקיצור...
אם בא לך ללמוד לרכב באמת - אז אתה מתעסק בשטויות.
אם התקציב לא מאפשר לך כרגע אופנוע כביש, אפשר להתחיל לרכב בשטח. באיזורים מסויימים בארץ (מחוץ לקו הירוק, ואולי גם בנגב, בערבה ובגולן), אפשר (באופן לא חוקי כמובן) לעשות את זה ללא ביטוח עם סיכוי די נמוך לצרות עם המשטרה/הולכי רגל/רוכבי אופניים. כמובן שממולץ בחום לרכב עם ביטוח חובה עם השתתפות עצמית לכל הפחות.
שנה ברכיבת אינדורו-לייט תשפר את הטכניקה שלך פי אינסוף משיעור רכיבה פעם-ב, שלא מלמדים בו כלום - ואולי תעלה פחות מאחזקת אופנוע כביש. זה לא בחינם, והתחביב הזה לא זול -אם המטרה שלך היא לא להוציא כסף מהכיס, אז עיסוק באופנועים בכללי זה לא רעיון טוב.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual