ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
הפתרון נורא פשוט - לא לרכב 180.
ואז גם למיגון תהיה הזדמנות לעשות משהו, אם חס וחלילה תקלע לסיטואציה...
צריך להבדיל בין רוכבים שנמצאים על 180 ומעלה בכל הזדמנות לבין כאלה שמגיעים לסביבות ה 200 לפרקי זמן קצרים בלבד -ושניהם לא מקוטלגים אצלי אוטומטית כרוכבים שמסוכנים לעצמם. הסכנה נובעת מאי התאמה של המהירות לתנאי הדרך הכלי ורמת הרכיבה. להשתחל על 100 בין מכוניות שנעות על 80 ב"פקק זורם" הרבה יותר מסוכן בעיני מלגהץ את כביש הערבה על 180. לעבוד כשליח בעיר סואנת, מוקף במכוניות במהירות של 40-60 קמ"ש, עוד יותר. רכיבה במסלול או בשטח הכי בטוחה, בעיני.